Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 11:47

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
^ Joo no kyllä sit oikein "arvasin" tai jotain : D Ois vaan vähän creepy jos väittäis kivenkovaan et tietäis kuka joku on mut meniski arvaus ihan mönkään >'D
Ite kyllä devaanki kannustaisin vaikka ois pitkäkin tauko ollu. Aina voi tehdä comebackin tai vaan silloi tällöin käydä ovo Ite kyl oonki jotenki ihmeen koukus koko sivustoon, vaik tuntuuki et nyt aika monet on karannu tyyliin jonnekin tumblriin ennemmin :DD No jaa, kukin tekee niin ku parhaaks näkee ja niin edelleen!

Oh hurmaava äijä siel ravintolas sitte D: Ei oo kivaa toisen vahingoille tollai! Mustki ois oikeestaa iha kivaa käydä Tallinnas, ihan vaik sillai kiertää kaupunkiiki ku must tuntuu ettei oo koskaa sillai kunnol. Mut eipä ketää mun perheestä ainakaa tunnu enää yhtään kiinnostavan. No joskus sit : D

Jotai kirjotelmii pitäis ite viel fixailla huomist varte, en tajuu miten saan ain hukattuu koko päivän vaikken ees tee mitään o_o Välttelyn mestari.

10 Marras 2013 18:25
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Minäki tunnistin Mansigan. Tai Dumbon mä kyllä oikeastaan tunnistin, jos tarkkoja ollaan :D
Ja mäki kannattaisin Devaan uskaltamista, koska oot oikeesti hyvä! Muistan, ku näin ekaa kertaa sun piirustuksia eikä ollu mitää tietoa sun tasosta ja sit olitki noi hyvä >'D Pikkune ullatuus!

Mut voi ei toi ranskis juttu ono Ite olisin ollu iha oh god ja juossu karkuu, eiku-!
Ja Cava voit tulla mun kans Tallinnaa. Eiku mite olis Tydiin Tallinnan risteilymiitti ::::DDD Ku on kaikkii Desucruisei ni miksei sit laajenneta tätä mun miitti brandiaki piemmälle, lol. Paitsi et melkee kenelläkää ei olis ikää.

Kauhee ku väsyttää, mut ei tähä aikaa enää viitis nukkua..

10 Marras 2013 19:53
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Haha viel vaa kiltisti odotetaan muutama vuos ja sit voit laajentaa konseptias :D Mut ei paha kyllä mä Tallinnaan sun kanssas lähtisin :DD Tai miittiporukan.

Hmm hmm ei mul ollu kauheesti muuta sanottavaa :( Kauheeta ku spämmin koko ajan vaa tätä keskustelutopaa, mut kirjottelen laiskasti muualle. Pitäis ehkä vääähän koittaa tsemppaa viel. Mitäs tyypeille kuuluu?

11 Marras 2013 21:22
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
^ Mitäs tässä, minut vain palautettiin ikävästi maanpinalle kertomalla, että ensi viikolla alkaa koeviikko ja pitäisi kai alkaa jossain vaiheessa lukemaan... Hrmi vain, että minulla on nyt menossa hirveän hyvä piirtämisputki ja olisi ikävä keskeyttää se:/

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

11 Marras 2013 22:57
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ihihii, mansigga, muistan, kun lemmikissä olin "uuu, hienoi kuvii. jee, se piirs mulle heppan!!" t: salainen ihailijasi :D

En tehnyt äikän tehtävää. Tein veljen kanssa sen läksyjä. Oli viisasta. Oli kyl hauskaa yrittää koodata jotain nettisivuja, kun kumpikaan ei osaa mitään. Tein sille tosi kauniit sivut, kun se häipy saunaan, hähä. Sen pitää esittää se huomenna, kai, ja menin laittamaan sinne jotain "lempiruokaani ovat lihapullat ja kissanpennut" -tyylistä roskaa. Apua. Anteeksi veli.

Ja huomisen äikäntunti on peruttu eli voin tehdä sen tehtävän loppuun saamallani hypärillä. Jeeh. :)

Ava © Cava

11 Marras 2013 23:28
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Hoi! Taas tipuin mitä täällä on puhuttu, ja laiska ja kiireinen (miksi eksyn kirjoittelemaan foorumeille aina kun pitää olla lähdössä kouluun..) tarkistamaan :1

Höhh, ei ole kivaa kun haluaisi piirtää ja sitten tulee tyhmiä esteitä, kuten koeviikko. Kun inspaa tehdä jtn kunnolla, niin olisi ihan maailman parasta, että saisi varattua aina aikaa siihen inspiraation kohteeseen.

Omnomnom kissanpentuja! Ajatus on tärkein :3

Örörö, miulla olis pelkkää vihersisustusta koko päivä. Maailman kuivin ja pitkäveteisin opettaja, mutta onneks mennään katsomaan jtn koulun entisten oppilaiden suunittelemia viherjuttuja jonnekkin toiselle koululle, niin oppiikin ehkä jotakin : D Huolletaan kanssa koulun viherjutut ja sellasta. Mieluiten jäisin kyllä vain nukkumaan >3< meni viikonloppu pelatessa = ei unta paljon mitään.
Totesin muuten, että elämä ilman kännykkää, tai huonon kännykän kanssa on kamalaa. Rikoin omani _taas_. Olen ehkä taitavin siinä, ja kännyköiden hävittämisessä. Kerran jätin kapulan traconiin ja enää nähnyt sitä : D Nyt käytän jtn vanhaa nokialaista ja en ole vieläkään näidne vuosien jälkeen oppinut, että kannattaa tallentaa ne numerot simkortille. Ironista, ensineuvon ja numeropalvelun numerot olivat tallessa :1 Olinko ennustanut näin käyvän. Selitän. Ja juoksen bussiin ennenkuin oikeasti myöhästyn :'D

12 Marras 2013 08:30
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
^ Inu, minä olen tuhonnut tämän vuoden sisään jo kolme puhelinta, kun kaikki ovat menneet pesukoneeseen housjen taskussaXD Ja tallennan vieläkin kaiken puhelimen muistiin... Virheistä ei aina tarvitse oppia:D

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

12 Marras 2013 21:40
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
^ Jei kohtalo toveri! Tai no.. ei se taida olla jei tässätapauksessa xD Puhelimen häviäminen ja rikkimeno ovat kamalia asioita :1 Itse en ole vielä (kuitenkin tänään sitten pyykätessäni se sinne pesukoneeseen menee hahh) onnistunut noin kännykkää hajottamaan, mutta monet muut konstit on tullut kokeiltua : D

13 Marras 2013 07:24
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Kuva
Mun päiväpeitto on siisti. :)

14 Marras 2013 23:36
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tuplapostaus, mutta tää oli jotenkin niin huvittavaa: Näin ikkunasta jonkun ison linnun tien reunalla ja lähdin nopsaa ilman takkia ja pipoa jne. sitä kuvaamaan, mutta ei vitsit mummun ja äitin piti just silloin ajaa autolla siitä ohi ja lintua ei näykynyt enää missään. :''''D

23 Marras 2013 16:17
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Seuraava