Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:19

Vastaa viestiin  [ 420 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Seuraava
Keskustelutopic 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Keskustelutopic
Koska uudelle palvelimelle ei chattia saanut, joudutaan tyytymään keskustelutopiciin.

Täällä voi siis höpötellä muiden ihmisten kanssa kaikesta ilman sen suurempia rajoitteita. Välttäkää kuitenkin täysin turhia ja tarpeettomia viestejä, koska spämmäystopic tämä ei kuitenkaan ole :>

27 Loka 2013 19:31
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Keskustelutopic
Yhyhyy, että pitikin just tänäiltana ottaa paikkansa tää muutto, tekis niin kamalasti mieli lisäillä noita töpöjä, joista tykkäsin aiemmin, mutta kun pakko kirjoittaa esseeerrgghhaa!
Plus ärsyttää mun avatar, mut koska PAKKO KIRJOITTAA nii ei oikee ehtis nyt ettiä/tehä mitään epä-ärsyttävää mut en kuitenkaa halunnu postailla ilman avataria nyyh nyyh. ; _ ;

27 Loka 2013 23:37
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Mul on hei ihan sama juttu, hissan essee on kovasti vaiheessa, mutta toisaalta en kyllä olis jaksanu odottaa muuttoa yhtään pidempään! :D Oma avattomuuskin pistää kovin silmään mut ei vaan millään malttanu odottaa ja nyt ei millään saa aikaseks ku on siinä välitilassa että piirränkö vai teenkö koulujuttuja, teenkö koulujuttuja vai piirränkö... mutta lopulta päädyn kuitenki vaan kirjoittelemaan tänne :D Harmi kun mulla on vanhempia valmiita kuvia altterista verrattain vähän, tai sit ne on oikeasti vanhoja tai muuten vaan semmosia etten avaksi asti haluais. Devaanhan sain just uuden avan tehtyä mutta 50x50 pikseliä on foorumille vähän turhan pieni. Ewe muuten lisää se sun "Kerro avataristasi" -topa jossaan vaiheessa, mä tykkäsin siitä kovasti! Nyt kun on avoista tässä viestissä muutenkin puhe niin voin hyvin tunkea tähän väliin 8D

27 Loka 2013 23:45
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Yksi ihminen lisää, jonka olis kuulunu kirjottaa tänää esseetä. Ok, esseen olis kuulunu olla valmis jo keskiviikkona..
Mutta foorumi tapahtui :D

27 Loka 2013 23:46
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Cavachon kirjoitti:
Ewe muuten lisää se sun "Kerro avataristasi" -topa jossaan vaiheessa, mä tykkäsin siitä kovasti!

OKEI lisään!! Meinasin laittaa sen vasta sitten, kun oon ehkä huomenna saanu itteänikin tyydyttävän avatarin laitettua, mutta toki voin sinnekin rantata siitä, miten epäpidän tästä! >D Voi muuten olla ihan hyvä idis, et sit kun jos vaihaa avaa ja on sinne käyny kirjottamassa, nii vois muokata siihen edelliseen viestiin edellisen avan kuvana, että tietää sit mistä silloin oli kyse! O:

Miks kaikilla on tänään esseeilta/yö? :'D No, on se hyvä et on menomehuks vielä pari isoa sokeridonitsia!
Ja hyvä et olin tänään maksimaalisen väsynyt ja kahdeksan tunnin yöunien jälkeen otin parin tunnin valveillaolon jälkeen viiden tunnin tirsat, luulis ainaki etten ihan heti oo nukahtamassa! >D

27 Loka 2013 23:51
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Moi vaan!! `u´ tulen tänne terrorisoimaan... Eikun. Harmi joo että chattia ei ole, mutta musta tällanen keskustelutopicci toimi ainakin tosi hyvin Tassutopiassa ja Kellarissa :D Se vaan että tänne saattaa olla suurempi ööh este tulla puhelemaan, kun chattiin voi vaan piipahtaa hetkeksi ja lähetellä randomeita yhden sanan viestejäkin.

Ja mulla olis kans yks essee kirjotettavana.... :DDD En tosin tiedä deadlinestäkään, hupz

27 Loka 2013 23:57
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
HEI PYTTIS.
Mullaki näis topiceis on just se pelko, että syntyy sellasia "inside porukoita" ja jotkut ei uskalla ollenkaan tulla sit puhumaan. Chatissa se on niin paljon helpompaa, ku on pienempi kynnys mennä juttuun mukaan.

28 Loka 2013 00:00
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Hyvä, etten ole yksin tämän ongelman kanssa! ;o; Tai siis, no, just sen takia piti ite tulla heti alottamaan, ettei mulla olis sit sitä kynnystä hypätä myöhemmin kelkkaan. Käväsin joskus vähän vilasemassa tuolla Tassutopiassa, mut just näiden lankojen takia jäi vähän sellainen olo, että koko foorumilla oli ikävästi sanottuna tietynlainen eliittiryhmä, joita sit kaikki muut katto ylöspäin. Voi tietysti johtua omasta sosiaalisesta kykenemättömyydesta, mulla mulle ainakin jäi tällainen fiilinki. Olis kamalan ikävää, jos täällä kävis samoin!

28 Loka 2013 00:03
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Hee kiitti Ewe! Vaik ei sillä mitään kiirettä olis ollu siinä mielessä että enpä itekkää pääse ihan heti kirjottamaan :DD Kamalaa kohta varmaan vaan törkeästi hyödynnän jonkun muun arttia Sumusta jos oikeen hermot menee >:I

Moi Pyttis! Haha esseet pilaa meidän kaikkien elämät. Ite muuten vedin just ihanaa pikanescaféa naamaan jos sillä jaksais pysyä pystyssä. Tulihan tänää se yks piilotunti lisää unta saatua, ku kelloja siirrettiin. Olin ihan järkyttyny aamulla kun tajusin sen, koska nyt kun älypuhelin niin kiltisti vaihtaa (joo, ainakin mun Lumia on kyllä hoitanu asian hienosti) niin ei sitä edes huomaakaan :D

Mäkin vähän tota insideilyä pelkään, mut uskon et jos kaikki heti alust lähtien koittaa kiinnittää huomiota sen estämiseen, niin eiköhän kaikki mee hyvin. On Ketunleivässä ainakin ennen ollu yleisesti ottaen mun mielestä mukava ilmapiiri. Toisaalt pulinatöpöt on ihan kivoja, jos ei mitään sen kummempaa sanottavaa ole mut haluaa silti ihan kirjottaakin jotain, vaikka omasta päivästään tarinoida tai vastaavaa. Ehkä ite tavallaan olen luontevampi näiden kun chattien kanssa.

28 Loka 2013 00:04
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
No, toivottavasti kaikki uskaltaa sitten tänne tulla :D

Ainiin ja huu, huomenna alkaa työt Mäkkärissä! :O jännittää vähän.

28 Loka 2013 00:04
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 420 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Seuraava