Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:26

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Keskustelutopic
DSi on periaatteessa sama laite kuin normaali DS, tai en ainakaan itse ole huomannut mitään merkittävää eroa. Siis kaikki normaalit DS-pelit käy! (: Paitsi et DS:llä voi kai pelata myös Gameboy-pelejä, DSi:llä ei. Flipnoten voi ladata ilmeiseksi, ellei kotoa niin koululta lainaamalla nettiyhteyttä konsoliin. Toi on siis sellainen pieni animaatio-ohjelma. Tosi helppokäyttöinen, mahtava ajantappokeino.

01 Joulu 2013 23:23
Profiili
Beta
Beta

Anteeks kun tungen nyt DS-keskustelun väliin, mutta ei hitto kun tuolla ulkona tuulee! :O Jossain Keski-Suomessahan (?) bussikin oli ihan suistunu ojaan tuulen voimasta, et ei kai tää nyt vielä mitään jos katuvalot vähän välkkyy, mutta silti...

Tai no, vissiin Espoossa puu oli kaatunu joidenki päälle että osataan sitä etelässäkin.

01 Joulu 2013 23:36
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Joo hyi tota tuulta.

Naapurin koivuista on nyt menny jo ainakin yks poikki. Aina, kun tuulee, niin noita kaatuilee. Nykyään sillä on enää puolet jäljellä. Meillä on kyllä kaikkia jänniä teorioita, että se on tappanut ne tahallaan, jotta ne kaatuis ja se pääsis niistä eroon! :D

Ei ole kiva asua tässä puiden ympäröimänä, kun pelkään, että jotain kaatuu meidän talon päälle, vaikkei se nyt katosta läpi tulisikaan. Muutenkin toi ryske ja kolina on tosi epämukavaa. Kauhea meteli, niin ei voi edes nukkua. Toivottavasti mitään ei hajoa. Yhhyhhyh, menen nurkkaan itkemään.

Ava © Cava

02 Joulu 2013 00:02
Profiili
Hukka
Hukka

Täällä kans tuulee. Vihaan tuulta ja melua kun katto rymisee. Ja jos menee sähköt.

Ömm mun pitäis vielä kerrata yhtä kirjaa huomista kirjakuulustelua varten ja tätä menoa ei tuu mitään, kun oon vaan koneella. Veljellä oli tämä samainen kirjakuulustelu aiemmin ja kertoi pari kysymystä mitä siinä kysyttiin. Että ainakin on vähän helpompaa kerrata kirjakuulusteluun kun tietää osan tulevista kysymyksistä.. :>

02 Joulu 2013 00:15
Profiili
Beta
Beta

Tiitu, nyt oon kyllä onnellinen että puita meidän talon lähellä on vaan tommonen pieni kuusiaita ja pari säälittävää... pajupuskaa? Jotain tommosia. :'D

Netsullahan on kätevää kun on tommonen tietolähde : D Tuli mieleen kun yläasteella tein kerran ruotsin kokeen myöhemmin kun muut ja kyselin kavereilta kokeesta, ihan vaan sillee suuntaa antamaan ku ajattelin että mulla olis tietysti eri koe. MUTTA kappas keppanaa eipäs ollutkaan :D

Vähän on nyt hölmö fiilis kun en osaa päättää piirtäisinkö vai kattosinko vihdoin yhen jutun Areenasta. Siispä kuuntelen vaan musiikkia youtubesta ja lagaan...

edit// Kattokaapa että tämmöstäkin! Jee!
Kuva

02 Joulu 2013 01:07
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Oi Ewwie, kiitos ihan miljoonasti sinulle ;v; Voihan niitä Gameboy-pelejä pelata ihan isoveljen pelikoneella. Itselle riittää vallan mainiosti tuo DSi jos DS:ää ei löydy. Kiitos kiitos kiitos vinkistä! Ja sivistyksestä myös *blush*

02 Joulu 2013 10:55
Profiili WWW
Beta
Beta

Mites vietitte itsenäisyyspäivää tänään? :)

07 Joulu 2013 00:44
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Me ei mitenkään erikoisesti vietetty itsenäisyyspäivää, normaali päivä lukuunottamatta linnanjuhlien töllötystä. :cute: Käytiin syömässä mummulla ja papalla, jotka asuu tällä hetkellä naapurissa, mutta muuttavat kohta taas Helsinkiin.

07 Joulu 2013 00:56
Profiili
Beta
Beta

^Ihan fiksu veto nyt sit vielä käydä syömässä!

Mullakin ehkä ainoa ihan itsenäisyyspäivään liittyvä juttu oli se että vähän vilkasin linnanjuhlia ja söin näitä Fazerin "sinivalkoisia" konvehteja. Aika tämmöstä rentoa hengailua ollu tämä päivä, huomenna sit varmaan nään kavereitakin ku alkaa vähän jo ottaa päähän se, et ei oo oikeen ehtiny tehä mitään muuta ku kykkiä kotona :') Oon niin laiska ja huono aina kysymään muita minnekään, vaik eihän siinä mitään häviä :D

07 Joulu 2013 01:41
Profiili WWW
Beta
Beta

Mun itsenäisyyspäivä: Median diplomin alottelemista ja illalla napattiin mukaan keskelle ei mitään, jossa vietin koko viikonlopun. Tuottoisaa pelaamista, nukkumista ja leffoja. Ja mua vedettiin pulkassa! <3

08 Joulu 2013 18:56
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Seuraava