Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:31

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Keskustelutopic
Huomenna meilläkin siivouspäivä. Ja kuusi varmaan huomenna sisälle, 24. päivä tulee varmaan koristelluksi.

iScribble miitissä oli kyllä kivaa, uusiksi joskus lähiaikoina! ;)

22 Joulu 2013 22:02
Profiili
Kettu
Kettu

Miitti oli kyllä tosiaan kivaaa~ Tulen aivan varmasti seuraavaankin!

Me saatiin kuusi juuri koristeltua. Laihuudesta huolimatta tuli ihan nätti. *w* Meillä on siivoukset jo melkein tehtynä, oma huone kaipaa vielä pientä putsaamista.

Mutta nyt takaisin piirtämään joululahjakuvia. Neljäs viidestä tekovaiheessa, kyllä tää tästä.
//Varsinkaan kun en vielä tiedä mitä eräs herra haluaa kuvaansa. Murmur

22 Joulu 2013 22:09
Profiili WWW
Beta
Beta

Mm, täytyypä kattoa millon jaksaa sitä järkätä `w´ Toki voi olla että joku muu modeporukasta innostuu ensin.

Mulla eniten siivoamista kaipaa varmaan oma huone... ja ruokapöytäkin osittain just sen takia että mun koulutavarat on aika tehokkaasti sinne levittäytyneet, hupsista.

Mua vähän harmittaa ku en nyt sit vissii taaskaa tehny mitään lahjakuvia .'D Semmoset on aina niin kivoja ku ihmiset jaksaa devaan tehdä, mut jotenki tajuan aina ite liian myöhään ja sit se joko jää tai lopputuloksesta tulee ei-niin mairitteleva :''D Pitäis varmaa jo täs vaiheessa laittaa ens vuoden marraskuulle tyyliin joku muistutus että onnistuis >D Sama juttu muuten joulukalentereiden kanssa, semmostakin olis niin kiva joskus koittaa väsätä mutta mutta... Tai olishan tietty voinu tehä jonkun missä Sumu komeilee, ku jotenki piirrän ite aina altteriini niin vähän. No se Salapukki saa nyt ajaa joulutervehdyksen asiaa uvu

Kamalan pitkä teksti jostain "tekisinpä joulukuvia mutta kun olen laiska hölmö" -aiheesta. HUPS. Tsemppiä Sobille omiensa kanssa nvn

22 Joulu 2013 22:30
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Hyvää joulua kaikille!
T. Netsu.

Kuva

24 Joulu 2013 10:23
Profiili
Beta
Beta

^Oi oikeen kuvallinen joulutervehdys!

Hyvät joulut kai multa kans :D Ollu kyllä niin epäjouluisa-joulu ettei varmaan koskaan oo tämmöstä ennen nähty. En tiiä miks mun fiilikset on vaan niin nollissa. En menny syömään jouluateriaa, siellä avaavat kans lahjoja keskenään. Tavallaa surullist kykkii tääl mut must tuntuu et kaikil on ehk kivempaa niin /tää on just tää paras asenne elämään
Ja onhan mulla tässä kahvikuppi seurana ja aikasemmin oli kyl hyvin classy katsoa animea valkoviinilasillisen kanssa |D Ite viinistä en kyl vielkää osaa tykätä.

Aamulla kävin kyl kival pyörälenkil ku ajattelin viel käydä ostamas glögiä mut ylläri et ei ollu kaupas jäljel ku jotai onnettomia tiivisteitä tai sokerittomia litkuja, vaikka kävin oikeen kolmessa eri paikassa :D No ehkä ehin maistaa sitä mustikkaglögiä sit ens vuonna ku osaan ajoissa varautua!

Kertokaa siis silti teidän jouluista ;w; <3 Ei tarvii mun marinasta ite harmistua~

edit// No jopas piristyi Cavankin mieli kun voitti kokonaiset 10€ Veikkauksen arvasta :DDD

24 Joulu 2013 18:48
Profiili WWW
Beta
Beta

Mulla on ollu ihan vaan oman vammasuuden osalta vähän ikävä fiilis alun helpotuksesta huolimatta. Stressasin kauheesti tätä koko perheen yhteistä kerääntymistä joulupöytään, kun vietän ekaa kertaa joulua seurustelukumppanin luona. Meillä ei oo kotona ikinä ollu näin sosiaalista toimintaa, ja paineilen muutenkin vielä tän puolentoista vuoden jälkeen ton muun perheen kaa kommunikoimista.
Mut ateria meniki sit tosi kivan rennosti ja oli hyvää ruokaa!

Lahjahetken ulkopuolistelun jälkeen äitinsä halusi pelata jotain lautapeliä. Olin eka ihan et noh, mikäs siinä, heitetään vaan noppaa ja mennään maalia kohti. Mut sit pelin idea olikin antaa kaikille muille pelaajille korteista valitsemiaan lahjoja, ja sit tuli kauhee hätä siitä, miten ne tulkitsee ne mun antamat lahjat. Tästä seuraa stressimahakipu, joka huutaa hätäpaskoja. Tosi kiva pelata maha kipeenä ja kauheella vessahädällä. :----D
Mut nyt on vatsa jo rauhoittunut, huh. Mitähän sit uutenavuotena...

Et siis ole yksin riemukkaan joulusi kanssa, Cava toverini!

25 Joulu 2013 01:55
Profiili
Hukka
Hukka

Mulle sopisi rotutestin mukaan parhaiten bordercollie ja australianpaimenkoira. Loput rodut: Hollanninpaimenkoirat, Espanjanvesikoira, Lagotto romagnolo, Collie, pitkäkarvainen ja sileäkarvainen, Pyreneittenpaimenkoirat, Villakoirat, Suomenlapinkoira, Japaninpystykorva.

Mikä rotu / mitä rotuja teille sopisi ton testin mukaan? :cute:

30 Joulu 2013 14:29
Profiili
Beta
Beta

Mulla tuli parhaimmille sijoille papillon ja haléne, chihuahua ja cavalier :D Jaetulla toisella sijalla coton de tulear, manchesterinterrieri ja mopsi, jaetulla kolmannella villakoirat, bostoninterrieri, ranskanbuldoggi ja venäjäntoy. Mut en oikeen osannu päättää valitsisinko pienen vai keskikokoisen, joten vois keskikokosella koittaa vielä uudestaan ovo Ehkä nyt ekaks koiraks joku pieni ihan suosiolla mut sekin on vähän suhteellista et mikä lasketaan pieneks.. Nää meidän nykyset cavalieritkin on kai aika isoja rotunsa edustajiksi.

edit/ keskikokoisista tuli ykköseks kerrynterrieri (aika hauska koska mun äidillä on joskus ollut), welsh corgi pembroke, whippet, tokana sitten nää kaikki muut: villakoirat, welsh corgi cardigan, staffordshirenbullterrieri, buhund, englanninbulldoggi, pyreneittenpaimenkoirat ja schapendoes.

30 Joulu 2013 14:43
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Yhtä tasaisesti jakautu pienet rodut näihin: (Cavalier) kingcharlesinspanieli, shetlanninlammaskoira, coton de tuléar, chihuahua, kiinanharjakoira, manchesterinterrieri, mopsi, kääpiösnautseri ja pomeranian.

Tuossa listalla onkin pari semmosta rotua mitä oon harkinnu, et vois joskus ottaa :) Esim. shetlanninlammaskoira :D

Tein vielä huvikseni testin keskikokoisilla koirilla ja sieltä löyty kärjestä japaninpystykorva ja mittelspitz. Ehkä päädyttiin sitten perheen kanssa mun kannalta oikeeseen rotuun, koska meillä on näitä mittelspitzin ja pomerianin välimuotoja eli kleinspitzeja : D haha

| DeviantArt |Tumblr |

30 Joulu 2013 18:46
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Testin mukaan mulle sopii jaetulla sijalla newfoundlandinkoira ja landseer (periaatteessa sama koira että.. :DD), toisella paikalla irlanninsusikoira ja loput oli tasaisesti leonberginkoira, bulmastiffi, berhandinkoira, berninpaimenkoira, skotlanninhirvikoira, mastiffi ja villakoirat.

Hyvä tulos sinäänsä, koska heti kun asumis- ja rahatilanne sen sallii, niin minun kämppään tulee nöffi. :> Noista listalla olevista oli ehkä berhandinkoira ja berninpaimenkoira ne jotka eniten kiinnosti.

30 Joulu 2013 20:53
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Seuraava