Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:34

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
Kride kirjoitti:
(meinasin kirjottaa Cacan, anteeksi :DD:D)

Noniin tuossapa loistava uusi lempinimi :DD

Malttamattomana ihmisenä tein nyt siis heti topicin tuolle tradeilulle tonne Ilmoitukset&uutiset -alueelle, kun muutamilla näytti olevan kiinnostusta (hiii). Toivottavasti alotusviestistä ei tullut kauhean sekavan ja/tai uhkaavan näköinen, iip yritin parhaani :') Ja kysykää taas siellä tai täällä tai yv:llä tai missä ikinä jos haluaa jotain lisää kysellä tai kommentoida, ei ole niin lukkoon lyötyä etteikö järjestelyjä voisi muuttaa jos tulisi jotain parannettavaa mieleen uvu En oo mikään ammattilainen näissä projektien järjestelyissä tosiaan.

Mulle itelle kuuluu vielki ihan hyvää, vaik tänää on kyl ollu vastoinkäymisii. Sinäns pienii, mut silti ottaa niin hitsisti päähän. Nyt vielä suihkuunki kiilattiin ennen mua, ei mun päivä >'D Vihasen olon sijaan on ennemmin vaan ihan semmonen puhtaasti paha mieli, kenties väsymystä messissä nyt.

Huu Kridellä kuulostaa kyl tosiaanki olevan paljon töitä, kahdeksasta neljään päivät on mulle jo ihan tarpeeks. Mut onneks sentää kurssi on ihan kiva! Tuliki mielee et pitäis ite omat ens jakson kurssit jaksaa tarkistaa, et mitäs siel nyt odottaakaa... Ja miettii et ottaisko saksan pois ja fyssaa kuitenki lisää. Tosi hölmöö ku must fyssa on tavallaa kiinnostavaa, mut tehtävät on vaikeita. Ja siihen auttaa se, et en oo jaksanu tehä viime aikoin kyl läksyikää kunnolla. Huoh. Vois oikeestaa sulkee koneen ennen ku menee suihkuun ja sen jälkee paneutua niihin läksyihin.

Netsu, tulee mielee vähä omat "ihmissuhdedraamat" yläasteella. Huhhuh, onneks siitäkin selvittiin ja loppujen lopuks kaveripiiri kehitty vaan paremmaks, vaikkei helppoo ollukkaan :)

16 Tammi 2014 23:08
Profiili WWW
Beta
Beta

Toi kuulostaa söpöltä idealta, mut joudun kyllä itse jättämään välin. )':
Mulla on aina ollu joku kauhee fiksaatio mun käyttämiin avatareihin, kerran ku yks kaveri devassa päätti tehdä meille tupla-avat niin en tietenkään kehdannu sanoo et en haluais käyttää sitä ja sit olin salaa ihan nyrpeenä mun avatarista koko sen lyhyen ajan ku niitä käytettii, vaik oli se ihan hieno ava kuitenki, ahhaha.. Mut jos myöhemmin järkätään joku vastaava bannerivaihto, jonka vois sit laittaa tohon signatureen, niin sellaseen tulisinki sit mielelläni mukaan!

Mulla kävi tässä lähipäivinä sellainen hätä, että tilasin vähän empien saksankieliseltä sivulta Felidae-nimisen leffan, koska olen siitä jo sen verran kauan haaveillut. Jännä oli siis siinä, et pelkäsin missaavani jonkun tärkeän tekstipätkän. Mun viimesin saksan kurssi oli yli 2 vuotta sitten, joten eipä tässä olisi ilman Google Translatea pärjätty alkuunkaan.
Tuotteessa luki, että postitus 3-4 arkipäivän sisllä maksusta. No mut ilmotusta lähetyksestä ei tullu viikkoon, ja aloin hätääntyä. Käänsin uudestaan koko tuotesivun, ja siellä luki jotain jostain tilauskoodista, joka piti liittää maksun yhteyteen?? Tuli pieni hätä, että mitäs nyt sitten.
Mutta lehva tulikin sitten jo seuraavana päivänä postiluukusta, huh! ;u;

...tosin paketissa oli iso repeytymä ja levy irrallaan kotelossa, hm. Katoin sen nyt kuitenkin läpi eilen varmistaakseni, että toimii. Onneksi ei ollut mitään vikaa, niin ei tarvi lähteä vaihto-operaatioon.
Hyvillä mielin nyt kuitenkin tämän osalta, mutkien kautta sain haluamani! <3

17 Tammi 2014 08:07
Profiili
Alfa
Alfa

^Mullaki on vähä sama ongelma avojen kanssa. Devassa aika-ajoin jotkut tekee avoja sillee "Olis kiva, jos käyttäsit" mut en mä halua ÖnÖ Muutenki mulla on aina yhdistysavat Detin kanssa, mutta en sellasiakaan halua pakosti käyttää vaikka joku muu tekis. Eikä kyse oo siitä, että en tykkäis niistä tai olisin jotai hyi ruma, mutta joku perjaate siinä kuitenki on uwu

Vaihdoin siis vähän sääntöjä (Cavan luvalla) uwu Ei ole siis pakko käyttää avaa!

Ja huhu. Ite en oo ikinä uskaltanu netistä tilata mitään, edes kotimaisilta sivuilta. Pelkäisin kauheesti just ongelmii tai et tekisin jotai väärin tai sit mua vaa huijattais >'D Sit mul on kavereita, jotka tilaa Japanistaki yhtenää asioita, vaikka sivut olis japaniks eikä ne tajuis siit pahemmi mitää, lel.
Mutta hyvä, että leffa tuli perille :D Onko toi se kissaleffa? Tuttu nimi meinaa!

17 Tammi 2014 15:07
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mäkin oon aina ihan paniikissa, jos netistä pitää jotain tilata muualta kuin suomalaisilta sivuilta tai jos tilaan jostain ensimmäistä kertaa. Oon mä kerran ainakin yhden kigurumin japanista tilannut ja ihan perille asti tuli.

Tilasinpa muuten pari päivää sitten musteet tulostimeen finink.comista. Kaikki oli muuten OK, mutta tilaamani sinisen patruunan tilalla olikin musta. Sain sitten tästä pakkaajan kämmistä hyvitykseksi 10 euron lahjakortin. ;>

Mut toi on kyl ihan perseestä kun aina luvataan että "toimitus niin ja niin monta arkipäivää", niin aina saa odottaa paljon kauemmin. D: Silleen tykkään enemmän ostaa ihan suoraan kaupasta juttuni, kun ne näkee jo ennen ostoa ihan livenä ja sitten kun sen ostaa, sitä pääsee heti hipeltämään eikä tarvitse odotella.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

17 Tammi 2014 22:14
Profiili
Kettu
Kettu

Suomalaisilta sivuilta onnistuu mullakin melko hyvin tilaaminen, mutta ulkomaiset hirvittää. Et samassa veneessä aika monen kanssa. : D Amazon UK:sta olen kuitenkin oppinut tilaamaan, sieltä on ainakin mulle tullut turvallisesti ja nopeasti. Tietysti pari pikku kämmiä tullut, Hobitti-kirjan kannessa pieni ruttu ja Sherlockin soundtrackin kannessa pieni särö. Mutta pikkujuttuja nämä, eikä ne minua niin haittaa.

Tilailusta puheenollen, pitäisi tässä joskus hankkia suojakalvot puhelimeen ja 3ds:ään. Ettei ne mene aivan naarmuksi.

17 Tammi 2014 22:53
Profiili WWW
Beta
Beta

Joo ymmärrän kyllä myös ton näkökulman avojen käyttämisestä, eli eei mikään ongelma tuossa säännön muuttamisessa :> Vaik tavallaan se oli vähän suositusmainen alunperinki (tai oli tarkoitus olla mun mielessä, mutta ehkä muotoilin vähän huonosti), mut juu onhan se toki silti kivaa arttiakin vaikkei avaks päätyiskään n_n Eli ihan kukin saa tehdä miten parhaaksi näkee. Ja Ewe sen bannerivaihdonki vois toki joskus järkätä, vaikka itekin voit jos tulee jossain vaiheessa semmonen fiilis : D Kuitenki kaikki tämmöset kaikki pikkuprojektit on hauskaa vaihtelua välillä ja jotenkin elävöittää paikkaa. Tai ainakin ite haluan pitää yllä näin idyllistä kuvitelmaa haha!

Mä oon vaan kerran tilannu ulkomailta tavaraa, ebay.co.uk:sta :D Ja miks UK:n puolelta, no siks että vanhempi maksajana ja nää on hyvinhyvinhyvin epäileväisiä nettishoppailun kanssa ja ajattelin, et toi on helpompi sulattaa ku Amerikan versio. Coniliput kyllä netistä suostutaan tilaamaan kun siitä on jo tullu rutiinia, mutta muuten en edes jaksa mennä pyytelemään koska edessä olis melko varmasti kauhea inttäminen ekaks. Katotaan mitäs sit käy kun olen itse valmis perehtymään nettishoppailun villiin maailmaan >D Varmaan aika varovainen olisin itekin, mut en nyt kuitenkaan tolla tasolla. Kun olishan se nyt joidenki asioiden kanssa niiin kätevää, plus tietty asiat joita ei vaan saa Suomesta tai kaupoista, just vaikka jotkut fanituotteet. Joskus kans alennukset on vaan nettimyymälän puolella ja kaupassa normihinnat, tähän ainakin joulun jälkeisissä alennusmyynneissä törmäsin (y) Vaikka ketjuliikkeiden kanssa toki yksittäiset kaupat saattaa sit ite ehkä saada päätösvaltaa.

Huh huomenna Yukicon! @_@ Hiukan jännittää bussin kans leikkiminen yms. ja koulustressiki kurkottelee taas ku tajusin et on enää 1 viikko koeviikkoon :D No, toivottavasti olis silti kivaa ja jotai tuttuja näkis. En kyl saanu nyt taaskaa badgee aikaseks niin toivontoivontoivon et löydän jonkun vanhemman, tai muuten tulee aamul kunnon pikaspurtti piirtämisessä. Varmaan pitäiskin tästä lähteä nukkumaan!

18 Tammi 2014 00:54
Profiili WWW
Beta
Beta

Tydii kirjoitti:
Mutta hyvä, että leffa tuli perille :D Onko toi se kissaleffa? Tuttu nimi meinaa!

Sepä juuri, tämä siis. (;

Mulla on yleensä just tapana haluta tota vastaavia juttuija, mitä Suomesta ei saa, joten oman epäilevän äitini sain alkujaan käännettyä sillä, ettei huuto.netistä voinut löytöäni ostaa, kun siellä kuulemma myydään vain varastettua tavaraa... Huoh, toki siellä sitäkin voi olla, mut et _mitään_ ei saa ostaa sieltä, ei edes sitä mun löytämää CD:tä kahdella eurolla, joka samaan aikaan oli cdon:issa hintaan 20e. : D Kauheita voittoja joku tavoitteli näpistetyllä vanhalla CD:llä, huh huh!

Mut ulkomailta tilailun oon alottanut nyt ihan ite. Ekalla kerralla kieltämättä hirvitti, mut sit kun se mun vuosia haaveiltu peli kolahti postilaatikkoon, niin olin koukussa. >D Nyt oonki sit tasasin väliajoin tilaustöistä saaduilla rahoilla pistäny hakuun kaikkia pieniä juttuja, mistä on ainakin viimeisten 10 vuoden aikana tullu haaveiltua.
Itkun aiheeni tosin on, et Neopets-rojua löytyy enimmäkseen vaan Amerikasta (vähän myös Briteistä ja Saksasta), ja sieltä meren yli tulevat paketit vaativat mielettömät postikulut. ): Jos tuote itse maksaa 2$, niin postikulut saattaa olla jopa 30$.

Ite siis viihdyn kenties parhaiten Ebayssa. (:

18 Tammi 2014 07:35
Profiili
Hukka
Hukka

Mikä tämä juttu on, että yhtäkkiä varsinkin watchaamiani eläinpiirtäjiä suunnistaa tiensä Weaslyyn ja/tai Furaffinityyn? :---D

En sano että se on mitenkään paha (päinvastoin, varsinkin FA:ssa on kiva nähdä tuttuja!) mutta olen vain tosi hämmentynyt. Olenko missannut jotain?

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

23 Tammi 2014 15:51
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Mäki mietin et mikä ihme Weasyl ryntäys tää on :D Vaikka kuinka ihmiset haukkuu Devaa ja sanoo sitä noloks ja huonoks se on mun mielestä näistä kaikista kätevin.. Ehkä jään sinne sitten yksin </3

23 Tammi 2014 16:40
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Luin jonkun journalin ja sain sellaisen kuvan, että ihmiset jättävät deviä draaman ja huonojen ylläpitäjien takia. Mutta en nyt tiedä voiko tuota draamaakaan noin vaan paeta, se yleensä kyllä seuraa aika kätevästi mukana varsinkin tuollaisissa ryntäyksissä :____D

Minustakin dA on noista kätevin ja ehdottomasti selkein käyttää! Furaffinityn ja Weaslyn ulkoasuista en kummastakaan tykkää, pidän niitä vähän epäkäytännöllisinä.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

23 Tammi 2014 16:53
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Seuraava