Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:00

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Cavachon kirjoitti:
Toivottavasti Pyttiksen työt sujuu hyvin!
Hih, hyvin sujui! Tosiaan olikin vasta perehdytys, töihin pääsen vasta 18. päivä marraskuuta. Olisin halunnut jo aiemmin aloittaa, koska 3DS ei odota :( Noh, joulukuun alussa sitten.

Tänään oli vierailukäynti Ylellä, oli siistiä päästä pyörimään rekvisiittavarastoissa ja näkemään studiota 8D Piti vähän etuajassa lähteä ja käydä varaamassa autokoulun teoriakoe perjantaille.... huuuu

29 Loka 2013 20:59
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Älä heitä Ewwieitä ja feilaa sitä, maksaa rahaa se uusiminen. ): Sama juttu ajokokeen kaa kävi, yhhyhy. Ja sit tietty läpäsin vasta, kun itsestä tuntui että menipä huonosti.
Parkkeeraaminen ahdistavaa btw, koska en osaa. ; _ ;

29 Loka 2013 22:52
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Ewwie, minu ahdistaa jo nyt inssi, koska meidän autokoulun opettaja ei ole opettanut parkeeraamista...

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

29 Loka 2013 23:07
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Teoriakokeen uusiminen maksais onneks vaan 28 euroa, mut inssin haluun tosiaan kerralla läpi koska se on yleensä sitten pari sataa jo.... :-----D

30 Loka 2013 01:18
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla kävi sen verran hyvin, et ruutuun peruutusta sai harjoitella jokaisen oppitunnin jälkeen, mut oon kyllä harvinaisen huono arvioimaan auton perän sijaintia, ja onnistuin tuurilla ehkä kerran tai pari ilman apua. Taskuunperuutuksessa sama, kun en osaa yhtään arvioida, että mahtuuko auto siihen koloon vai ei. ; _ ;

Mut onnea sitten vaan, jos teidän ei tarvitse ajaa inssiä Helsingin keskustassa ruuhka-aikaan. Jonkun logiikan mukaan mun pitäis nyt olla hyvä kuski kun oon täällä harjotellu.
Mut muistakaa et silloin on parempi vaikka pysähtyä keskelle tietä kuin ajaa suoraan jos se epäilyttää. Turvallisella ajamisella pääsee läpi, ei haittaa vaikka auto sammuu 7+ kertaa. Silloin kun feilasin, niin ei sammunut kertaakaan. e_e

30 Loka 2013 10:04
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Ite en oo edes korttia ajanu, ku ajattelin et tulis vaan yks asia lisää stressaavaks :D Plus Helsinki..

Waah, pitäs tehä jotain hissan projektia, mutta kun on tietokone edessä niin kummasti eksyy. En osaa alottaa koskaa mitää projektei koulus. Vähän oon tehny jotai muistiinpanoja kyllä jo, mutta arr. Ei kiinnosta. Otin vielä sitten niinkin ernu aiheen, kuin mangan historia, että yhy.

Ps. jotkut pojat mun edessä kattoo Sinätuubapaskoja. :> Voin takapiruilla täällä, haha.

30 Loka 2013 13:04
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tänään oli jännä päivä.

Joskus maanantaina koulun aamunavauksessa kerrottiin että tällä viikolla on paloharjoitus. Ja se oli tänään, toisella tunnilla jolloin meillä oli matikan koe. Sitten koulun pihalla seistessä höpötettiin kavereiden kanssa kokeesta ja kysyttiin vastauksia. En olisi tiennyt mitä on 11³, mutta kännykän laskimella oli helppo tietää. :D Kokeen tekeminen jatkui vielä paloharjoituksen jälkeen. Sitten. Matikan opettaja sanoi "nyt syömään", ei jaksettu katsoa lukujärjestyksestä onko nyt ruokailu joten mentiin sitten syömään kun opettaja sanoi niin. Eipä meillä tietenkään ollut oikeasti ruokailua, vaan myöhemmin. ::D Myöhästyttiin terveystiedon tunnilta 15min tosin ei saatu merkintää siitä, koska selitettiin että matikan opettaja sanoi "nyt syömään". Oli englannin koe yleispreesensistä ja sain 9-. Matikkaa oli vielä viimeisellä tunnillakin (torstaina matikan tunnit on silleen oudosti) ja saatiin kokeet takaisin. 9-! Mun paras numero vuoteen matikan kokeista. Oli kyllä hyvä päivä. :D

31 Loka 2013 17:12
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Haha ei paha :D Meil oli kans täs kuussa paloharjotus. Kaikki vaan löntystää isossa sekalaisessa laumassa pihalle, yhellä ei ollu ees kenkiä ja se oli jonkun reppuselässä, porukkaa jäi seisoo autotielle... Meidänki kurssin opettaja lopulta kyllästy paikallaolijoiden ottamiseen ylös ku ihmiset oli missä sattuu, vaik totta kai oikeasti pitäis olla tarkkana :D Harmi ku en muista mitään sen tarkkoja sanoja, koska jotain hauskaa se oli ainakin mun köyhän huumorintajun mukaan.

Mun koulupäivä oli ihan ookoo, ei kai mitään erityistä mainittavaa. Eka kerta kyl kokeiltii ruotsin tunnilla (keskipitkää) yo-kuuntelua ja eipä menny mitenkään erityisen kehuttavasti. Aika eri fiilis ku enkun kans. Ja enkust puheenollen, pitäis vihdoin jaksaa kirjottaa se puhe huomista varten, vaik ruokiksella onki hyvin aikaa hioa jos ei muuten saa aikaseks. Vaikken ees etukätee kamalasti stressais, nii se hetki ku astuu luokan eteen, alkaa kaikki mennä alamäkeä. En ymmärrä miten mun ääni tuntuu tärisevän joka esityskerralla vaa enemmän ja enemmän >'D

31 Loka 2013 18:42
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Itse sain elämäni ekan hylätyn kun sain pitkän matikan vitoskurssista (vektorit) nelosen. Uusinnassakin tuli 5- mutta ainakin läpi, käsittämättömän vaikea kurssi! Mutta puolet pakollisista pitkistä takana ja ihan hyvin mennyt; yksi 9, kaksi 8 (yllätys geometrian kursseista :D), kaksi 7 ja yksi 5. Vielä pitäisi jaksaa pusertaa, pitkän kirjoituksia odotan innolla!

Itsellä olisi nyt keväällä tarkoitus kirjoittaa lyhyt englanti, mutta se nyt riippuu ihan opettajan mielentilasta ja kuukautiskierrosta miten 4 ja 5 kurssi menevät että saanko suorittaa kutoskurssin itsenäisesti jolloin pääsisin kirjoituksiin. Tähän mennessä upea rivi kutosia. No, panostankin enemmän äidinkieleen, biologiaan, kemiaan ja tuohon pirun pitkään matikkaan. En voi edes odottaa englannista kovin hyvää koska tiedän että tulen kusemaan sen. :D Hoho.

31 Loka 2013 19:48
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Hyi pitkä matikka... T. Sai nelosen lyhyestä

31 Loka 2013 19:54
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Seuraava