Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:20

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Nyyhk, olen siis vain ainoa ihminen vailla elämää. </3 Minkäs sille voi kun viikolla nukutaan niin vaikeasti eikä oo aikaa pelata tai tehdä muitakaan omia pikkukivoja juttuja, sori kaverit, en voi nähdä viikon kahtena ainoana vapaapäivänä koska pitää kattoa leffojargh tai jotain vastaavaa.
Ja mun kattomista oottavat leffat on just jotaan tyyliin Godzilla vs. King Kong ni ei oo sydäntä kiristää sillä et joko kattovat sen mun kaa tai sit ei nähä ollenkaa. :'D Mielummin en myönnä et haluun vaa laiskailla ja sanon et on kiireitä.

25 Tammi 2014 17:39
Profiili
Kettu
Kettu

Mullakin on ihan nolife-olo ja tuun roikkumaan varmaan koko illan täällä. :'D Kotiuduin juuri töistä ja nyt muka pitäis alkaa hikipäässä väsäämään jotain koulujuttuja. Mulla ei oo ollu tässä kuussa yhtäkään vapaata viikonloppua, mutta tästä seuraavat kolme lauantaita VAPAATA! <3 Nää vapaat kyllä sitten näkyy seuraavassa palkassa, mut ihan sama. Meinaa mennä voimat ton koulun kanssa ni ihan hyvä päästä ees viikonloppusin sitten vähän rentoutumaan.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

25 Tammi 2014 18:41
Profiili
Beta
Beta

Kävin jo joskus aiemmin kattomas sun devaa, Kride, nii nyt ku muistan ni viime kerrallaki tuli kauheet fanityttöhypet ku näin sun iconissa Kuchipatchin! >D

Pitäis täs pikkuhiljaa ryhtyä taas itekki ettimään jotaan työtä. Meinaan aattelin pitää välivuoden nyt (olettaen, että valmistun ylipäätään : D) ihan vain kerätäkseni itseni edes vähän parempaan malliin henkiseltä osalta. Duunia tai kotona lusmuamista se tulis olemaan, riippuu ihan työmahdollisuuksista... Plussaa olis, jos ees kesäajalle jotaan hommaa löytyis.

25 Tammi 2014 18:50
Profiili
Kettu
Kettu

Hihii! c; Pakko kyllä saada Tamagotchi sitten, kun niitä tulee taas myyntiin! <3

Aaah mä oon niin kiitollinen, että oon saanu ton työpaikan ja että saan jatkaa siellä ainakin vielä tän vuoden loppuun asti. Työkaverit on tosi kivoja ja työajat on hyvät, kun mulla on mahdollisuus tehdä pelkkää lauantaivuoroa. Ennen olin Mäkkärissä töissä, jossa oli autokaista 24/7 auki ja ei ollu kauheen kivaa päästä töistä klo 2 yöllä ja mennä seuraavana aamuna kaheksaksi kouluun. Siellä piti tehdä yleensä vähintään se kolme vuoroa viikossa ja muutenkin se työ oli mulle liian rankkaa koulun ohella hoidettavaksi.

Hyi mulla on niskassa marsunkokoinen takku ja tänään mun piti värjätä hiukset. Toi pitäis ehkä sitä ennen saada selvitettyä... :DD

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

25 Tammi 2014 18:59
Profiili
Beta
Beta

Oi olin ihan koukussa omiin Tamagotcheihin sillon joskus :D Mulla oli kaks ja olikohan kakkosgeniä... Löytysköhän vielä jostain.

Kuvittelenkohan vaan vai tekeekö koeviikko tästä paikasta hiljasemman? Vaikkei nekään ihan kaikkialla mee samaan aikaan eikä täällä kaikki lukiolaisia olekaan. Haha kunhan mietin! Mul on vielä maanantaina fyssa joten viikonloppu menee lukiessa, mut onneks sen jälkeen loppuu ja jää vielä yks vapaapäiväkin <3 Ajattelin että vois melkeen striimata jos saa jotain luonnosta aikaseks. Tai sit käydä ostamassa ne ens jakson oppikirjat (y)

31 Tammi 2014 14:52
Profiili WWW
Beta
Beta

Tosiaan, siitäkö se johtuisi?! O: Tässä ihan hätä päällä ollu tän ~viikon ku tääl on ollu niin hiljasta menoa, ihmettelin kovasti että mistä johtuu. Ja sit yrittäny kovasti keksiä uusia aiheita et sais vähän säpinää, mut mitään en oo keksiny.
Mul on viel maanantaina matikan preli ja keskiviikkona ruotsin preli. Ja sit perjantaina on äikän tekstitaidon yo-koe ja siitä seuraavana ma on ranskan yo-kuuntelu ja ti sama mut ruotsi äää! ; _ ; Tai no toisaalta en kyllä ole hermona lähes ollenkaan, ei vaan jaksa stressata niistä. Menee sit niin ku menee, kunhan pääsen pois lukiosta.
Ja penkkarit vajaan kahen viikon päästä!

Me ollaan maalaamassa tamagotcheja meidän rekkakylttiin penkkareihin! Stadilaiset tulkaa sit kattomaan sitä ellette oo itekki lavalla!

Niin ja itsekin pitäisi lukea, mutta päätin jatkaa ikuisuusprojektia nimeltä hanki kaikki Pokemonit Blue Rescue Teamissa. On mullä jo reilusti yli puolet, mut nää jäljellä olevat onki sit vaan levuttamisesta tai mielettömän pitkästä dungeonista kiinni...

31 Tammi 2014 16:53
Profiili
Beta
Beta

^ Ai niin ja tietty noi lähestyvät kirjotuksetkin voi vaikuttaa. (Tsemppiä tyypit!!)

Ja toivotaan ainakin että olis nyt ulkosista syistä kyse. Mullakaan ei nimittäin oikeen oo ehdotuksia säpinään, paitsi toi avatrade alkaa kohta mut ei se kirjotteluun välttämättä vaikuta :D Mulla kyllä riittäs paljon vastattavaa vanhoikin aiheisiin, jos nyt oikeesti ottais jonku henkilökohtasen tavotteen vähän kirjotella koeviikon jälkeen. Hmm!

Oi tulee varmaan komee rekkakyltti :D Mul ei kyl oo mitään muistikuvaa mitä tein viimeks ku oli penkkarit, varmaa vaa lähin himaan lol ku oon laiska ja niin perillä kaikesta eli voi olla et niin käy tänäkin vuonna vaikka kai teoriassa oliski mahiksia tulla kattomaan >D

Gyäh itellä on menny tää lukeminen nyt vähän pilalle ku latasin osu!:n tässä... eilen? Semmonen rytmipelijuttu, tykkään ku beatmappeja löytyy monista Vocaloid-biiseistä niin sopii mulle. Project DIVAn korvike ku sen hankkiminen tosiaan vähän estyi. Alkuviikosta latasin puolestaan Shelter-nimisen zombipelin kännykälle ja aijai :D Se on vähän ku korttipeli et zombikortteja lahtaat ite asekorteilla jne. Tykkään kyl.

31 Tammi 2014 21:40
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Eääh mullakin on kirjotukset koputtamassa ovella mut eiköhän ne hyvin mee. :'DD Pitäs tarrata terveydentiedon kirjaan mutku e jaksa. Venäjän suhteen olen luovuttanut, ei se kumminkaan läpi mee. Niin ja viimeinen on äidinkieli (tai ruotsi, miten nyt kattoo) ja siittä ei nyt oo mitään stressiä. Pikemminkin innolla odotan. <3

Me ollaan just ja just ees saatu rekat tilattua penkkareihin. ;___; Ollaan pia kusessa kaikkien järjestelyjen kanssa. Eiköhän seki täst, vaik mulla ei oo ees mun penkkariasu valmiina. :'D Viikonlopulla nytte väsätään äitin kaa sitä.

31 Tammi 2014 23:44
Profiili WWW
Beta
Beta

Mä päätin tossa pari viikkoa sitten alkaa ajoissa ton penkkariasun vääntämisen ja alotinkin, mut enpä oo jatkanu. : D Ja ajoissa just siitä syystä, että jos epäonnistuu niin voin ostaa sitten jonkun tai tehdä jonkun helpon. Mut teemana on pelit joten Spyron päätä tässä väkertelen, ja samoin täällä ois viikonlopun aikana tarkotus saada ainakin kaavat ja kankaat leikattua. Pohja on kyllä jo valmiina!

Vapaaehtosissa kielissä onkin just se hauskuus, et kaikkein huonoimmillakin on oikeesti jonkinlainen kielitaito. Pitkän ranskan tosiaan kirjotan ite, ja tavoite on A vaikka uskon kyllä että pärjäisin viikon Ranskassa pelkällä ranskalla ihan hyvin. Mut koska koko muu ryhmä tuntuu olevan mua niin paljon korkeammalla tasolla, niin on silti semmoinen olo etten osaa tätä kieltä, myh.

01 Helmi 2014 00:11
Profiili
Hukka
Hukka

Itse kirjoitan keväällä lyhyen matematiikan, pitkän englannin ja uskonnon. En lukenut käytännössä katsoen juurikaan syksyn psykologiaan ja äidinkieleen, niin en osaa orientoitua sitten näihinkään (ja illuusiota lukemisen hyödyttömyydestä lisää vielä se, että sain lukematta äidinkielestä L ja psykologian vähäisellä lukemisella E. Oikeasti syynähän on oikeasti se, että olen opiskellut vapaa-ajalla näitä pitkin vuotta :^I). Matematiikka varsinkin on aiheuttanut ahdistuksia, kun pelkään, etten pääse läpi. Nyt kuitekin huomasin, että aika vähällä siitä kuitenkin A:n jo saa, ja läpipääseminen on minulle se tärkein sen kanssa. Mieluummin lakki päähän huonon matematiikan numeron kanssa kuin ei lakkia ollenkaan ja odotus ensi syksyyn.

Meillä penkkareiden teemana on elokuvien ja sarjakuvien hyvikset ja pahikset :-----D
En keksinyt yhtään mitään mikä ei olisi ollut joku mango/animujuttu, niin jätin viime tinkaan. Ajattelin olla Jack Frost kun kaverilla on siihen paita niin yeah. En edes välitä hahmosta sen kummemmin, mutta ei ole enää aikaa tilatakaan mitään, saati sitten tehdä kun en osaa + ei rahaa kankaisiin

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

01 Helmi 2014 13:07
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Seuraava