Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:26

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Mä pelkään ihan hirveesti joka vuosi noita kellojen kääntämisiä, koska mun kännykkä ei tee sitä itse! Mokoma kapistus vielä kehtaa kesäisin väittää, että tekstiviestit olis muka tullu tuntia aikasemmin ku mitä todellisuus näyttää, koska kello on muka väärässä ajassa!
Kamala hätäinen urkkiminen aina äitin seinäkalenterista joka syksy ja kevät, koska sinne on kiltisti kirjoitettu aina isolla että KESÄAIKA PÄÄTTYY.

28 Loka 2013 00:07
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tjoo, itsenikin pitäisi kuvataiteeseen liittyen yksin essee tehdä ja varmaan äidinkielestäkin vielä toinen essee. Arvostan ainakin hirveästi historianopettajaani siinä, ettei hän kirjotuta oppilaillaan esseitä ellei sitten ole pois jne.

Eilinen päivä tuntui menevän hirveän hitaasti, mikä ei toisaalta haitannut. Kellojen siirtäminen teki myös sen, etten tullut nukkuneeksi juuri yhtään. Nyt kun on ns. tunti lisää tuntuu kuin olisi edes hieman enemmän aikaa tehdä asioita. Yay!

Blogit - dA - ask

28 Loka 2013 16:12
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Toivottavasti Pyttiksen työt sujuu hyvin!

Robert, mäkin arvostan entistä enemmän sitä yhtä toista opettajaa, jonka kursseilla oon aina aiemmin ollu. Koitin vielä sinne sen kurssille vaihtaakin jakson alussa, mutta eipä onnistunut :D Siihen esseeseen liittyen, sain tänään tietää että sen pitääkin olla vasta maanantaina valmiina, PELASTUS! Toisaalta parempi vaan että luulin väärin, koska muuten en varmana ois saanu aikaseks alottaa vielä ollenkaan. Tänään pitäski sit vaa ehtii lukea 140 sivua yhtä romaania. Tai sen verran että pystyn puhumaan kirjasta tarpeeksi sulavasti ilman, että ihmiset näkee mun juttujen läpi :D

Mites tyyppien päivät on sujunu? :>

28 Loka 2013 18:58
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Kuvisdiplomikurssin alkaessa älysin, että unohdin elmukelmun kotiin, enkä voinut jatkaa kaavojen tekemistä paperiveistsokselle. Sen sijaan sitten nahastin sen jo kaavoitetun pään, onnistui ainakin odotettua paremmin.
Vaikka näyttikin aika radikaalilta repiä söpöltä elukalta naamaa irti.

28 Loka 2013 19:01
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Mulla koulu alkoi tänään syysloman jälkeen ja 17:15 oli lähtö kuviskurssille. Jatkettiin kurssilla vessapaperi asetelman piirtämistä hiilellä. Hiilellä piirtäminen ei ole kyllä mun juttu.

28 Loka 2013 21:44
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mun elokuvan opettajalla oli kans joku fiksaatio hiilellä tekemiseen, ja hiilellä piti ainoa yhteinen harjoitus toteuttaa. Raivostuttavan suttaavaa ja kaikki on ihan sotkussa, hyh.

28 Loka 2013 22:32
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla on itellä varmaan kulunu jo vaa niin pitkä aika hiilen käytöstä, että sen takia olis hauska koittaa taas... :D Muistan kun kuvataidekoulussa joskus käytettiin, mut siitäkin on jo monta vuotta kun kävin siel. Jotenki sinne lähtemisestä tuli niin hankalaa, ei ois millää saanu aikaseks vaikka loppujen lopuks paikan pääl oli kivaa kuiteski. Tykkäsin erityisesti siitä, et siel sai maalata öljyväreillä ku ne ei kuitenkaa oo ihan semmoset välineet mitä kotiin viittisin hommata.

Nyt pitäs varmaa vaa laittaa kone kiinni jos haluisin oikeesti saada tota Kultahattua luettua. Jos tekis vielä pari paahtoleipää kaveriks ja sitte koittais päästä taas alkuu. Toisaalta senkin takii, ku kuitenki tuntuu ikävältä ajatukselta, et jos en ehdi lukea tarpeeks pitkälle, nii mulle varmaa huomenna spoilataan se juoni koulussa sitten.

Muutama idea olis uusille topiceille mut ehkä jätän senki huomisee, et tulee sit varmasti fiksua jälkeä >'D Onhan tää forkka onneks ehtiny jo saada näinki lyhyes ajassa ihan kivasti täytettä, ettei ihan autiota oo nvn Toivottavasti tulee viel paljon lisääkin aiheita ja käyttäjiä, kyl mä uskon et tää täst lähtee liikkeelle 8>

Heipat nyt! Whoo tuollahan alko sataa ilmesesti kunnolla, tuleekohan oikeesti jotain kunnon myrskyä? Ilahduttaa sitten siinä seitsemän maissa kun pitää päästä juna-asemalle.

29 Loka 2013 00:22
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ensi kerralla maalataan kuviskurssilla akryyliväreillä (aina mulla tulee ekana mieleen akvarelliväri kun tarkoitan akryyliväriä o.o). Tarkoitus pelkistää kuvaa ja käyttää 3-4 (vai oliko se 4-5) väriä. Mä aion maalata ketun, ehkä realistisen. :)

Munkin pitäisi lähteä nyt nukkumaan. Ja kutoa vielä vähän villasukkaa huomista kässätuntia varten.

29 Loka 2013 00:27
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Onneksi ei ollut tänään soittotuntia, on ollu niin epäkeskittyväinen päivä että ois varmaan menny sekin tunti ihan hukkaan. Onneksi ei koulussakaan tehty mitään erityisen keskittymistä vaativaa hommaa D: Plus mun polvi on taas kipeä, en vieläkään ole päässy fysioterapeutille. Tosin tällä kertaa se on oikea eikä vasen polvi.

29 Loka 2013 16:35
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ärsyttää ja ärsyttää ihan vain matematiikan takia. En ole tajunnut hölkäsen pöläystäkään tästä kurssista, nyt kun opettaja vaihtui. Ylihuomenna odottaisi joku pienimuotoinen testi ja edellinenkin meni niin hyvi, että juuri läpi pääsin.

Normaalijakauma on minulle täyttä historiaa ja netistäkään ei näytä olevan apua näiden asioiden selvittämiseen. Onneksi on edes tuo portfolio, jolla saan kurssin suoritettua.

Muutenkin tunnun olevan räjähtämispisteessä. Tältäkin päivältä tuli jälleen yksi essee tehtäväksi.

Blogit - dA - ask

29 Loka 2013 17:23
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Seuraava