Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 11:49

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Linnut on tosiaan ihmeellisiä eläimiä. :'DDD

+ Ask.fm + Twitter +

23 Marras 2013 22:20
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^
^Ja on kyllä hyvä ajotus ollu sun mummulla ja äidilläs :D

Kauheeta ku tietty nyt kesken koeviikon tekis vaa kauheesti mieli piirtää ja näin! Mut viel vähän jos tänään tsemppaisin matikan paris ekaks...

23 Marras 2013 22:41
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ehehe myöhästyttiin yhden kaverin kanssa bussista nyt iltapäivällä. Kunnnnn me aina mennään yhden toisen aikaisemmin mainitsemani kaverin, Kanan pysäkille, kun sen bussi tulee yleensä aikasemmin. No lähdettiin 15.06 meidän pysäkille mistä meidän bussi menee. Bussi menee siitä ohi ja kaveri alko huutamaan että bussi meni. :D Ei jaksettu alkaa juoksemaan koska aateltiin, että ei enää keretä. Lopulta aattelin että jos kuitenkin juostaisiin, mutta sitten bussi lähti siitä pysäkiltä vähän kuin "nenän edestä". Lähetin mun veljelle tekstarin, että sano sitten kotona että tuun tän kaverin isän kyydillä myöhemmin kotiin. No mikäs siinä, käytiin Lidlissä (viime viikolla myös meidän kaupunkiin rantautui Lidli!:D). Kaverin isän kyydillä (siisiis mun kaverikin tottakai tuli isänsä kyydillä) sitten kohti maaseutua ja kotia. Meidän tiellä tuli vastaan mun veli ja eipäs otettu sitä kyytiin. :D Myöhästyttiin bussista, mutta olin silti pari minuuttia normaalia aikaisemmin kotona? Okei? :D

Ja tänään unohdin kokonaan miten lasketaan kaikkia "murtoluku kertaa murtoluku" laskuja. Vielä viimeviikolla ne sujui hyvin mutta tänään tuli joku dementia. :C

25 Marras 2013 17:27
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Jaahas, voisi kai tännekin taas höpöttää jotain. Täällä tuli lunta. Just kun käytiin pesemässä mun moottoripyörä tuolla parin kilsan päässä ja oltiin lähdössä, niin tiet jääty ja satoi lunta. :D Vähän oli hupsista-olo sen jälkeen, kun äiti ei antanu mun ajaa kotiin..

Ava © Cava

25 Marras 2013 21:57
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla on huomenna kuviksen diplomikurssin koepäivä iih ääh! Onhan siinä viel ysistä kolmeen aikaa tehdä sitä, mut kun en oo ees alottanu portfolioo enkä työpäiväkirjaa ja ryhdyin nyt just maalaamaan tätä ihme silmää. :---D
Ai niin, eikä tätä diplomia edes saisi tehdä kotona hupsiss. Mut opeki valittaa ku valokuvaajat yms. jotka ei voi tehdä koulussa saa kuluttaa aikaa tasan niin paljon ku haluavat, joten OIKEUS OMIIN KÄSIINI.

Tiitu hei, millanen fillari kyseessä T harrikoiden ystävä oho.

25 Marras 2013 23:53
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Tiitu hei, millanen fillari kyseessä T harrikoiden ystävä oho.

Mulla on sitten vähän eri mallia, Honda Varadero, eli tommonen puolienduro. :P Se on veljen vanha piikki, niin en ite päässyt siihen mitenkään vaikuttamaan, millainen tulee. Paitsi omimalla sen nyt, kun veljellä on auto.

Jännää herätä vasta nyt, kun koeviikko loppui mun osalta. :D

Ava © Cava

27 Marras 2013 13:13
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ei mut onhan toikin ihan hieno malli! ^_^ Tykkään toki muistakin kun harrikoista, eikä toisaalta kaikki senkään merkkiset sitten miellytä silmää.

Mulla olis ollu vapaapäivä tänään, mut olin sopinu ryhmäajon tälle päivälle. Voi luoja ku oli hätäkakka aamulla, pelkäsin et saan pariks jonkun teinarieinarijonnen jonka suusta tulee "nainen ratissa" -tyylisiä kommentteja mun ajamiseen viitaten. Mut pari ei saapunukkaa ollenkaan, joten sain rauhassa huonoilla opettajalle. :'D Tosin kyllä ajoin tänään harvinaisen hyvin, olen ihan ylpeä itsestäni!
Ja nyt onki sit enää syventävä vaihe käymättä, ja pidän kyllä lomaa nyt ajopaineista vähän aikaa!

27 Marras 2013 13:23
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla on viel äikänkoe huomen, mut onneks sitä varten pitää vaa lukee yks moniste nii voin hyväl omaltunnol olla vaa koneellaki :D Koska... no, yks moniste, ei sitä tyylianalyysii varten nyt mitään muuta voi tehä. Vähä kyl harmitta ku kuva-analyysii lupailtii mut ei sit tuukkaa. Siihen olis selvinny oikeestaan lukematta, ku jostain syystä käytiin se jo kolmoskurssilla vaik ei ois vissii sit pitänykkää?? Ihan sama.

Kiva et Ewen ryhmäajot meni hyvin! ovo

27 Marras 2013 16:46
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Meidän koulussa on fiksuja ihmisiä. :>
No meidän ja meidän, ylä-asteestahan tuossa on kyse mutta samassa rakennuksessa ollaan kumminkin. Rehtori kehui tänään lukiolaisia kun oltiin rauhallisia eilen vaikka ylä-aste panikoikin. <3

27 Marras 2013 20:34
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
^Meiän yläasteella aikoinaa luin matikan luokan seinästä jonku tappouhkauksen, missä oli päivämäärä ja kaikki :D En muista mitä siinä tarkalleen luki, mutta vissiin jotain ampumisesta tai räjäyttämisestä..
Kukaan ei vissiin kyllä sitä siitä koskaan spotannut.

27 Marras 2013 21:42
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Seuraava