Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:12

Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Esittele itsesi! 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Viesti Re: Esittele itsesi!
Heissan!

Täällä näpyttelee Utuananas eli Utu, vuosimallia -95 oleva naarasihminen:) Kuten moni muukin täällä näköjään, myös minä käyn viimeistä vuotta pientä maalaislukiota. Suomen kartalla sijoitun Etelä- ja Keski-Suomen rajoille.

Olen luonteeltani kai siedättävän tasolle yltävä, kerta minulla on muutamia erittäin hyviä ystäviä. Yritän olla diplomaattinen ja käyttäytyä järkevästi vieraampien ihmisten seurassa, mutta välillä minun on aivan pakko kommentoida, etenkin jos puheenaihe on tyhmä. Huumorintaju on kohdillaan, vaikka tuppaankin takertumaan yksittäisiin sanoihin tai eleisiin (ja näitä sitten yksikseni jäädessäni analysoin vimmatusti). Muutenkin jään yleensä pohtimaan asioita hieman syvemmin, mutta harmikseni vain harvat ihmiset haluavat puhua syvällisimmistä asioista:(

Ulkonäöltäni olen keskipitkä ihminen, harmaansinisillä silmillä varustetuna. En jaksa meikata kuin juhlatilaisuuksiin, joten yleensä en käytä meikkiä, mutta hiukset nostan kyllä irokeesille (väriltään ne ovat maantienruskeat, koska en ole keksinyt mitään kivaa väriä). Silmälasien käyttäjänä olen on/off tyyppiä, vaatetuksena yleensä farkut ja hupparit. Jos monokkelit eivät olisi niin epäinhimillisiä, käyttäisin sellaista.

Minua kiinnostaa hirrrveän moni asia ja väsään kaikenlaista (mutta en saa loppuun asti) En lähde listailemaan, sillä kyllä te varmaan saatte fiksuina ihmisinä selville suosikki ja inhokkijuttuni:)

There's no music playin'

dA-tili
tumblr
vapaasti kopioitavia kuvia

29 Loka 2013 22:39
Profiili
Marsu
Marsu

Nick: Pls call me Buru
Ikä: Siebzehn
Sijanti: Pääkaupunkiseutu
Titteli: Lukiota taaperran, eli opiskelija
Luonne: Pistävä, epäluuloinen, sarkastinen, lojaali oikeille ihmisille.

:heart: Saksankieli, eksoottinen ruoka, hyvä seura, ronski huumorintaju ja fiksut ihmiset, joiden kanssa voi jutella syvällisiä. :)

:bheart: Ihmiset jotka loukkaantuvat kaikesta, ihmiset jotka eivät osaa argumentoida, oman napansa tuijottelijat ja fanaatikot.

30 Loka 2013 13:27
Profiili
Kettu
Kettu

Hei olen Tiskis ja olen tylsä kyyninen ihminen. Loppu.

Okei okei jotain muutakin voisin pistää. Opiskelen ammattikorkeassa graafista suunnittelua kolmatta vuotta. Biologia kiinnostaa joten ehkä sitä voisin lähteä yliopistoon lukemaan joskus. Myös psykologiasta ja historiasta tykkään. Bilsan saralta erityisesti etologia ja genetiikka on lähellä sydäntä. Historiasta muinainen Lähi-itä, antiikin Kreikka/Rooma, renessanssi ja maailmansodat.

Tykkään myös kielistä. Lukiossa opiskelin saksaa muutaman kurssin. Venäjää ja ranskaa yhden kurssin. Omatoimisesti olen opetellut jonkin verran japania, koreaa ja hepreaa.

Harrastan piirtämisen lisäksi ratsastusta ja valokuvausta. Ja pelaamista.

Lempikirjat Sinuhe egyptiläinen ja Eläinten vallankumous. Tykkään Disneyn vanhasta tuotannosta ja Petteri kaniinista. Musiikkimaku menee laidasta laitaan. (last.fm/tyralyon) Peleistä Skyrim ja Assassin's Creed pelit.

Nonii. MO

31 Loka 2013 00:44
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Yo!

...Alotin kirjottamaan tätä varmaan 7 kertaa, mutta kaikki kuulostivat jotenkin niin tympääntyneiltä... tehdään listaa sitten OTL

Nimi: Pyttis sekä tästä erilaisia variaatioita (Pyttinski, Pytty). Omien lempinimien keksiminen ei ole kiellettyä, ja myös vaikkapa Pytti tai Pytt ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. :D
Oikea nimi: Ella.
Ikä: Synttärit on 19.8.1995, eli tällä hetkellä jo täysi-ikäinen! Omc.
Asuinpaikka: Vantaa, mutta ensi syksystä en voi mennä vannomaan.
Lemmikit: Lapinporokoira Nera. c:
Ulkonäkö: Blondit, lyhyet hiukset. Silmälasit löytyy myös, vaatetus yleensä housu+huppari-tyyliä. Olen mielestäni ihan keskipituinen, heh. Tässä vielä kuva!

Tällä hetkellä käyn lukiota ja ensi keväänä valmistun ylioppilaaksi, minkä jälkeen pyrkimyksenäni on sukeltaa pelialan ihmeelliseen maailmaan.

Harrastan piirtämistä (wow), mutta viettänyt hiljaiseloa art blockin ja tyylikriisin takia pari viime kuukautta. Koireja kuitenkin yleensä piirtelen sekä anthroja, mutta olenpa nyt ihmisiäkin yrittänyt piirtää. Haluaisin kovasti soittaa jotakin instrumenttia, mutta laiskuuden sekä lievän ajanpuutteen takia tämä on lähinnä toive. Kitaraa kuitenkin olen nyt meinannut itsenäisesti opetella soittamaan :D Vapaa-ajalla tykkään myös katsoa animea ja lukea mangaa, sekä hengata kavereideni kanssa.

Luonteeltani olen huumorintajuinen ja mahtava. Eikun. Tutussa seurassa olen varsin äänekäs ja avoin, mutta vähänkin vieraammassa porukassa saatan sulkeutua ja tuntea oloni vaivaantuneeksi. Ahdistun pikkuasioista helposti ja liikutun elokuvista. Ja tarkennus huumorintajuun; nauran siis todella typerille jutuille.... En ota asioita turhan vakavasti, mutta osaan tarvittaessa toimia myös järkevästi ja vastuuntuntoisesti.

Mistä löydyn:
deviantART: Pyttinski
Tumblr: Pyttis
Twitter: Pyttinski
FurAffinity: Pyttis
Ask.fm: Pyttis
Blogger: Häntä pytyssä (blogi tauolla)

Facebookia ja Skypeä saa toki kysellä, mutta mielelläni vain vähän tutumpia ihmisiä otan sinne. :'>

ps. hupz perkele kun venähti tää OTL

31 Loka 2013 01:18
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Nimi: Elisa, mutta netissä liikun enempi nimillä Neonspider tai Neonspaidaa eli lyhyesti vaan Neon.
Ikä: Oon syntyny -92, siitä voi laskee, jos jaksaa 8D
Asuinpaikka: Pirkanmaan seudulla
Työ/koulutus: Oon ylioppilas, joka opiskelee tällä hetkellä ammattikoulussa suunnitteluassistentiksi :D

Tykkään viettää vapaa-aikani tietokone- ja konsolipelejä pelaten, hyviä sarjoja ja leffoja katsoen, tietty jonkun verran pitää uhrata aikaa myös piirtämiselle ja joskus hyvin harvoin myös animoinnille ^^ Nykysin tulee käytyä myös lenkillä (ja ylipäätään ulkona) päivittäin~ Pikkusen lisääntyny into valokuvaukseenkin ulkoilun myötä :3

Luonteeltani oon vähä sulkeutunut, ujohko ja epäröivä. En oikein tykkää uusista tilanteista, haluan turvautua kaikkeen tuttuun ja turvalliseen xD Kavereille oon melko lojaali, terapeuttinen otus eli hyvä kuuntelemaan tai niin jotkut on sanonu ja öööh.. No vähän hidas lämpeneen uusille tuttavuuksille :'D

| DeviantArt |Tumblr |

02 Marras 2013 18:02
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Heipä hei, olen Tiitu. Kirjoitan näitä esittelyjä aina tuntikausia enkä saa aikaan mitään. Elämäni on tylsää ja ihmiset pitävät minua outona.

Nimeni on Tiitu. Opettajat tylsästi kutsuvat minua Heidiksi. Kaikenlaiset muunnelmat Tiitusta käyvät myös.

Minut löytää Järvenpään lukiosta. Olen ujo ja epäsosiaalinen, mutta tykkään tutustua ihmisiin. Ehkä olenkin vain ujo. En tiedä.

Ikää on 17, mutta luulen olevani yhä 16, vaikka täytin jo 18. toukokuuta. Mulla on moottoripyörä. Sen nimi on Varre. Sillä ajelen joka paikkaan saadakseni elämääni sisältöä.

Piirrän koiraelukoita ja turreja. Vesivärit ovat parhautta, samoin keskiaika ja fantasia.

Pidän kaikkia aina automaattisesti ystävinäni, vaikka olisin tavannut jonkun vain kerran. Lisäksi tykkään hölistä kaikkea tyhmää enkä osaa valehdella. Siitähän tulee vain paha mieli.

Ava © Cava

03 Marras 2013 22:58
Profiili
Marsu
Marsu

Minut tunnetaan nimellä Biffe, mutta kenties devan puolella tutumpi nimitys on Bihve. Vielä tuttavallisempi kutsuma nimi on Äpärä ja Päpälä. Saa minua ihan pihviksikin kutsua ja kaikkia variaatiot ja lempinimet ovat sallittuja. Oikea nimeni on Melina.

Syntymäpäiviäni vietän 17.7.92, eli ihan 21vuotias olen, henkisesti jotain sinnepäin. Ulkonäkö on mitä on, perus pyöreä muoto ja hiukset muuntautuvat yleensä tummanruskeasta mustaan, vaikkakin nyt ne ovat vaaleanruskeat. Tyyli on perusrento. Pituutta löytynee jotain 173cm, jos se on tärkeä tieto.

Asun tällä hetkellä Vantaalla, lähellä tikkurilaa. Seuraa minulle pitää kahdeksanvuotias narttu leonbergi, Coco. Uudempana tulokkaana on vuodenikäinen kissa, Chan, naaras ja väriltään musta.

Käyn töissä espoossa, muuan pikkuyrityksessä ja toimin siellä Graafikkona. Opiskelin aikoinaan graafistasuunnittelua Vantaan ammattiopisto Variassa. Saa nähdä minne tulevaisuus minut vie tällä alalla. En usko että jatkan opiskelua, haha

Harrastan tottakai piirtämistä niin digitaalisesti kuin perinteisesti. Valokuvaus on myös aika vahvasti mukana. Rakkaimpiin harrastuksiin kuuluu myös Cosplay. Harrastuksia, joita ennen harrastin on hieman enemmän ja niihin lukeutuu mm. ratsastus, teatteri, aikido, tanssi, keramiikka jne. Haluaisin jatkaa Aikidoa ja aloittaa Iaidon. Vapaa-aikani kuluu kuitenkin pitkälti koneen ääressä. Katson kyllä animea ja luen mangaa, mutta vähän laiskan puoleisesti eiku. Jos peleistä puhutaan, niin DSi on uskollinen ystäväni. Mutta muuten olenkin laiska pelaamaan yhtään mitään.

Luonteeltani olen aika peruskauraa, ihan mukavaa seuraa olen ja ystävällinen. Ulkoisesti olen rauhallinen ja monet sanovat rennoksi, vaikka päänsisällä myrskyäisi. Joidenkin mielestä hauska, kun taas jotku sanovat vain oudoksi. Minuun on helppo tutustua ja otan yleensä avoimesti muut vastaan, toisinaan olen aluksi pidättäytyväinen. Olen myös kovin kärsimätön.. mutta jotta tästä ei tule liian pitkä, niin.. lyhyesti sanottuna olen moniulotteinen ja seurasta riippuen milloin mitäkin. Mainitkoon että huumorintajuni on kieroa, eikä vaadita paljon että minut saa nauramaan.

Minut löytää seuraavilta sivustoilta.
dA > http://bihve.deviantart.com/
blogi > http://idioottihymy.blogspot.fi/
tumblr > http://bihve.tumblr.com/
ask > http://ask.fm/Bihve
twitter > https://twitter.com/Bihve
Skypeä voivat halukkaat kysellä, jos mieli tekee paremmin tutustua. öwö

Sellaista, vähän venähti, mutta tämä on perusäpäräättiä, eli olen kovin innokas kirjoittamaan kaikkea epämääräistä ja.. pitkästi. XD Ja kirjoitusvirheet ovat yleisiä, koska fuckthepolice olen laiska ajattelemaan eiku.

04 Marras 2013 13:05
Profiili
Hukka
Hukka

Päivitettyä esittelyä! Muokattu viimeksi 12.11.2015.

Nimeni on Juudi, mutta internetin ihmeellisessä maailmassa minut tunnetaan paremmin Taikaraita -nimimerkilläni. Olen syntynyt 8.1.1996 eli olen jo täysi-ikäinen Kauris, hui. Poikatyttö, ulkonäöllisesti niinkuin luonteenkin puolesta, vaikka toki minustakin joitain hyvin lieviä naisellisia piirteitä löytyy : D
Asustelen tällä haavaa Helsingissä, mutta kotikaupunkini on Tampere.
Fursonani on lajiltaan liikeri ja nimeltään Juda, ja sen reffi löytyy deviantartistani.

Vaatimattomasta ulkonäöstäni sen verran, että minulla on mustiksi värjätyt hiukset, luonnostaan ne ovat punertavan blondit. Punanen väri kuultaa tietyssä valossa myös näiden mustien hiuksien läpi! Silmieni väri on omituinen sekoitus vihreää, harmaansinistä ja oranssia. Olen virallisesti pituudeltani 165 cm, mutta onpa sen verran shitti ryhti, että mieltäisin itseni enemmän 162 cm pitkäksi : D Kävelen kyyryssä kuin mummo. Lisäksi minulla on venytys, industriaali, kielilävistys, yksi korvis sekä yksi tatuointi... ja lisää tulee, uskokaa pois!

Harrastan kirjoittamista (tai no, lähinnä ficcailua) ja piirtämistä (no shit sherlock), mangan keräämistä sekä roolipelausta. Ratsastustakin on tullut harrastettua nelisen vuotta, nyt pidän taukoa. Sekä tietenkin dataamista, heh. Keräilen mangan lisäksi myös mm. pehmoleluja ja Schleich -eläimiä sekä Pokémon-kortteja.

Ikiomia lemmikkejä ei ole, mutta isältäni löytyy kuusivuotias bokseri -rotuinen koira ja äidilläni on kaksi maatiaiskissaa. Itse kun pääsen kämppään, jonne saa ottaa eläimiä, otan todennäköisesti ensimmäiset lemmikkini, joko todennäköisesti viljakäärmeen tai kuningaspytonin ja niiden kylkiäisiksi hiiriä. Sekä sijaiskotikissoja!

En ole pelaaja-ihminen, ja hyväksyn videopeleistä vain muutaman pelattavakseni. Olen kuitenkin tosi kova Pokémon -fani :'D Lisäksi olen ihan crazy Free! -animen fani. Lisäksi Disneyn ja DreamWorksin animaatioleffat ovat sellaisia, jotka ovat lähellä sydäntäni. Muita itselle tärkeitä fandomeja ovat vielä ainakin South Park, Soturikissat, Hopeanuoli ja Weed, Kuroshitsuji, Harry Potter, DRAMAtical Murder sekä nuo Shungiku Nakamuran tunnetuimmat yaoi-sarjat :^D

Minut löytää myös:

deviantartista: http://www.taikaraita.deviantart.com
tumblrista: http://www.taikaraita.tumblr.com
instagramista: http://www.instagram.com/taikaraita
twitteristä: http://www.twitter.com/taikaraita

sekä muilta seuraavilta foorumeilta:

finfanfunista: taikaraita
kaksoissolan foorumilta: judzle
vuotavasta noidankattilasta: taikaraita
finfurin foorumilta: taikaraita
pokémon -foorumilta: taikaraita

Viimeksi muokannut Juudi päivämäärä 12 Marras 2015 16:01, muokattu yhteensä 2 kertaa

13 Marras 2013 21:19
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Ajattelin esitellä itseni nyt aluksi täällä. :3

Nimet joilla minut löytää netistä: Joissain paikoissa liikun nimellä Wolfox, mutta useimmissa paikkoissa nimeni on Seltor.
Sairauden vuoksi en opiskele tällähetkellä missään, eli päivät vietän koneella dataillessa ja piirtäessä.
Rakastan koiria, susia ja kissoja. "Omistan" 3 kissaa, tai oikeastaan perheeni omistaa ne, mutta silti. ^^

Kiinnostuksen kohteita ovat: Digimonit (olen ihan hulluna niihin) Ginga, Fursuittaus ja niiden tekeminen ja piirtäminen. Myös animointi on mukavaa, mutta en ole paljoa harjoitellut.

Luonteeltani olen... hmm.. vaikeaa, no ainakin yritän olla mahdollisimman mukava muille ihmisille, mutta jos ärsyynnyn johonkuhun niin sitten osaan olla aika kamala. :D

Hmm.. no mitäs muuta.. no täytyy ainakin sanoa, että olen ihan kamalan ujo, varsinkin ennenkuin alan tuntemaan ihmisiä paremmin.

Viimeksi muokannut Seltor päivämäärä 16 Syys 2015 01:55, muokattu yhteensä 1 kerran

19 Joulu 2013 22:46
Profiili
Marsu
Marsu

No jospa minäkin uutena immeisenä esittäytyisin näin lyhyesti ja tylsästi 8)

Nimi - Internetin ulkopuolella tottelen nimeä Iida. Netissä ja peleissä minut löytää nimillä Kopoin ja Hiddoku.
Ikä - Tällä hetkellä 18. Ensi heinäkuussa se olisi sitten 19 8)
Sijainti - Kotka
Harrastukset - Piirtäminen, Valokuvaus, Virtuaaliheppailu ja raviurheilu. Piirtäminen keskittyy pääasiassa hevosiin, mutta olen pikkuhiljaa aloittanut koirien ja susien harjoittelun. Myös valokuvaus keskittyy pääosin vain hevosiin ja koiriin. Raviurheilu taas ilmenee raviponien hoitamisena, treenaamisessa ja raveissa avustamisena, ravihevosten piirtämisenä ja valokuvaamisena sekä tietysti seuraamisena noin yleisesti. Myös virtuaalihevostelu pyörii enimmäkseen raviurheilun ympärillä 8)
Opiskelu - Tällä hetkellä abivuosi menossa, jonka jälkeen olisi tarkoitus hakea game design puolelle amk:hon opiskelemaan.
Mistä minut löytää? - Blogi, Deviantart, Youtube, Tumblr, Kuvat.fi sekä uutukaisesta ask.fm:sta

21 Joulu 2013 12:06
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava