Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:30

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Keskustelutopic
Katsoin aamulla, että kouluni loppuisi tänään 14:20, mutta se loppuikin ja 12:55. Olin aamulla kauheassa paniikissa, että en kerkeä ajoissa psykologille, mutta ei sitten tullutkaan kiirettä. Jee. Oon nyt kykkinyt tunnin koululla kaverin enkun kirja seurana, kun ei ollut mitään järkeä lähteä kotiinkaan.

Pitäis varmaan tutustua tohon iScribbleen, niin voisin osallistua miittiinkin. Joululomakin kivasti alkaa just silloin, kun menin hommaamaan 'töitä' lauantaille. :party:

Ava © Cava

18 Joulu 2013 15:20
Profiili
Beta
Beta

Tiitu, tutustu ihmeessä! : D Aika simppeli sivu loppujen lopuksi, mut kylhän se varmaan auttaa jos etukäteen käy vilkasemassa. Toivottavasti tulis porukkaa rohkeasti mukaan :3

Mä taas olin taas tänään vähän idiootti ja lähin tunnin ajoissa pois D: Nyt on sit 3 poissaoloa YH:sta jo täynnä, vaikka periaatteessa yks on ihan oikeutettu, jos vaan se ope sulattaa sen että menin toisen aineen tukiopetukseen vaikka se meni sen tunnin päälle. Viel en oo mitään ehtiny/kehdannu selittää. Tyhmää, ku sinänsä tykkään tost aineest ja opettajastki mut huonol koodil menee ku on 2 krt viikossa päivän vika tunti.

Onneks on vaan enää yks päivä lomaan. Tai periaattees kaks, mut en tiiä meenks perjantain, ku sillo on kuitenki vaan se joulujuhla. Ainoo syy miks siin vois olla järkee on se, et ehkä siel julkistetaan yhen piirustuskisan voittajat ja vieläkin epätoivoisesti herättelen toiveita siitä, että voittasinpa sen ku palkinto on niin hyvä :D:D:D Pliis, joulupukki, kuka tahansa...

18 Joulu 2013 17:56
Profiili WWW
Hukka
Hukka

^ Epäreilua, meillä on vielä huomenna = perjantaina koulua (tosin koulu loppuu ja kahdelta, norm. kolmelta). :'D Sit vielä lauantaina joku joulukirkko ja sitten lomaaaa. :=)

Huomisen jälkeen mun kiireet on vihdoinkin ohi jahka saan lähetettyä joulukalenterin luukun niiden luukkujen julkaisijalle!

//Luukku lähetetty ja joululoma voi alkaa huomenna kiireittä. :)

Viimeksi muokannut Netsu päivämäärä 20 Joulu 2013 19:43, muokattu yhteensä 2 kertaa

19 Joulu 2013 23:16
Profiili
Marsu
Marsu

^ Mulla on tänään kuuteen asti koulua (koska meillä on koululla joulutapahtuma ugh, olen tekemässä kransseja näytösluontoisesti + rahastamassa) ja huomenna päästään varmaan 15-17 ja sunnuntaina vielä työt :1 Eli ensimminen lomapäivä maanantaina. Ja ei, tämä ei ole ulinaa, pientä vikinää vaan. Onneksi loma sitten kestää 7 päivään asti :'3 Olisin kyllä muutenkin lusmunnut ne välipäivät :1 buahahahah

Ainiin, hellou jälleen kerran!

20 Joulu 2013 08:58
Profiili
Beta
Beta

inu ja Netsu, voi teitä :'D Ite tosiaan olin laiskimus eli en sinne joulujuhlaan kummiskaan lähteny... Kyl mä jahkailin sitä, mut sen ratkas se et heräsin tosi myöhäs ja junaan ois tullu kiire vaikka oisinki saanu kyydin, nii ei sit viittin alkaa säätää. Bernerin striimiä tässä kattelin ja salapukin väsäämistä oon yrittäny jatkaa : D Kyllä kai tää tästä. Ei voi oikeen tarkemmin kertoa prosessista haha |D

Ja tosiaan sanon viel täälläki, et käykää ihmeessä kattomassa/kommentoimassa tota iScribble-töpöä ku varmaan tänään teen sen "vikan päätöksen" kellonajasta. Päivämäärä saa nyt siis olla se 22. päivä :)

20 Joulu 2013 16:01
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Hahh, pieni lusmuaminen ei ole koskaan pahitteeksi >B) ja ei, älkää kuunnelko minua, annan huonoja neuvoja. Piupiu, tsemppiä salapukin kanssa!

Ässhhh, piti mennä jo aikoja sitten nukkumaan, kunes iski ajatus "katsonpa jakson animea" ja sitten sen jälkeen pelasinkin 3h transformiceä ja nyt unohduin foorumeille ja eih. Onneksi tarvitsee herätä vasta 7.30. Luksusta *w*

21 Joulu 2013 01:29
Profiili
Beta
Beta

Ite oon kyl lusmuillu ennen joululomaa nyt niin paljon et loppujakso pitääki sit tsemppaa kunnol :D Nooo se on sit 7. päivästä alkava murhe. Salapukin sain onneks tänään suunnitellusti valmiiks, koska muuten ois voinu mennä vähän turhan tiukille jo. Vielä saa vähän jännittää sitä, millanen kuva itelle sitten tulee :'>

7:30?! Huuu... Ois se kyllä mullekin tietty ihan arkeen verrattuna luksusta, kun kuudelta heräilen muuten, mut nyt kun ite saa johonkin kymmeneen ellei jopa yhteentoista koisia, niin hankala nähdä kovin iloisena herätysaikana :D No, vois sitä itekin nyt hipsiä nukkumaan joka tapauksessa... ->

21 Joulu 2013 03:32
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Pöh, ei huvittais ollenkaan lähteä nyt lauantaina mihinkään joulukirkkoon. No saa ainakin vielä hetken olla kaverin kanssa. Ja toivottavasti todistuksessa olis hyviä numeroita.. :') Mutta joo pitäis jaksaa lähteä puoli yhdeksänn.

21 Joulu 2013 09:07
Profiili
Marsu
Marsu

Voi ei Cava :'D Hhoho hyvähyvä! Kävin stalkkailemassa ja oi se on niin komeana *3*
Nniin, kuudelta herään yleensä koska koulu. Okei tietysti on nämä viikonloput aina välissä, mutta silti :'3

Joulukirkkooo. Haluaisin käydä joulukirkossa, mutta mennään mökille, niin en pääse :1

Töihinn, katsotan jos pääsisin vähän aikisemmin (ja hitot) kun menen sinne myös ovelasti etuajassa. Olisi tietysti voinut pomolle ilmoittaa, mutta nääh, mun työsopimus on muutenkin niin random ja se on aina sillai että ei ole niin tarkkaa : D Suurin ongelma tuleekin olemaan, että menen mutsin autolla. Vaihdeauto + olen ajanut sellaista vain kerran + en ole vielä ajanut liukkaalla + en ole ajanut autolla moneen viikkoon = Hyvästi toverit, katsotaan miten tästä selvitään --->

22 Joulu 2013 10:58
Profiili
Beta
Beta

Huu nyt on tosiaan iScribble-miitin tuotokset nähtävillä siellä topicissa! Olihan tuo aika rupeama, jos miettii tunneissa... :DD Mutta kivaa oli!

Sillä aikaa laitettiin täällä (muovi)kuusi pystyyn ja kävin itekin vähän koristelemassa uvu Huomenna sit kai jonkinlainen siivouspäivä odotettavissa. Mitäs muille?

22 Joulu 2013 21:23
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Seuraava