Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 21:54

Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Esittele itsesi! 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Esittele itsesi!
Helloooy!
Ruudun toisella puolella istuskelee, makoilee yms 13v tyttö rovaniemeltä. Tottelee nimeä Lotta IRL elämässä ja URL elämässä nimiä on Greisikoirasta taivutettuja lempinimiä esim Kraisy, Greisi yms.
Harrastan koirien kanssa vähän kaikenlaista suojelua, näyttelyitä,tokoa,koirahiihtoa,jälkeä, junior handleria ja piirtämistä.
Piirtäny olen vuodesta 2010 aktiivisesti ja koirien kans vuodesta 2009.
Mulla on nyt saksanpaimenkoira joka on yleisesti koko perheen koira. omaa koiraa oon saamassa keväällä 2014.
Käyn yläastetta ja asun rovaniemellä.
Oon luonteeltani uusien ihmisten keskuudessa ujohko ja kun muhun tutustuu oon äänekäs ja normaalisti ilone. muhun tutustuu tosi helposti.
Musiikkimakuun kuuluu kaiken maailman laulut laidasta laitaan ne mikkä sopii korvaa hyvin!

21 Joulu 2013 15:13
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Helou!

Nimeni on Krista, tuttavallisemmin Kride. Mitään sen kummempaa nimimerkkiä en nykyään enää käytä. Olen syntynyt '92 eli olen 21-vuotias (meinasin kirjoittaa 20, mutta olenkin jo näin vanha yhyy) ja asustelen Vantaalla. Ulkoisena tuntomerkkinä mainittakoon pitkä punainen tukka.

Opiskelen kolmatta vuotta materiaali- ja pintakäsittelytekniikkaa AMK:ssa ja jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, valmistun reilun vuoden kuluttua. Pintakäsittelyinsinööri musta siis pitäisi tulla, mutten vielä ole täysin varma, mikä musta tulee "isona". Tällä hetkellä fiilikset on vähän sellaiset, että melkein voisin valmistumisen jälkeen vielä jatkaa opiskelua jossain muualla. Esimerkiksi teollinen muotoilu, sisustussuunnittelu ja arkkitehtuuri kiinnostavat. Koulun ohella työskentelen maalikaupassa.

Piirtämistä olen harrastanut ihan pienestä pitäen vaihtelevan aktiivisesti. Viimeiset pari kolme vuotta olen ollut tämän harrastuksen suhteen melko epäaktiivinen, enkä ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Tässä olisikin tarkoituksena herätellä rakasta harrastusta jälleen eloon ja alkaa treenaamaan piirtopöydän käyttöä.

Myös eläimet ja erityisesti koirat lukeutuvat mielenkiinnonkohteisiini. Vapaa-aikaani kulutan silloin tällöin myös liikunnan parissa. Erityisesti lenkkeily ja salilla käyminen ovat mieleeni.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

21 Joulu 2013 22:50
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Mä oon tällänen 15 - vuotta sinisellä planeetalla tallustanut otus. Tottelen nimiä Minka, Mitu, Mitusaur(us), Vainaja, tardily, Descrown sekä satunnaisesti Kou, Kougis tai Kougakoira. Kaksi jälkimmäistä ovat menneen talven lumia, mutta jos joku minut noilla nimimerkeillä tunnistaa niin niitäkin saa käyttää! ovo Mulla on liikaa nettinimiä, haha. Lempinimiäkin saa keksiä, jos jotain tulee mieleen. Oikeestaan mua saa kutsua vaikka uimarenkaaksi, jos mieli tekee. ;v; Tykkäilen elokuvien ja tv-sarjojen katselusta, lukemisesta, syömisestä, pelailusta, dataamisesta, piirtämisestä ja paljon muusta. Vatsani on erittäin vaatelias (valikoiva, ronkeli, nirso), ja ruokavalioni koostuukin lähinnä roskaruoasta, kanasta ja riisistä sekä spagetista ja jauhelihakastikkeesta, sekä muista vähemmän terveellisistä ruoka-aineista. Siitä huolimatta pidän syömisestä ja mielessäni pyörii usein sapuska. Viihdyn paljon sisätiloissa, kannettavan tietokoneen ja pehmeän peiton turvallisessa ja kotoisassa lämmössä. Omistan hiiriä. Tykkään zombeista. Jöö.

dA tumblr Art-tumblr

Viimeksi muokannut Vainaja päivämäärä 03 Elo 2014 18:26, muokattu yhteensä 2 kertaa

22 Joulu 2013 02:14
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Hei vaan! 8---D

Nimi: Prinssi Castra, Cas käy myös. Oikeaa nimeäni teidän ei tarvitse tietää, sillä harvemmin sitä käytän itsekään.
Ikä: 18
Syntynyt: 23.7.1995
Sukupuoli: Mies
Asuinpaikka: Lappi; tarkempia yksityiskohtia voi yksityisellä kysellä, jos kiinnostaa

Eli joo, tervehdys! Kuljen yleensä nimellä prinssi Castra (tai Cas), sillä, kuten sanoin, en pahemmin pidä oikeasta nimestäni. Internetin ihmemaassa se ei onneksi edes ole sinällään tarpeellinen tieto, varsinkaan kun kaverit usein käyttävät Castraa tai Cas:ia ihan irl. Asun pikkukylässä Lapissa ja koska täällä ei ole oikeastaan mitään paikkaa mihin mennä, käyskentelen yleensä metsissä, piirrän tai pelaan videopelejä. Joskus myös cossaan, tosin en kovin hyvin, haha. Tykkään Hamletista, paranormaalista, saduista, myyteistä & muista tarinoista ja psykologiasta (jota tahtoisin opiskelemaan nyt lukion jälkeen). Otome-pelit ovat guilty pleasureni (suosikkini ovat Amnesia ja Black Wolves Saga).

En osaa hirveästi kertoa itsestäni, mutta ehkä tämä kuva kertoo enemmän kuin mitä voisin itse tekstiksi muuntaa. Juttelemalla ja tutustumalla saa varmaan paremman käsityksen siitä, millainen olen uvu

Masterlist paikoista, joista minut voi löytää

Muuta
x Sound Horizon on suosikkibändini ja kumarran Revoa kuninkaanani. Kuuntelen myös paljon Vocaloideja (pääosin Kagaminet, Meiko tai Kaito) tai utaite-covereita vocabiiseistä
x Olen melko neutraali ihminen monessa suhteessa, eikä minulla ole hirveän järkkymättömiä mielipiteitä. Toki niitäkin on, mutta yleensä tykkään pysytellä jossain puolivälissä kuin olla suoraan joko samaa mieltä tai ei
x Musikaalit ovat heikkouteni
x Tykkään näyttelemisestä, mutta en voi harrastaa sitä kotikulmilla
x Piirrän tätä nykyään oikeastaan pelkkiä ihmisiä/ihmisolentoja, mutta aloitin koiraeläinpiirtäjänä joskus vuosina 2008-2009
x Kavereiden kesken on usein läppää siitä, että olen salaa Disney-prinssi. Yleensä metsässä oleskellessani näen paljon eläimiä ja joskus ne tulevat tosi lähelle. Kerran jutustelin jänikselle, joka pysähtyi kesken pakenemisen kun käskin sitä odottaa. Varmaan yksiä elämäni surrealistisimmista kokemuksista
x Mulla on kuulemma Liisa Ihmemaassa (tai ennemminkin pelkkä Alice)-fetissi

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

Viimeksi muokannut Castra päivämäärä 24 Joulu 2013 23:53, muokattu yhteensä 1 kerran

24 Joulu 2013 23:18
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Tervehdys~!

Kutsutaan: En ole varma muistaako kukaan, mutta joskus kuljin netissä (etenkin Youtubessa) nimimerkillä "Tupsun". Nykyään minut löytää nimimerkillä Pardus. Oikeaa nimeäni en netissä yleensä käytä.
Lempinimiä: Pards, Paddy, Leopard, mutta meikälle saa vapaasti lisää keksiä!
Synt.: 11. Marraskuuta -97, eli 16 vuotta olen täällä pyörinyt
Sukupuoli: Nainen
Asuinpaikka: Tampereelta on meille noin 30 minuutin ajomatka.

Näin - meikä on Pardus, ja on ilo tavata ihmisiä joilla on samanlaisia mieltymyksiä!
Piirtäminen (digitaalinen ja perinteisesti käsin), maalaaminen (varsinkin vesiväreillä), lukeminen (fantasia, sci-fi, jne.) sekä kirjoittaminen kuuluvat suuriin intohimoihini. Rakastan myös erilaisia pelejä, yleensä pelaan joko tietokoneella (Fallout 3 ja New Vegas, Dead Space 1 ja 2, TES: Skyrim, Sims 3, Pokemon (kaikki pelit, nyt X ja Y, kaverikoodia saa kysyä!) ja AC:New Leaf) - eli siis aika paljon laidasta laitaan pelaamiani pelejä löytyy.
Katselen myös erilaisia animeja sekä luen mangaa. Näitä kahta on tullut harrastettua viimeakoina hiukan vähemmän, harmi kyllä, kun lukion ensimmäinen vuosi syö aikaa x__x

Mutta joo! Olisi siistiä tavata uusia tyyppejä ja näin, minuun saa rohkeasti ottaa yhteyttä ja kysellä enemmän tai puhella niitä näitä. Saatan olla aluksi hiukan ujon puoleinen, mutta kun minua vähän tökkii ja kanssani ystävystyy, olen kyllä aika - liiankin - eläväinen.

Levittäytyneisyys:
Tumblr - http://www.luminousleopard.tumblr.com (<- tuolla minut tavoittaa parhaiten, askia vaan tulemaan!)
Deviantart: http://www.tupsun.deviantart.com

...jos unohdin jotain niin lisäilen sitten kdlfjglkdfjh

24 Joulu 2013 23:45
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Moro täältä tampereelta vaan kaikille! ~

Oon 17-vuotias lukiolainen. Paperin kulmiin ja marginaaleihin piirtelyä on harrasteltu enemmän tai vähemmän nyt n.9 vuotta (jota ei kyllä uskoisi), ensin isosiskon mallista Hopsua ja Weedia, ja nykyäänkin piirtely on aika koirapainotteista. Pikkuhiljaa koitan kuitenkin laajentaa aihepiiriä. Koneella taiteilun aloitin siinä 9 ikävuoden kieppeillä, eli tätäkin on tullut sitten jo yllättävän kauan tehtyä! Välissä on tosin ollut paljon hiljaista aikaa, onneksi kuitenkin myös välillä aktiivisuuskärpänen käy näilläkin pituuspiireillä purasemassa lD
Luonteeltani olen aika... No, mitäänsanomaton? Olen hiljainen ja ujo, niin irl kuin url, mikä ei mua itseäni sinänsä haittaa. Kunhan en ole kenenkään tiellä niin kaikki ok! .D
Netissä olen kulkenut eri nimimerkeillä ja Amikunkka on käytössä tällä hetkellä, mutta kutsuminen esim. aikaisemmalla pitkäaikaisella nimim. "Snowiis" käy ihan hyvin (oikeestaan paremmin kuin hyvin, koska tykkään yhä itsekkin käyttää sitä signeerauksissa). Amikunkka onkin vaan pikaisesti tajuttu ja käyttöön otettu "suorakäännös" sanasta kumiankka (=keräilen kumiankkoja)
Jaja..! Vapaa-aikani kulutan lähinnä pelejä hakkaamalla (Nyt Final Fantasy Dissidia 012 meneillään) ja murehtimalla asioista :D Mainittakoon vielä että aikuisbaletissa käyn 2krt/vko, ettette luule että tuijotan koko ajan vaan ruutua >'D
Myös dA'ssa olen Amikunkka

02 Huhti 2014 18:55
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Nimi: Oikealta nimeltäni olen Outi, mutta useimmat puhuttelee Kirona.
Ikä: 13
Syntynyt: 26.11.2000
Skp: Nokkelimmat varmaan jo nimestäkin arvasi, että olen naaras.
Asuinpaikka: Ette tee sillä tiedolla mitään.
Mielipuuhaa: Piirtäminen, animointi, syöminen ja pelivideoitten kattominen ja tietty itse pelaaminenkin
Luonne: Olen aika vittumainen otus. Valitan melko paljon, sanon asiat täysin suoraan, enkä pahemmin naura (paitsi parhaan kaverini seurassa. Meno on ko hullujenhuoneella :D) ja olen melko sarkastinen. Näistä huonoista puolista huolimatta olen todella sosiaalinen (köhköh... Tarkoitan siis tuttujen seurassa) ja puhelias. Villiinnyn aika helposti ja olen yllytysherkkä.
Muuta: Olen kesäpahoinvoija(aina kun elohopea nousee yli 15 asteen, voisin kuolla huonoon oloon) ja omaan erittäin huonon itsetunnon.
Omistan 6-vuotiaan kääpiöpinserin nimeltä Hendrix (tai oikeastaan se on Henu) ja n. 4-vuotiaan kissan nimeltä Ziki (lempinimeltä Ziquita) : 3

03 Elo 2014 16:23
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Konnichiwaaa~ >wö

..okei. Pyörin täällä foorumilla nyt nimimerkillä Orsa, mutta muualla netissä minut tunnistaa lähes poikkeusketta nimimerkeistä Oboke ja parsaninja. Atm asun pääkaupunkiseudulla kahden kääpiökanini, Gaun ja Raikoun, kanssa. Nykyään piirrän melko vähän koiria, mutta ajattelin kuitenkin jos täällä olisi jotain minullekin. u_u

Eli nykyään olen mieltynyt todella paljon ihmishahmoihin, varsinkin omiini ja kavereitteni. Oikeastaan en piirräkään mitään muuta omien ja muiden hahmojen lisäksi vaikka halua oliskin (esim. erilaisia eläimiä ja fanarttia sarjoista). Harrastan melko vähän pelaamista, mutta esimerksiksi Tera ja The Sims vie aikaani silloin tällöin liiallisuuksiin asti. Suurin intohimoni onkin sitten varmaan anime, jota on 12 vuotiaasta lähtien tullut harrastettua, välillä aika epäaktiivisestikin, mutta nyt se on taas ollut nousussa. Sosiaalinen verkostoitumiseni näkyykin sitten allekirjoituksestani, tärkeimpänä varmaan deviantART. :3

12 Elo 2014 01:32
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Nimi: Pyörin vähän joka paikassa eri nimimerkillä, mutta "taiteilijanimeni" on Tulinatur. Kylkiluu taas on seurausta eräästä läpällä tehdystä virtuaalilemmikin nimestä, joten päätin sitten rekisteröityä tännekin samaisella nimellä. 8) Oikea nimeni pysyköön toistaiseksi salaisuutena.

Ikä: Syntymävuoteni on -95, joten siitä voi laskea. : ) Syntymäpäivääni vietän maaliskuun loppupuolella.

Sukupuoli: Naaras.

Asuinpaikka: Pori.

Lempiväri: Vihreä.

Piirtäminen: Piirrän lähinnä joko oikeita eläimiä tai tarueläimiä (tällä ja liittymiselläni eläinpiirtäjille suunnatulle foorumille saattaa olla jonkinlaista korrelaatiota keskenään). Varsinkin fantasiatyyppiset eläimet ja mielikuvitusmaailmat ovat lähinnä sydäntäni. Oikeista eläimistäni piirrän eniten koiraeläimiä, mutta suosikkiaiheisiin kuuluvat niiden lisäksi myös hevoset, kissat ja kauriseläimet. Fantasia-aiheisista eläimistä piirrän mieluiten siivekkäitä koiraeläimiä ja lohikäärmeitä sekä muita jo tuossa "oikeiden eläinten" puolella luettelemiani eläimiä, mutta fantasiaversioina. Lisäilen mielelläni siipiä ja muita "luonnottomia" juttuja piirtämilleni elukoille, kuten taikavoimia, värejä joita esim. koirilla ei luonnostaan esiintyisi jne. Ihmisten piirtämisestä en ole oikein koskaan ollut kiinnostunut, jos jotain ihan yksittäisiä piirroksia erehdyksiä ei lasketa.

Siinä nyt jonkinmoinen esittely. : ) Päivittelen tätä varmaan jossain vaiheessa, jos innostun vielä lisäämään jotain.

[√] Deviantart
[√] Instagram

06 Syys 2014 02:17
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
It'S ME.

Nimi: Oskar / Kake (/ Kaek)
Vuosimalli: joulukuuta -97 (atm 17 v)
Sukupuoli: mitäpä lottoat
Sijainti: pkseutu, Itä-Vantaa
Currently: Opiskelija lukiossa, asun kotona, ei lemmikkejä, ei ajokorttia saati mitään muuta hauskaa.

Persoonalliset taipumukset: Nauran paljon ja yritän pysyä poissa tieltä. That’s my main thing, siihen loppuu sosiaaliset taidot. Olen taipuivainen kuuntelemaan, enkä osaa pitää keskusteluja kauhean hyvin yllä. En myöskään koe hiljaisuuksia keskustelujen välissä kiusallisiksi! Mutta jos puhun, haluan että mun annetaan puhua; vihaan keskeytetyksi tulemista. Yleinen suhtautuminen asioihin on chill ja olen joustava, ymmärrän ihmisten virheet. Ei tarvitse ottaa mun kanssa paineita! Tämän luonteenpiirteen varjopuolena onkin jokaisen oman/odotetun asian epäonnistumisen hyvin raskaasti ottaminen.

Mun huumorintaju on huono ja mitä tyhmempi juttu, sen kauemmin nauran. Omat jutut on aika sarkastisia ja tämmöstä ~tilannekomiikkaa~ josta jälkeenpäin saattaa jäädä kuumotukset että kuinka monta ihmistä katkaisi äsköisessä interkatiossa otsasuonensa. Olen hyvin murehtiva persoona! Kaikki asiat jää ahdistamaanvaivaamaan pitkäksi aikaa.
En ole spontaani ihminen. Masennuksen takia päätöksentekovaikeus luonteessa vahvistunut edelleen, eli mulle pitää antaa arviolta viiden vuoden varoaika kaikkeen. Ihan kaikesta puskee päälle ”mitä jos” –ajattelu, mutta kun kerran jotain päätän se yleensä myös pitää.

Mietin myös paljon, millainen kuva ihmisillä on musta itestä. Tykkään laajasta tuttavaverkosta ja ilahdun uusista juttukavereista. ;u; Aluksi saatan olla kankea, mutta aika pian valutaan sille tasolle että juttua vaan TULEE kun on niikseen tulla. Beware.

Ulkonäöstä: Olen PÄTKÄ. Kiukkunen hobitti. Polvenpotkukorkeudella. Keesi kutittaa leuk--

Niin. Olen tosiaan aika lyhyt, mutta päänjatkeena toimii pieni keesiväkerrys! Yksi päivä tajusin, että kohta vuosi sitten sen ottamisen jälkeen en ole kertaakaan poistunut talosta ilman että se on pystyssä. Se on pohjaväriltään blondi (värjätty), mutta kantoi pitkään turkoosia shokkiväriä ja pian on uusien värien aika. I CANNOT WAIT.
Naamaltani olen aika normaali, luonnostaan vahvat kulmat ja hassunharmaat silmät. Joissa on keltaista. Siitä olen tarkka!! Naamaa koristaa snake bites ja korvassa helix normaalien korvisten lisäksi. Vaatetukselta olen jotain neutraalin ja vähän erottuvamman väliltä. Tykkään omasta tyylistäni uuaa. Mulla on kans aika usein itseäni esteettisesti miellyttäviä fandompaitoja. Vaatteita on myös usein PALJON, koska palelen aina.

Suosikit
Musiikki: Hollywood Undead, twenty one pilots, Bastille, Imagine Dragons, The NEighborhood, Get Scared, 3OH!3, Chameleon Circuit etc.
TV-sarjat: LOST, South Park, Torchwood, BBC Sherlock, Doctor Who, Being Human UK, NBC Hannibal, Modern Family, Frendit etc.
Elokuvat: Hobitti -trilogia, LotR -trilogia, Cornetto -trilogia, Poika Raidallisessa Pyjamassa, Ruohometsän Kansa, Sotahevonen, Legenda Suojelojoista - Ga'Hoolen Pöllöt (TAI JOTAIN)
Kirjat: Will Grayson Will Grayson, The Curious Incident of the Dog in the Night-Time, Bioshock: Rapture, Baskervillen koira, Pahan Perimä
Muut: Welcome to Night Vale, Bioshock, OSU!, Maus, leffajulisteet, pelikortit, pehmot, figuurit, Pokémon

Hahah eiköhän tää ollut ihan syventävä katsaus. Thank ya for your attention. :heart:

20 Touko 2015 20:00
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava