Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:55

Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Pehmolelut 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Pehmolelut
Onkos täällä muita yhä pehmis kainalossa nukkuvia? (:
Kertokaa mitä tahansa aiheeseen käyvää!

En miellä keräileväni pehmoelukoita, mutta lapsuusvuosien jäljiltä niitä kyllä löytyy vino pino.

Mulla on ensimmäisestä joulustani asti ollut sama raihnainen räsynalleni Vallu. On kauhean vaikeaa saada nukuttua ilman, että on ainakin jokin Vallun korvike kainalossa. Hätäilassa se saa yleensä olla tyyny.
Pelkään kuitenkin kamalasti Vallun tulevaisuutta, kun sen vanutäytteitä saa aina vähän väliä etsiskellä pitkin asuntoa. Toi yks tietty vanupallero aina tipahtaa johonkin. Ja tämä kyseinen pallo on vieläpä sydämen muotoinen ja myös sijaitsee kyseisen elimen kohdalla, apua! Hädässä aina tähyillään Vallun sydämiä täällä.
Eikä nallea ole myöskään pesty vuosiin, joten sen lisäksi, että kankaat ovat kuluneet puhki, hän myös tuoksahtaa aika kitkerälle. Voi voi! ):

Mutta ajatus tämän aiheen tekemiseen ehkä siitä syystä, että olen nyt sortunut tilaamaan yhden pehmon Amerikasta ja toisen Hong Kongista. Tänään jälkimmäinenkin saapui matalaan majaani, ja voi kun en voi muuta sanoa, kuin että oli kyllä välimatkan ja odottelun arvoinen!
Kyseessä siis Neopets-oheistuotteita, joita ei Suomessa ole saatavilla.
Voi kun nää on söppänoitä! ;u;

05 Marras 2013 22:15
Profiili
Marsu
Marsu

Viesti Re: Pehmolelut
*rumpujen pärinää* Hyvät naiset ja herrat, tässä on Pupu:
http://i1195.photobucket.com/albums/aa3 ... 1d378d.jpg

Joo, lapsena käytin tosi paljon mielikuvitusta pehmolelujeni nimeämiseenXD Mutta siis nukun edelleen Pupu kainalossani, ilman sitä tulee tyhjä olo:( Pupu on onneksi hyvässä kunnossa, mitä nyt tuo kaulassa oleva naru silloin tälöin repsottaa.

Ewwie, voimia Vallun (ja sen sydämen) kanssa.

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

06 Marras 2013 19:27
Profiili
Marsu
Marsu

Pehmot on mulle niin katkera aihe, koska tosiaan oon koko ikäni ollut niihin ihan hulluna. Mulla oli pienenä ihan jäätävä määrä vaikka sun millasia pehmoja (Pokemoneja, Digimoneja, eläimiä, muita sen ajan hittituotteita) ja ne vaan hengas laatikoissa ku ei ne sänkyyn mahtuneet. Mutta sitten kävipä kerran niin että isä kai pesi nää tai jotaa ja unohti sitten ulos... viikoiksi. En tajunnu niitä kysellä mutta kun tajusin niin oli jo liian myöhäistä, kaikki ihan pilalla. ;-; Tästä on varmaan oikeesti jo 10 vuotta mutta silti meinaa itkettää, yhyy. Onneks äiti oli Pokemonit pelastanu ja pussillinen random elukoita oli jostain syystä välttänyt tän kohtelun, niin ne on nyt mun arvokkaimmat aarteet. :--D Ja Digimoneja metsästelinkin sitten kirppareilta, kunnes kaikki sain takaisin.

Pehmojen kanssa en tosin nuku koskaan, en oo ikinä osannut nukkua muun kuin itseni ja tyhjyyden kanssa. Joskus koitin, mutta aamulla vaan havahduin siihen että pehmo loju jossain lattialla... :D

Vieläkin jos nään jonkun hienon pehmolelun kaupassa niin tulee sellanen hirvee hinku saada se itselle. Onneksi kuitenkin vältän suurimmat houkutukset, mutta jos nään netissä mun tuhoutuneita pehmoja myynnissä niin auta armias... :---D Nimimerkillä vähän aikaa sitten tuli ikävä yhtä pientä Furby-pehmoani. </3

07 Marras 2013 22:27
Profiili WWW
Beta
Beta

Hyi, Pyttis, kamalan traumaattinen kokemus! D: Olisin itse ollut ihan itkupotkun partaalla!
Tosin puolet mun pehmiksistä on ollu kohta jo varman 5 vuotta parvekkeella, koska päätin joskus kauan sitten hankkiutua eroon niistä pikku eliöistä joita niiden seassa oli lattialla lojumisen takia. Oli siis talvi, ja päätin pakastaa ne parvekkeella. En sit koskaan muistanut hakea niitä takaisin. Ja nyt on jo niin kamala olo, kun pelkään myös että ne on jo ihan pilalla siellä. )': Päälle päin tosin ne näyttää vaan tosi pölyisiltä ja jotain risuja jostain niiden päälle tipahtanut, kun toi meidän parveke on kuitenkin ikkunoitettu. Toivoa siis on, mut pelkään niin kovasti pahinta et en uskalla ryhtyä toimeen. Imurointi olis ainakin välttämätön.

Ja kiitos voimisteluista, Utu! ;u;

07 Marras 2013 22:53
Profiili
Hukka
Hukka

Ootas... Mulla on 9 pehmolelua sängyn laidalla. Osa on kyllä pieniä. Ja lemppari näistä tietenkin bordercollielelu jonka nimesin Fujiksi. Sain sen jostain koira/eläinmessuilta jolloin en vielä ollut hullaantunut bordercollieihin. Nyt tuntuu aika siistiltä omistaa beeceepehmolelu. Sitten on labradorinnoutaja, lammas, hylje, susi, leijona, koira ja koira ja Polle. Enää en halua pehmoja, vaikka näkisinkin jossain tosi ihanan pehmon. 9 riittää. Ja no onhan näitä lisää vielä kaksi laatikollista joilla tykkäsin nuorempana leikkiä.

08 Marras 2013 00:03
Profiili
Beta
Beta

Mun tärkein pehmolelu on semmonen merikilppari Flipper 8D Nimestä voi hyvin päätellä mistä piirretystä tykkäsin niihin aikoihin kun sen sain Tallinnasta, kun oltiin siellä käymässä ovo Vieläki majailee sängyssä ja sinänsä nukun sen kanssa joo, mut melkeen aina yön aikana kyllä siirtyy jonnekin tai putoilee lattialle :DD Siihen oon ihan tyytyväinen, ettei kuitenkaan oo tullu mitään semmosta ettenkö sais unta ilman, ehkä siks ku toi ei oo kuitenkaan ihan pikkusesta asti ollu. Mulle lähinnä riittää se tieto, että Flipper on tallessa.

On mulla sit joitai random-pehmoja ihan tarpeeks kans :D Bambi (tai siis ei nyt varmaan virallinen tuote), jotain koiria aika paljon... Joskus mul oli semmonen iso labbis, mut se kai meni jotenki rikki tai idk ja heitettiin pois :( Voi voi. En kyl siitä koostakaan osaa ihan tarkkaan sanoa, koska ku on iteki ollu paljon pikkusempi, niin voi olla et sen takia vaan tuntu isolta.

08 Marras 2013 19:08
Profiili WWW
Hukka
Hukka

En enää pahemmin välitä pehmoleluista, mutta kyllä kiinnitän niihin huomiota kaupoissa ollessani. Haaveilen jopa, että saisin yhdestä sarjasta erään ihmisen teetättämänä pari pehmoa, mutta saa nähdä. Hienoja ovat, mutta..

Tärkein pehmoleluni on Jalo, joka on kooltaan ihan hirvittävän iso pehmoksi - rodultaan kultainennoutaja. Se mikä on jännää, että pehmo olisi aluksi tyttö ja nimeltään Anni, mutta vaihdoin sen melko pian, koska en saanut sille pentupehmoa. No eipä tuolla väliä, kun persoona on tullut Jalolle.

Isältäni olen saanut sen joskus 6-7-vuotiaana Rovaniemeltä. Edelleen on rakas ja ihana<3

Tosiaankin. Jalo nukkuu kanssani sängyssä. Muuten sieltä nukkumapaikan saa ainoastaan puhelimeni.

Blogit - dA - ask

13 Marras 2013 20:12
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Voi että mulla on näitä ihania pehmoleluja kanssa oikee lauma! Pienenä äiti osteli kirppareilta ja sitten sain aina sukulaisilta syntymä-, nimipäivä- ja joululahjoiks. :>

Kaikista rakkain pehmo on mun Elvis, jonka sain muistaakseni kahdeksanvuotiaana. Sellanen mustavalkonen kissa, jolla on tosi tuima ilme. Vaikka se onki ollu mun mukana leireillä ja ihan jopa Saksassa asti, se on edelleen kuin uusi. Hyvin kestänyt! Otan Elviksen aina kainaloon kun on paha olla, sen kuituturkkiin oon monet itkut itkenyt ja korviin kuulumiset kertonut. Elvis on mun aarre. <3 Haluan että se tuhkataan mun kanssa kun kuolen.

Mun jokaisella pehmolla on nimet ja omat historiansa, ja niitä löytyy vaikka millaisia. On hevosia, käärme, kilpikonna, kissoja, haita, koiria, hiiri, tuhatjalkaisia, lepakko.. Puuha Peten Kisu ja Nalle Puhin Ihaa löytyy myös, sitten on pentu-Simba Leijonakuninkaasta, Digimoneista Agumon, Piyomon, Patamon ja Tailmon, Pokémoneista Snorlax ja Ivysaur. Noita Poképehmoja haluaisin lisää, pitäisi kirppareilta metsästää ja tilata netistä.. :> Niin ja multa löytyy myös sellainen Furreal-kissa! Sen nimi on Serafina, koska se on valkonen, niinku siinä yhdessä Barbie-leffassa : D

En aio pehmoistani luopua, on niin tärkeitä muistoja kaikkien kanssa. <3 Tuollahan ne vaatekaapin päällä ja Ikean pussukoissa tuijottaa mun kavereita jotka tulee kylään! Etenkin Serafinaa on moni pelästynyt, kun luulevat oikeaksi kissaksi.

20 Joulu 2013 18:23
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Minullakin on kamalasti pehmoleluja - ja rakkaita ovat c:

Osa pehmoleluista on sellaisessa avattavassa "tuolissa" piilossa. Mutta muutama pehmolelu on kotonani (vanhaenglannin lammaskoira ja viime jouluna lahjaksi saamani nalle) ja opistolla taas on sellainen musta pupu-pehmo ja kaverini itse neuloma kissa Viiru.
Osa pehmoleluista on ihan lapsuudestani, kuten esimerkiksi leijonapehmo Leo ja Peppi Pitkätossun Lilla-Gubben :D Jossain vaiheessa pitää kyllä siivota "tuoli" jotta saan sinne lisää tilaa.Eli osa pehmoista myyntiin tai roskiin :< Mutta olen lisätilan tarpeessa

Nukun pehmolelun kanssa. Kotona nallen ja opistolla sitten mustan pupun kanssa. Minulle tulee jotenkin tyhjä olo, jos ei ole pehmolelua vieressä. Itse en enää pehmoja ostele kamalasti - harvoin. Muutamia pehmoleluja olen katsellut kaupassa, mutta ne on sitten jäänyt ostamatta. Ainoa pehmo, jonka tahtoisin olisi Alpaca-pehmo :3 Ja vielä sellainen iso!

Itsetehdyt pehmolelut olisi ihania x3 Olen pitkään harkinnut tilaavani/tekeväni itse joko omista hahmoista ja Ginga-hahmoista pehmolelut. Ehkä joskus...

02 Maalis 2014 19:57
Profiili
Kettu
Kettu

En itse välitä suinkaan itsetekemistä pehmoleluista, vaikka jotkin niistä on tehty taitavasti. Olen pienestä asti omistanut suuren kasan Pokemon- ja -Digimon-pehmoja, mutta suurin osa on kadonnut tai sitten mennyt rikki. Olen kuitenkin onnistunut hankkimaan näiden tilalle uudet (+ kasan sellaisiakin pehmoja joita minulla ei vielä ollut) nostalgisuuden takia ja nyt kaikki sitten lojuvat ympäri huonetta. Näiden lisäksi minulla on myös pari kissa-pehmoakin joista toinen on valkoinen istuva kissa ja toinen harmaavalkoinen pentu, jolla oli aikanaan laitettu joulupussi karkkien kera.

Suurempaa suosikkia ei näistä ole, paitsi ehkä keskikokoinen Pikachu (about tämän näköinen) jolle olen laittanut vaaleanpunaisen rusetin kaulaan (koska on välillä mukavaa ajatella että se on tyttö). ^w^ Tämän yhden Pikachun lisäksi minulla on myös muutama samanlainenkin... Kaiken kun olen saanut vaihtamalla Pokemon-liigasta. x'DD

+ Ask.fm + Twitter +

06 Maalis 2014 11:35
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava