Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:18

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
^ Ohhoh, jännä ettei sitä löydetty. Saattaa olla että meillä on niin tiukat vahdit meneillään että kaikki huomataan. :'D Ei kyllä toisaalta tämä ensimmäinen kerta ollut, viimeksi oli muutama vuosi takaperin melko pian edellisen ison kouluammunnan jälkeen.

27 Marras 2013 22:07
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^
^ Oho, onhan toi jo vähän hurjaa mun mielest tietyl taval, vaik useemmin onki perättömiä uhkauksii.
Mun mielest meidänki koulus yläasteel joskus kiers joku huhu mut ei se sit ollu mitään :D En vissii ite reagoinu mitenkää eikä suurin osa muistakaa. Mut vähä hölmö aihe vitsailla mun mielestä.

Huu koitan täs piirtää vaik silmät on taas vähä kuolleet ku oon ollu koneel koko illan kahest asti iltapäiväl :/ Noh... Ku kerranki on aikaa ja innostusta ees vähä. En kyl tiiä onks mitään järkee alkaa tekee tätä "maalausmaisesti" mut kun linejen kans on mun mielestä koneella melkeen poikkeuksetta ärsyttävää säätää, varsinki ku nyt tosta luonnoksesta tuli aika pieni... Must tuntuu et traden toinen osapuoli on aatellu et tää ois vaan flat color, mut ei kai ekstra nyt ikinä ketää haittaa ku emmä mitää lisää ala ite vaatimaan :'>

27 Marras 2013 22:10
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Miten nyt voi olla jo joulukuu? Miten aika meni näin nopeasti? Ää jotenkin en osaa ajatella että 24 päivän päästä on joulu. D: Tykkään kyllä joulusta että ei siinä mitään. :')

01 Joulu 2013 12:44
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Munkin mielestä se on niin outoa! Tajusin joulukuun alun vasta siitä, kun Pyttiksen ja Specterin joulukalenterin eka osa ilmestyi deviantartiin, ja sen jälkeen myös aika monta Salapukki-kuvaa :D Itse odotan ihan vaan eniten lomaa, en ole muuten niin kamalan jouluihminen enää ^^' Lapsena tykkäsin, mutta vuosi vuodelta se innostus on laimennut. Melkeen uusivuosi on kivempi. Halpa suklaa joulun jälkeen on kyllä aina jees :D Ja ne 3 Fazerin boksia kympillä -tarjoukset.

Huomasin muuten tänään aikaisemmin tällaisen, ja piti ihan ikuistaa:
Kuva
Nythän taitaakin olla jo 101 :>

01 Joulu 2013 13:51
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Minulla on jostain syystä ollut tänään aivan kauheat joulufiilikset jo marraskuusssa. : D Ei hajuakaan mistä johtuu, mutta äiti epäilee että se johtuu siittä että olen tulossa vanhaksi. Toisaalta joulu onkin erittäin hypetetty aihe meidän perheessä.. Äiti varsinkin haaveilee yleensä jo lokakuussa. Eilenkin se toi kotia varmaan 5 eri jouluvalosettiä.. Toisaalta en valita, pidän valoista. ^^

01 Joulu 2013 15:30
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Meillä aletaan valmistautua jouluun ehkä viikkoa ennen aattoa, joten vielä ei ole yhtään joulufiilis. Koristellaan talo pari päivää ennen joulua ja otetaan ne pois melkein heti joulun jälkeen. Ei olla kauhean jouluinen perhe. :D

Ava © Cava

01 Joulu 2013 18:34
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Mulla on ihan hirveä kuumotus, kun toivoisin joululahjaksi Nintendo DS:ää ja tuskin tulen sellaista saamaan ;_; Kaupoista kun tuskin enää saa enkä haluaisi sitä 3D-konetta kun en tule sille mitään pelejä hankkimaan. D: Pitääkö sitten omilla rahoilla yrittää metsästää Tori.fistä noin.. kymmenen vuoden päästä.

Ehkä tuon Weedin taidekirjan sentään saisin joululahjaksi.. Jos porukat osaavat edes sen ostaa. 8D

01 Joulu 2013 19:28
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
En tiedä näistä DS jutuista mitään, mutta eikö tolla 3DS:llä toimi normaalit DS:n pelit? Itse luulin, että näin on!

01 Joulu 2013 19:33
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Normi DS:ää en oo nähny, mut DSi:tä myydään kyl satasella vielä joka puolella! (: Hintahan on kuitenkin parempi kuin 3DS tällä hetkellä.
Ja DSi:hin saa Flipnoten ilmaiseksi, suosittelen siis! ;u;

01 Joulu 2013 20:24
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Oon ihan älykääpiö näiden konsoleitten suhteen, pyydän jo nyt anteeksi jos menetätte hermonne minuun ;-;

Tydii, kyllähän ne toimii, mutta en kehtaa enkä näe tarvetta toivoa sellaista, kun en usko että tulen hankkimaan niitä "3D-pelejä" (sanotaanko se noin xD) yhtään joten tuollainen "vanhempi ja halvempi" kävisi minulle paljon paremmin. Mutta olit kyllä oikeassa tuon asian suhteen c:

Ewwie, minähän pelaan siis vain ja ainoastaan Pokémoneja, tällä hetkellä omana siis Pearl ja White, ja ne kumpikin menevät siis DS:lle. Onko DSi siis samankaltainen/voiko siinä pelata näitä "vanhempia" Pokémon-pelejä? /Flipnotesta en ole kuullutkaan :--D Mutta kiitos ihan mahtavasti kun kerroit ja anteeksi vielä tyhmyyteni ja urpot kysymykseni ;_; *en luota Googleen, luotan sinuun*

01 Joulu 2013 22:53
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Seuraava