Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:36

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Castra kirjoitti:
sain sellaisen kuvan, että ihmiset jättävät deviä draaman ja huonojen ylläpitäjien takia.

HAHA ja ne menee sen takia _Furaffinityyn_?! :-------DD
Anteexi mutta en voinut pidätellä, riittävästi olen nähnyt ollakseni tätä mieltä.
Ei hätää, Tydii, mä jään kans devaan!

23 Tammi 2014 17:07
Profiili
Hukka
Hukka

^Joo, tiedä nyt sitten tuosta :___D
Kuulin jotain huhuja että jollain furaffinityn ylläpitäjällä olisi jotain syytteitä takana ja muutenkin vähän hämärää touhua siellä, mutten kyllä edes ihmettele.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

23 Tammi 2014 17:33
Profiili WWW
Beta
Beta

Joo mun tietääkseni devapako on sen takia, että siellä oli tullu ilmi yks tracing-tapaus johon ei ollu puututtu ja sääntöjen mukaan fanarttia ilmeisesti saa tracettaa ihan vapaasti :'D FA-pako sitten just sen uuden ylläpitäjän takia joka on tyyliin raiskannu jonkun tai kumminkin seksuaalisia asioita ilman lupaa, ja vissiin useampi henkilö joutunut uhriksi :S Asiaa koskevia kommentteja on sitten kai poisteltu FA:sta ja käyttäjiä bannattu tyyliin. Kummastakin löytyy tumblrista postaukset jotka voin koittaa kaivaa jos joku haluaa.

Ite oon kyllä tän asian valossa onnellinen, etten oo Furaffinityssä :'D Weasyliin liityin nyt kun muutkin, mut kyl mä silti deviantartista pidän ja oon sinne juurtunu liianki syvään, ettei tämmönen seikka vielä mua häiritse niin paljoa, että lopettaisin sivun käytön.

23 Tammi 2014 18:03
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mäkin olen havainnut tän yhtäkkisen ryntäyksen ja vähän sitä ihmetellytkin. Itse kun vihdoinkin pääsin devaan, niin sitten kaikki lähtee sieltä sankoin joukoin menemään. :D Ite en oo koskaan edes tarkemmin Furaffinityyn tai Weasyliin tutustunut.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

23 Tammi 2014 18:46
Profiili
Hukka
Hukka

^^Jos vain viitsit ja siitä ei ole vaivaa liikaa :'''D
Koska olis kieltämättä kiva olla vähän paremmin selvillä siitä, mitä ihmettä tapahtuu haha

23 Tammi 2014 18:48
Profiili WWW
Beta
Beta

^Ei ongelmaa koska olen reblogannut itselleni talteen :DD Tässä kuitenkin ihan originaaleihin linkit:
tapaus deviantart ja tapaus FurAffinity 1 + 2. Devajutusta oon melkeen 100% varma että tuo on se lähtökohta, tosin monet nyt on jo valmiiksi kai ollu sivuun kyllästyny. FurAffinityn kanssa en ole ihan 100% varma mutta sain käsityksen, että tuo Ren aka Lapfox olisi se uusi ylläpitäjä? Tai jos ei, niin joku pirun suosittu muusikko (?) kuitenkin noissa turripiireissä joten ei silti haittaa levittää tämmöstä tietoa... Mutta tuntuis vaan sopivan kuvaan hyvin, kun just nyt tääkin noussut esille samasta jutusta mitä siitä ylläpitäjästä on kerrottu.

Eli otan kyllä itekin vastaan uutta tietoa mielelläni, jos joku tietää paremmin :'>

23 Tammi 2014 19:21
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Kiitos linkeistä!
Huh huh oli ikävää luettavaa, tuntuu hirveältä aina havahtua siihen, että noinkin kauheita asioita oikeasti tapahtuu toisille : /

Ja juu, Lapfox-tyyppi juuri on tuo joka on kyseessä. Vilkaisin vielä varan vuoksi postausten tageja ja lapfox oli siellä

23 Tammi 2014 20:48
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Ei vitsit. :D Mentiin äsken isoveljen kanssa laskemaan ponit sisälle talliin (Laitumen portti vaan auki ja ne sai tulla vapaana talliin). No kaks nuorinta ponia päätti ensin mennä samaan karsinaan ja sit siitä ravaamaan pitkin pihaa ja jouduin kerran juoksemaan niiden perässä pellon nurkkaan asti ja takas. >D

24 Tammi 2014 20:36
Profiili
Beta
Beta

Semmonen hassu tunne, et Ketunleipä rauhoittuu aina viikonlopuksi.
Jotenkin outo ajatus, et muilla olis viikonloppusin parempaa tekemistä kuin kirjotella foorumille?? :'D

Valvoin eilen myöhään tekemässä Espeon-pehmolelua, ja kävin tänään vaihtamassa sen aiemmin tekemäni Jigglypuffin paikalle myyntiin. Jiggly osoittautui vain liian söpöksi poismyytäväksi, onneksi kukaan ei ollut ehtinyt sitä haluamaan. ^_^

25 Tammi 2014 15:15
Profiili
Beta
Beta

^ Musta tuntuu et tää näkyy aika hyvin muillakin sivuilla. Ainakin just lauantaisin :D Ainaskin ask.fm on hyvä esimerkki, eeeehkä devakin?? Tai sit jos jotain tapahtuu niin tapahtuu illalla. Pariin viikonloppuun ei kyl haittaa, kun pitäisi olla lukemassa kokeisiin. Tässähän juuri kopsailenkin muistiinpanoja fronterista ettekö huomaa.....

Ja kiva et sait ton Jigglypuff-ongelman jotenki ratkastua :) Oli se kyl tosi söpö, ihailen kyl ihmisten käsityötaitoja ku en ite osaa mitään tehdä :D

25 Tammi 2014 17:27
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Seuraava