Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:39

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Mä sain dalmatiankoiran ykköseksi ja sitten läjän rotuja, jotka eivät ulkonäkönsä puolesta kiinnosta niin paljon, että olisin painanut ne mieleen. Dalmis voisi kyllä olla ihan kiva rotu ja sitä nuo rotutestit nykyään mulle eniten tarjoavat.

Aluksi tuli jotain ihan randomeja rotuja (buldoggia mulle ei kiitos), mut sit tajusin muuttaa ton koon keskikokoisesta isoon, niin sain enemmän itseä kiinnostavia rotuja.

Joku collie tai tollerikin voisi olla kiva.

Ava © Cava

31 Joulu 2013 00:39
Profiili
Beta
Beta

Hyvää uuttavuotta ketunleipäläiset! :party:

01 Tammi 2014 01:49
Profiili WWW
Beta
Beta

Tänä vuonna tulee uus Hollywood-Godzilla!! ;O;

01 Tammi 2014 01:57
Profiili
Kettu
Kettu

^ Uaaah! Näinkin siittä jo trailerin jossain vaiheessa. Instant chills, oli oikein lupaavan näköinen. Tuskin maltan odottaaaaa~!

Niin, ja hyvää uutta vuotta kaikille! : D

01 Tammi 2014 01:59
Profiili WWW
Beta
Beta

Moi taas kaikille! Mua jotenkin hämää se, ku oon niin tottunu että keskustelutopiceissa olis koko ajan elämää :D Vähän chattimaisesti jopa... Toki iteki vois siihen vaikuttaa, mut ei kuitenkaan koko ajan haluais spämmäillä. Nyt kuiteski kirjotan tänne ku en tiiä jaksanko miettiä mitään fiksuja vastauksia muualle, vaikka asiaa kyllä olis pariinki topicciin. Miten voi ihminen olla niin laiska... :')

Mitä tyypeille kuuluu? Mul menee nyt ihan hyvin, ku sain tänään YH:n välikokeen pois alta nii ei ihan heti oo mitää stressattavaa taas. Viikonloppun on kivaa tekemistä koska Yukicon ja varmaan perjantainakin. Elämä hymyilee muuten siis väliaikaisesti ainakin, mutta tuo pakkanen! :'D Eiiih en kestä.

Hm mul ois muuten taas yks pikkutaide-idea :D Mites olis joku pieni ystävänpäivän avatrade? Siis jos on salatradeiluun osallistunut niin samaan tyyliin, mutta halukkaiden foorumin käyttäjien kesken ja työ olisi tuollainen ~ 120x120 avatar. Ava siksi, koska ei ole ylitsepääsemätön homma vaikka haluisi esimerkiksi Bernerin Salaystäväänkin osallistua, ja siksi, että niille voisi olla käyttöä ihan foorumillakin vähäksi aikaa nvn Eli halukkaat ilmottautuis topiciin ja listaisin hahmotoiveet vaikka ylös alotusviestiin, sit arposin parit ja laittasin yksityisviestillä tietoa ja sitten vaikka 14. - 28. päivä olisi julkaisuaika? Eli sanokaa nyt vaan brutaalisti mitä pidätte ideasta, koska en mä turhaan jaksa värkätä : D

16 Tammi 2014 00:06
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Oon iteki kirjotellu tänne turhankin vähän, vaikka moneen topiciin sanottavaa riittäiskin. Jotenki, ku koulussa kirjottaa nyt jatkuvasti aineita ja esseitä niin kaikki pitempään kirjoittamiseen liittyvät asiat, johon täytyy keskittyä ajatuksen kanssa, on ylitsepääsemättömiä :D Sama juttu vähän kommenttien kanssa Devassa, luulen.

Mutta yleisesti kuuluu ihan hyvää uwu Koulu stressaa tottakai, mutta viimeisiä viedään. Nytkin oikeastaan oon koulussa ja olis tarkotus tehä terveystiedon portfoliota, mutta koulun koneet tiedetään.. En saa omaa tiedostoa auki |D En kyllä muutenkaa sais mitää aikaseks ja pitäs ens keskiviikkona olla jo valmis. O shit. Kyllä tämä tästä!

Ja pakko sanoa, että toi Cavan idea on tosi kiva ;v; Voisin itekin uskaltaa osallistua, koska avan tekeminen ei tosiaan ole mitenkään turhan suuri vaiva. En oo ikinä mihinkään sala-arvontoihin osallistunu, ku oon ihan varma että heti kun kyseessä on pakollinen työ, koko universumi kääntyy mua vastaa ja tyylii tietokone hajoo tai mun käsi irtoo.. u-u
Mutta itse siis ehdottomasti kannatan tota ideaa!

16 Tammi 2014 11:10
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Mun viimeisimmät viestit on kirjoitettu kuusi päivää sitten, joten aika siis olla taas aktiivisempi Ketunleivän käyttäjä! :=D

Mulle kuuluu ihan hyvää lukuunottamatta sitä, että mä ja mun kaveri (jonka luona pelaan Simsiä, "Ravintola" jota nimeä ei enää käytetä, vaan nyk. "Nejjahmöhmöh".:D) ei enää olla puheväleissä mun vanhan parhaan kaverin kanssa (se "Kana"). Kuukauteen mitään puhuttu. Tää kaverijuttu on siis vähän suistunut raiteilta.. Se vaan lähti kerran pois meidän luota muiden tyyppien seuraan eikä enää ollut meidän kanssa. Kuviskurssilla oli kiusallista kun "Kana" vaan kuiski siskonsa kanssa pöydän vastapäätä.. Seuraavalla kerralla en edes mene niiden pöytään, en pysty mennä. Tää ei tosiaan auta tilannetta, mutta mua ei jaksa enää edes haitata ettei me olla kavereita. Tää tulee olemaan näin varmaan seuraavat 2½ vuotta. Mutta kuitenkin Nejjahmöhmöh ja mä ollaan aika samanlaisia että meillä on kyllä välillä hauskaa, kässän tunnitkin meni eilen vähän nauramiseks. :D

16 Tammi 2014 18:34
Profiili
Kettu
Kettu

Mä en oo muistaakseni tähän topiciin vielä kertaakaan kirjoittanut. n_n Ois kivaa, jos tää pysyis sellasena melko aktiivisena töpönä! Eihän sitä välttämättä tarvitse joka kerta mitään pitkää viestiä raapustaa, jos ei jaksa.

Koulustressistä kärsin vähän minäkin. Mulla on tosi pitkiä päiviä, jopa kahdeksasta viiteen välillä, plus kaikki läksyt, esitelmät ja muut "ylimääräiset" hommat vielä päälle. Meillä on meneillään myös vähän isompi innovaatioprojekti, jonka pitäisi olla vappuun mennessä valmis. Stressaa, kun koko ajan on jotain keskeneräisiä töitä ja silti tulee vaan lisää uusia. Työharjoittelupaikkakin pitäisi jostain repiä ja kohta pitää jo alkaa miettiä insinöörityötä, apua!

Tänäänkin pääsin vasta viideltä koulusta, mutta oli kiva päivä silti. Mulla alkoi uusi kurssi, värisuunnittelu ja tyylioppi, ja vaikuttaa kyllä ihan sika hauskalta! Tänäänkin vaan väriteltiin taloja ja päästään vissiin ihan maalailemaankin jossain vaiheessa.

Mut hei toi Cavan (meinasin kirjottaa Cacan, anteeksi :DD:D) idea kuulostaa hauskalta! Itse en mihinkään Salaystäviin tai vastaaviin vielä uskalla osallistua, kun oon melko epävarma omista taidoista tän digitaalisen piirtämisen suhteen, mutta tollanen avatar ois tosiaan suht vaivatonta tehdä.

edit//Ai niin, piti tuohon Netsun juttuunkin vielä kommentoida.
Tosi kurjaa tollanen, jos kavereitten kanssa menee sukset ristiin. :( Oliko sille siis mitään syytä, että se teidän kaveri rupes käyttäytymään noin?

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

16 Tammi 2014 19:00
Profiili
Hukka
Hukka

Kride kirjoitti:
edit//Ai niin, piti tuohon Netsun juttuunkin vielä kommentoida.
Tosi kurjaa tollanen, jos kavereitten kanssa menee sukset ristiin. :( Oliko sille siis mitään syytä, että se teidän kaveri rupes käyttäytymään noin?

Ei tiedetä syytä. Tää asia ois pitänyt korjata heti ihan alussa, muttamutta. Sitten meidän yks toinenkin kaveri alkoi olemaan vaan tän "mut ja Nejjahmöhmöhin hylänneen" kanssa. Eikä ole puhunut sekään meille mitään. Kässän tunneilla se vaan tuijotti mua välillä. Inhottavaa. Mutta ei tää asia mua enää niin haittaa, kun on tähän jo silleen tottunut.

16 Tammi 2014 20:11
Profiili
Kettu
Kettu

Tänne päin kuuluu ihan hyvää, koulusta ei ole enää paljon stressiä kun loppusuoralla ollaan. Ensi jaksossa onkin vaan kaksi kurssia, mikä tarkoittaa maksimissaan kaksi tuntia, vähimmillään yksi tunti koulua. Ja sitä seuraava on täysin tyhjä. : D
Paitsi että Penkkarit pitää suunnitella. Kenelläkään ei oikein leikkaa, tuntuu et ollaan mielukuvituksettomin luokka ikinä. Eiköhän tästä nyt jotain tuu.
Niin ja ne kirjotukset. Onneksi ainoa pakollinen (eli mistä on PAKKO päästä läpi) on äidinkieli, tai ruotsi miten nyt katsoo, ja se on sinäänsä helppo koe johon ei tarvitse lukea.

Ooh, Cavan idea kuulostaa oikein hienolta! Olen ehdottomasti mukana jos sellainen järkätään. :>

16 Tammi 2014 23:00
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Seuraava