Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:22

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Keskustelutopic
Itse kattelin laukkahevoselokuvia koko päivän : D Olin Tampereen kodissä äidillä ja ekaa kertaa siellä yksiössä, oli muuten vähän vilposta kun siellä on kivilattia. Mut ei äidin kaa nukkumisessa mitään pahaa ollut.. Vähän kuorsas vaan.

Mutta että mua hävetti noiden manselaisten mielenosoittajien puolesta! Muutaman kilsan päässä ihmiset jää poliisihevosten alle ja heittelee jotain savupommeja ja mä mussutan spagettia ja oon koneella. Tätä elämää..

08 Joulu 2013 23:36
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Äiti toi mut sen töihin, kun täältä on lyhyempi matka kouluun ja yritettiin tietysti punnita itsemme tolla autoille suunnitetulla vaa'alla. :D Ei onnistunut, kun ei pysytty tarpeeksi paikoillaan. Mokoma yliherkkä anturi.. Piti keskeyttää, kun tänne tuli asiakkaita. Tuli kyllä erittäin kypsä olo.

Ava © Cava

11 Joulu 2013 10:10
Profiili
Beta
Beta

^
^ Mun mielestä siinä mielenosotuksessa typerintä oli esimerkiks niiden poliisihevosten hakkaaminen ja sit ihan semmonen järjetönt mellakointi - rikottiin jotain Stockan ikkunoita?? Kyl mielenosotukset yleisesti ottaen voi olla tärkeitä, mut tost tuli vaan vähän semmonen olo et riehutaan riehumisen vuoks.

Tiitu, aw :D Jotenki hauskan kuulonen tilanne. Eihän sitä aina tarvi ottaa kaikkea niin vakavasti.

Mä täs ite lagaan kunnol, enkun tiivistelmä pitäis palauttaa huomen mut en oo alottanukkaa enkä oo lukenu ees pohjatekstiä. Ärsyttävää. Väsyttää vaan kauheesti kans, ku oon nukkunu täl viikolla tosi huonosti, 2-3½ tuntia. Tänään koulussa jätin menemättä espanjan tunnillekin kun en vaan jaksanut?? :DD Siis että ilmesesti käytävälle jääminen oli paljo parempi vaihtoehto. Koitin hei kyl sentään lukea fysiikkaa mut silmät vaa meni kiinni useemman kerran.

12 Joulu 2013 00:22
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mua ärsyttää tossa mielenosoitusjutussa se, että se antaa sitten tietysti huonon kuvan kaikista mielenosoituksista. Tiedän ihmisiä, jotka luulee, että kaikki mielenosoitukset tarkoittaa riehumista ja nää on tullu saarnaamaan mulle siitä, että "onko sitten kivaa, kun saa merkinnän rikosrekisteriin eikä pääse töihin", kun saivat kuulla, että osallistuin ihan lailliseen ja täysin asialliseen mielenosoitukseen.. Just.

Luulisi, että noiden riehujien viesti ois menny perille paremmin, jos ne ois tehny ton järkevästi. Nyt kaikille jää mieleen vaan se, että oli iso porukka riehumassa. Sen sijaan että olisi ollut iso porukka olemassa jotain mieltä asiasta x.

Oho. Innostuin taas vähän. :D

Ava © Cava

12 Joulu 2013 23:25
Profiili
Beta
Beta

^ Joo, toi on kyl tosi tyhmää. Ku mielenosotus on kuitenki ihan hyvä ja tärkeä vaikuttamiskeino, ja vaikuttaminen itessään on tärkeetä :D On myöhemmin vähän turhaa vinkua, jos ei oo ees yrittäny tehdä asioille jotain. Mua vähän aivopestiin tähän YH1-kurssilla.

Kello on taas jo yli kaks yöllä :S Pelkään et täst tulee samanlainen ku viime viikosta, jollon nukuin joka arkipäivä vaan siinä 2-4 tuntia. Ei riitä sitten millään. Ehkä kaikkein säälittävintä oli, kun jätin menemättä espanjan tunnille vaan siks, etten jaksanu. Jäin sitte yläkertaan istumaan ja no, to be fair, kyllähän mä fyssaa luin ja läksyjä koitin tehä, mut välillä ihan nukahtelin. Ois vaan pitäny jättää enemmän koodeja tyhjäks, en tiiä olisko mitään mieltä vielä tenttiä enkun kurssi. Kielioppi nyt kuitenkaan niin hankalaa oo. En vaa tiiä mitä sössötän sille opelle "I want to do this course independently cause I just want to" ku syy on tyyliin se et tää on just vika kurssi minkä saa tehä näin :D

Ja en ihan huvikseen valvo vaan valvon ku stressaa asiat. :D Sehä auttaaki! Viikonlopun on myös ollu kännykkä suljettuna ja en tiiä miten herään ku en uskalla laittaa päälle (-> ei herätyskelloa), vaik ei tää siis oo mitään et kukaa stalkkeri tai muu mua tavottelis vaa... vastuu. >'D /cries haluan vaan joululomalle :D

Siit lomast puheenollen, kiinnostaisko ihmisii i-scribble -miitti sillon? :> Meinaa ite vähän suunnittelin että voisin järkätä kunhan eka perehdyn uudelleen sivuston asetuksiin, oon siis ihan Tydiitäkin konsultoinu asiassa mutta luultavasti mulla on ennemmin nyt aikaa n_n

16 Joulu 2013 03:21
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Hei joo pidetään iScribble -miitti joskus ennen joulua! 8) Esim. 22. päivä?

16 Joulu 2013 09:01
Profiili
Beta
Beta

Himpura, meikä on muualla koko loman!

Sinnittele, Cava! Ite oon jo vajonnu tähän, että tänään jälleen kerran lähdin koulusta kotiin puolessa välissä, koska en jaksa. )': Oon tähän asti muuten onnistunu sinnittelemään niin, et kaikki poissaolot kertyy parille vikalle viikolle, mut nyt olin jo ekalla viikolla pois yhen kokonaisen päivän koska en jaksanu nousta. >_< +nyt tämä. Vikoista viikoista tulee ylivoimaisia jos kaikki poissaolot on silloin jo käytetty, argh.
Ja lomasta tulee pelkkää työtä koska mediadiplomi ja pitäis päästä ylppäreistäki läpi ja miettii jatko-opiskelupaikkaa ja voi itku!

16 Joulu 2013 12:18
Profiili
Kettu
Kettu

Hei joo, iScribble miitti ois kiintoisa! : D Minä ainakin olen messissä.

Ja Cavalle ja Ewwielle jaksamusta koulujen kanssa!

16 Joulu 2013 20:38
Profiili WWW
Kettu
Kettu

iScribble miitti, kannatan :D Olin siinä yhessä iScribble miitissä mukana ja tykkäsin tosi paljon ^^ 22. päivä vois sopia mullekkin jos pidetään ennen joulua :D

| DeviantArt |Tumblr |

17 Joulu 2013 19:42
Profiili WWW
Beta
Beta

Kiitos Ewe ja Sobi! Ja Ewelle kyllä täältä takas paljon tsemppiä ;; <3

Laitoin iScribble-miitistä nyt topiccia pystyyn, eli sinne voi vielä mennä kommentoimaan lisää ja ilmoittamaan kiinnostuksensa ym. :)

18 Joulu 2013 01:55
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Seuraava