Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:23

Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Esittele itsesi! 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Esittele itsesi!
Tässä topicissa voit otsikon mukaisesti esitellä itsesi. Voit kertoa jotain perusasioita itestäs, minkä oletat olevan olennaista.

Esittely ei ole kuitenkaan missään määrin pakollista. Ihan omasta halusta kiinni! Tämä voi olla esimerkiksi hyvä tapa aloittaa foorumilla käyminen.

27 Loka 2013 19:28
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Esittele itsesi!
Tässä jonkinlainen pohja, mutta ihmiset saavat esitellä itsensä omaan tapaan.

Minä: Nettinimeltäni Kiatsu, mutta oikealta Hanna.
Sukupuoli: Nainen.
Seksuaalinen suuntautuminen: Hetero.
Ikä: 17 vuotta (20.2.1996.)
Kotoisin: Pohjois-Suomesta.
Ulkonäkö: 168 cm pituinen, meikitön, vihreät silmät ja vaaleanruskeat n. olkapäille ulottuvat kaksinkerroin leikatut hiukset.

Harrastukset: Ginga, sen keräily, digitaalinen piirtäminen, datailu, musiikin kuunteleminen, kirjoittelu ja muu hölöttäminen. Olen harrastanut roolipelaamistakin, mutta se on jäänyt hieman taka-alalle.

Koulutus: Käyn tällä hetkellä lukion toista luokkaa ja sen jälkeen katsotaan, minne maailma vie.

Kielet joita puhun: Suomi, ruotsi, englanti ja saksa.

Luonne: Kuvailisin itseäni huumoritajuiseksi, tunnolliseksi ja rennoksi ihmiseksi. Olen myös rauhallinen, mukava ja ystävällinen muita ihmisiä kohtaan. Ihmiset ihmettelevätkin monesti, miten voin olla niin kiltti ja suvaitsevainen ihminen. Mutta osaan olla ujokin mikäli koen itseni epävarmaksi tai tilanne/ympärillä olevat ihmiset ovat vieraita minulle. Silti innostun helposti kaikesta ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin.

Paikat joista minut löytää

Kaksoissola - Kiatsu
Hopeinen foorumi - Kiatsu
dA - Kiatsuu
Tassutopia - Kiatsu

Lisäksi ylläpidän kahta blogia: Hopeanuolen Tomodachi - Koirapiirtäjä

Blogit - dA - ask

27 Loka 2013 22:07
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Moikkamoi, mut löytää pääsääntöisesti netistä nimimerkillä ewedy2! Vaihtelun nimissä nyt vähän erilaista, hihi!

Syntymävuosi -95.
Asustelee Helsingissä.
Ulkonäkö käsittää yleensä irokeesi + nahkatakki -kombinaation. Ja camohousut ja maiharit.
Tällä hetkellä vetelen viimeisiä Helsingin Kuvataidelukiossa, näillänäkymin keväällä siirryn työelämään tai Metropoliaan 3D-alan opintoihin. Jaksamisesta kiinni, opiskelu ei tällä hetkellä innosta.

Harrastuksiin kuuluu animaatiot ja piirtäminen, viimeisten parin vuoden aikana innostunut myös pehmolelujen tekemisestä, kankaanpainannasta ja muista käsitöistä. Pidän kielistä, koko peruskoulun ja lukion aikana olen lukenut äidinkielen lisäksi seuraavia kieliä: englanti, ranska, ruotsi, saksa, italia, mandariinikiina.
Lisäksi ison osan vapaa-aikaani kattaa virtuaalilemmikkisivusto Neopets, joka inspiroi minua kaikissa harrastuksissani. <3

Muita asioita, joista tykkäilen:
Neopets, Neopets, Neopets, Neopets, eikun sen mainitsin jo, ööh ääh.
Elokuvat: Kill Bill, Kung fu panda 1 & 2, Machete, Mulan, Godzilla-elokuvat
TV-sarjat: Criminal Minds, Kolmas kivi auringosta
Musiikki: Hevisaurus, The Exploited ja jotain satunnaisia italialaisia punk-bändejä
Pelit: Pokemon Mystery Dungeonit, Digimon Rumble Arena 2, ja haluan myös mainita Neopets: The darkest faerien, vaikka en itse ole kyseistä peliä päässyt pelaamaan huolimatta siitä, että omistan kyseisen pelin. ;u;

27 Loka 2013 22:23
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Voisin itekin tässä nyt heti esitellä itteni :D

Nimi: Laura, mutta netissä Tydii tai joku väännös siitä.
Asun Helsingissä.
Oon syntyny 16.1.1995, eli 18 vuotta tullut täyteen tähän mennessä.
Oon lukion kolmannella ja tarkotus olis valmistua keväällä, ellen nyt jotain pilaa.
Ulkonäöltä oon aika perus, mutta näytän vähintäänki 5 vuotta nuoremmalta, mitä oon. Mulla on suorat tummanruskeet hiukset, jotka on melko pitkät. Oon noin 165cm ja melko hoikka(?). Pukeudun aika neutraalisti. En sulaudu ihan massaan, mutta en myöskään erotu siitä suuremmin.
Päiväni vietän tietokoneen ääressä eri nettisivuilla ja joskus myös piirtelen koiria. Vietän myös aikaa koirani kanssa ja kavereiden kanssa, mikäli koulun jälkeen jaksan tai viikonloppuisin on aikaa.
Luonnetta on vaikea kuvailla, koska eri ihmiset näkee mut eri tavalla. Olen hieman ujo ja vaikeastilähestyttävä, mutta kavereiden kesken todella puhelias ja typerä. Kaikille pyrin aina olemaan mukava parhaani mukaan :>

Paikkoja, mistä mut löytää:
Deviantart | Blogger | Ask.fm | YouTube | Kirottua!

27 Loka 2013 23:01
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mut löytää netistä yleensä ihan Cavachonina, mutta saa mieluusti lyhentää tuosta loppua pois ja sanoa vaan Cavaksi! Oikeaa nimeä ette tarvitse, kun Cava on jo muhun niin hyvin juurtunut ja osittain jopa mieluisampikin vaihtoehto :D

Oon syntynyt vuonna -96, ja käyn lukion tokaa vuotta. Sen jälkeset suunnitelmat on tosin vielä ihan auki. Asun Etelä-Suomessa, mutta en ihan pääkaupunkiseudulla. Varsinaisia harrastuksia mulla ei ole, mutta yllättäen tykkään piirtää. Lempivärini ovat musta ja keltainen, lempiruoka pizza ja lempiherkku suklaa... Ulkonäöltäni olen kai ihan tavallisen näkönen ja pukeudun lähinnä mukavuudenhaluni varassa :D
En tykkää määritellä/luokitella itseäni oikeastaan juuri minkään asian suhteen, joten toivoisin, että muutkin välttäis sitä.

Luonteeltani oon kai ihan perusmukava tyyppi, välillä vähän liiankin kiltti. Stressaan vähän kaikesta ja se on aina ajoittain hyvinkin syvältä. En ole aina kovinkaan sulava sosiaalisissa tilanteissa enkä tosiaan ole luonnonlahjakkuus mitä tulee esimerkiksi ihmisiin tutustumiseen, mutta uusia tuttavuuksia on silti aina kiva saada! Kavereiden seurassa saatan olla paljonkin menevämpi tyyppi kuin miltä oikeastaan vaikutan :)

Vapaa-aikana lähinnä lagaan koneella ja harmikseni jopa piirtoharrastuskin on lukion myötä vähän vähentynyt, mutta pitää vaan koittaa tsempata. Haluaisin kyllä nähdä kavereitakin enemmän, mutta koulu vie mulla liiankin paljon aikaa, osittain tietysti omasta syystä.
Pelailen välillä pleikalla tai koneella, joskin aika 'kesyjä' pelejä kuten Simssiä tai vastaavaa :D
Musiikkimakuuni kuuluu lähinnä vocaloid, ja katson myös jonkin verran animea ja luen mangaa, tosin on niitä länsimaalasiakin sarjoja joista tykkään.

Puhun suomea, enkkua, ruotsia ja pikkasen saksaa, mut kaks ekaa kieltä on ne varmimmat jolla saa yhteyden. Tällä foorumilla tosin tuskin tulee kommunikaatio-ongelmia ainakaan kielen takia :D

Tähän loppuun vielä deviantart-tilini ja blogini ja lisäksi uunituore ask.fm.

27 Loka 2013 23:02
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Kaipa voisin sitten esitellä itseni:

Netissä liikun nimimerkeillä Netsu ja Kahvikojootti.
Oikea nimeni on Netta.
Ikää löytyy parin päivän päästä 13 vuotta, eli
synttäreitä vietän 01.10.
Sukupuoli olisko se kauniimpi.
Asun maaseudulla, eläinten kanssa, Orimattilassa.

Olen henkeen ja vereen koiraihminen, ja erityinen paikka sydämessäni on bordercollieille, joillaisesta haaveilen 365 päivää vuodessa (:-D), ja haaveeni toteutuu varmasti vasta neljän-kolmen vuoden päästä. Meillä on aina ollut koiria ja tällä hetkellä koirakatraaseemme kuuluu oma hurttani suomenlapinkoira Saana 4v., sitten shetlanninlammaskoira Jade 2v., suomenlapinkoira Siiri 11v. ja coton dé tulear Penni 9v
Muuhun eläinkatraaseemme kuuluu 6 ponia ja varsa (ja jos jotakuta kiinnostaa, niin kaksi on connemaraa ja loput shettiksiä), lehmiä veikkaisin olevan jtn. 100, 3 lammasta, pari tallikissaa.

Rakastan (edelleen) niitä bordercollieita, koiria ylipäätänsä, hevosia, piirtämistä, valokuvaamista, lukemista, tarinoiden kirjoittamista, syksyä, Adam Lambertin ja Antti Tuiskun musiikkia, dataamista, myös Ranska kuuluu lemppareihini.
En tykkää kiusaajista, matkijoista, ukkosesta, isoista hämähäkeistä, sellasta millin kokosta voin kyllä pitää kädessä.

Harrastan agilityä ja tokoa jossain määrin ja ratsastusta.

Luonnettani kuvaan aina ensimmäisenä ujoksi, sillä sitä kyllä olen ja melko paljonkin. En uskalla kauheasti täysin tuntemattomille puhua, mutta kavereiden kesken mennään jo sekon puolelle. Luonteeltani olen kuin bordercollie, ystävällinen, energinen ja älykäs.

Kaverini sanoo minua pieneksi, hassuksi ystäväksi. :')

28 Loka 2013 17:52
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Netistä mua on turha ettiä tällä nimimerkillä koska en ole syystä tai toisesta paljon kulkenut nettifoorumeilla. Oikea nimi on Inka, ja siitä voitte päätellä sukupuolenkin. Oon syntynyt kai Keski-Suomessa (jos Kuopio lasketaan siihen, en ole varma enkä ole ottanut asiasta selvää) ja asun nykyään Etelä-Savossa. Syntymäpäivä on 16.2.1999 eli olen kasilla ja täytän parin kuukauden päästä 15.
Ulkonäöstä ihan sen verran että oon paria milliä vaille 165 senttiä pitkä ja oon keskivertosuomalaista tummempi, mulla on ihan ruskeat silmät ja hiukset on jotain lievästi vaaleanruskean, "tavallisen" ruskean ja tummanruskean välimuotoa valosta riippuen (En ole värjännyt enkä aiokaan). Luonteeltani oon puhelias ja hyvin sosiaalinen. Tutustun hirmu mielellään uusiin ihmisiin mutta oon toisaalta vähän epävarmempi kuin miltä näytän, ajattelen iha uusia ihmisiä tavatessani liikaaki sitä, millasen vaikutelman annan itestäni. Ulospäin vaikutan sellaselta tyypilliseltä "kiltiltä tytöltä" ja monet kaverit onki sanonu paremmin tutustuttuaan että ne luuli mua sellaseks hiljasemmaks ja kiltimmäks :D Oon vähän liian perfektionisti ja tiiän sen, toisaalta se käsitetään joskus huomionhauksi tai ylimielisyydeksi, että haluan tehdä asiat mahdollisimman hyvin.

Harrastan pianonsoittoa, oon soittanut kuus vuotta ja tavotteet on korkealla. Oon myös perusliikunnallinen ihminen, harrastan useempaa liikuntalajia kuntoilumielessä. Lenkkeilen (tänä vuonna mykoplasman sairastaneena toistaiseksi lähinnä kävellen, tulevaisuudessa luultavasti enemmänkin juosten), nyrkkeilen ja kahvakuulailen ja teen jonkun verran muutakin lihaskuntoa kotoa käsin. Sen lisäksi haluaisin valokuvata, kuvaan vähäsen iskän vanhalla järkkärillä, mutta säästän ja ostan oman järkkärin heti kun rahat riittää, olen blogannut ja haluaisin myöskin vlogata mutten useammastakaan syystä sitä ole vielä tehnyt. En piirrä kovin paljon, mutta haluaisin piirtää enemmän ja osata paremmin. Tietokoneella piirtämiselle en ole lämmennyt, piirrän mieluummin käsin.

Meillä on kotona kahden käytännössä katsoen valioyksilökoiran (suomenlapin- ja lapinporokoira) ilmeisesti vahinkopentu, kohta kolmevuotias lapinkoirauros Ukko http://www.petsie.fi/pets/166136-ukko-sekarotuinen.

Tulipas pitkä selitys, onnittelut teille jotka jaksoitte lukea.

29 Loka 2013 16:18
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Netissä meikän löytää pääsääntöisesti SobiMoppina. Joskus harvemmin on käytössä AnanaSani sekä Ponycathybrid. (tosin jälkimmäinen enemmän "osoitenimenä") Syntynyt olen 1995, eli täysi-ikäisyyteen ollaan nyt päästy.
Asun tällä hetkellä Kokkolassa, ihan kotona äidin kanssa. Perheeseen kuuluu myös kolme vanhempaa siskoa, jotka ovat jo muuttaneet aikoja sitten omilleen ja ovat lapsiakin hankkineet.

Luonteeltani olen melko vahvasti introvertti. Olen huono tutustumaan ihmisiin, oli se sitten netissä tai irl. Melko rauhalliseksi voisin itseäni kuvailla, paitsi jos puheenaiheena on jotain mistä pidän. Silloin pääsee sisäinen papukaijani valloille.
Ulkonäöllisesti en ole mikään erikoistapaus. Hiukset ovat värjätyt, ja useimmiten oranssinpunaiset. Minähän en mene takaisin normiväriini. Vaatetukseeni kuuluu yleensä värikkäät vaatteet, joita olen alkanut viime aikoina hamstrata enemmän.

Tällä hetkellä käyn lukion kolmatta, eli keväällä pitäisi valmistautua. Sen jälkeen (ainakin mikäli suunnitelmat toteutuu) Noviaan opiskelemaan Graafista Suunnittelua. Pitäisi oikeasti miettiä B-suunnitelmia, ettei kaikki kaadu jos en pääsekkään Noviaan.
Taidekouluakin käyn tällä hetkellä. Animaatiokurssi meneillään, ja keväällä sarjakuvaa. Ensi vuonna alan ehkä uurastamaan päättötyötä.

Tulevaisuudensuunnitelmiin kuuluu graafisen suunnittelijan työn lisäksi vaaleansininen Mazda, lemmikkisiili ja nöffi. En ole varma mistä idea juuri tuollaiseen autoon tuli, en ole edes järin kiinnostunut autoista. Jonkin takia sellainen on silti pakko saada.
Halu siilin omistukseen lähti tumblrista, mutta olen tuota toivetta pitänyt yllä jo vähintään puolitoista vuotta, joten se on mitä todennäköisemmin pitävä. Nöffin haluan koska omistimme ennen muutamia sellaisia. Ihania lutupalloja.

Piirtelen enimmäkseen eläimiä, varsinkin koiria. Jonkin verran tulee piirrettyä ihmisiäkin, mutta hyvin harvoin. Ihmisiä aloin piirtää vasta seitsemännellä luokalla, kun taas eläimiä olen piirtänyt koko ikäni joten taidot vaihtelevat roimasti. Piirrän enimmäkseen tietokoneella, jossa apuvälineinä toimivat FireAlpaca + Aiptek media tablet 14000u

Muita kiinnostuksenkohteita listattuna:
x Videopelit (varsinkin Pokémon, nintendo yleensäkkin ja thatgamecompany)
x Elokuvat (lemppareihin kuuluu kaikenlainen kauhu ja fantasia)
x TV-sarjat (lemmpareina Sherlock, Glee, Doctor Who ja My Little Pony)
x Lukeminen (Stephen King, LotR, Hobitti, Felidae)
x Musiikinkuuntelu (Happoradio, Owl City, Mumiy Troll, Florence + The Machine)
x Muut: Let's Play (katselumielessä), Creepypasta, Larppaus

Ja mistä meikän löytää?
Tumblr: Ponycathybrid | Not a Star (taideblogi) | Ask blog
Twitter | Youtube

Kamala romaani tästäkin tuli. Auta armias jos joku jaksoi lukea!

29 Loka 2013 17:27
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Nimi on Siiri (Seelewaa).
Syntynyt 8.6.1999.
Sukupuoleltani olen naaras.
Asustelen Itä-Suomen puolella.

Luonteeltani olen luotettava, rehellinen ja empaattinen. Luonteenpiirteisiini sattuu myös kuulumaan läheisyysriippuvaisuus, eli ts. fyysisen kosketuksen tarve. Päivästä riippuen saatan toisinaan olla aika riehakas ja ADHD:een käytökseen taipuva yksilö, kun taas toisinaan olen yksinäinen ja omaan rauhaan hakeutuva yläasteelainen. Yksinäisyys kuitenkin saa minut tuntemaan myös masentuneisuutta, ahdistusta, läheisyyden tarvetta, sekä erittäin harvoin itsetuhoisuutta. Ystäväni ovat minulle tärkeintä maailmassa, ja kylmä ja välinpitämätön kohtelu heiltä saa minut yleensä panikoitumaan ja masentumaan omaan yksinäisyyteeni. Olen lähes aina tilanteessa kuin tilanteessa rehellinen, ellen syystä tai toisesta kehtaa sanoa mielipidettäni esim. jostain henkilöstä, joka sitä itsestään pyytää. Pyrin myös aina olemaan mukana ystävieni elämässä, sekä poistamaan heiltä yksinäisyyden tunteen.

Ulkonäöltäni olen vaaleatukkainen, yleensä mustiin vaatteisiin pukeutuva nuori. Tukka ylettyy hieman yli olkapäiden, sekä sattuvat harmiteltavasti olemaan luonnonkiharat. Olen n. 167cm pitkä, sekä aika hoikka omasta mielestä pullea. Pukeudun aika yleensä mustaan, mutta en kuitenkaan ole mikään ''tyylilleen uskollinen'', eli en ole minkäänlainen hevari tms. kuten useimmat erehtyvät luulemaan. Ostan ja laitan päälleni sellaisia kuteita mistä tykkään, olipa värimaailma sitten vailla mustaa tai ei. Tunnusmerkkinä toimivat mustat converset, yleensä mustat farkut, musta huppari ja blondi tukka sinertävillä latvoilla. Silmät ovat värimaailmaltaan vihreän laitamilla.

Inhoan
- tarpeettoman törkeästi ja epäkunnioittavasti käyttäytyviä ihmisiä
- ennakkoluuloisuutta, sekä huhupuheiden/juorujen uskomista, sekä niiden levittämistä
- epäluotettavuutta ja -rehellisyyttä
- liian kylmää säätä
- lissuja
- useimpia iskelmäkappaleita
- fysiikkaa, kemiaa, ruotsia ja maantietoa

Suosikkiyhtyeet: Motionless In White, Marilyn Manson, Pariisin Kevät, Black Veil Brides, Sonata Arctica
Esikuva/t: mm. Marilyn Manson, Chris Motionless, Tuomas Holopainen & Andy Biersack
Kiinnostuksen kohteita: Kiinnostavat persoonat ja heihin tutustuminen, CD:en keräily, metallimusiikki, kirjat, taide kaikissa muodoissaan, blogit, unisiepparit jne.

Mistäpä mut voi löytää?
Tumblr | deviantART | Blogger | Ask.fm
Instagram - seelewaa
Kik Messenger - Siiriwn
Skype - Seelewaa

Tutustu jos mieli tekee! c:

29 Loka 2013 19:33
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Juuh elikkä kai tämän voisi uusiksi kirjoitella

Nimi on siis Lapin, tosin aika usein netissä pyörin ihan vain synnyinnimelläni Ella

Iältäni olen 18 ja sukupuoleni on neiti.

Asun pääkaupunkiseudulla pikkukylässä ja käyn kuvataidelukiota. Tällä hetkellä olen abiturientti. Tulevaisuudessa tahtoisin opiskella ulkomailla, mutta vielä en tiedä, mitä. Elokuva- tai videopeliala kiehtoo, jonkinmoisen ohjaajan tai tuottajan uraa harkitsen.

Vapaa-ajallani piirrän luonnollisesti paljon, käyn ratsastustunneilla, kuuntelen musiikkia, pelaan videopelejä, luen kaikkea sarjakuvista klassikkoromaaneihin, katson valtavasti elokuvia ja puhun kaikille vastaantuleville suomalaisista ääninäyttelijöistä. Tietokoneella istumiseksi päiväni tuppaavat usein tosin menemään...

Erityisen paljon pidän seuraavista asioista:
kirjat ja sarjakuvat: Ruohometsän kansa, Kellopeli appelsiini, Harry Potterit, Hyviä enteitä, Mahtava Morris ja sivistyneet siimahännät, Kirjavaras; Blacksad, vanhat Ryhmä X:t, Young Avengers, Runaways
tv-sarjat ja elokuvat: Firefly, Doctor Who, Adventure Time, Kelmien kerho, Puella Magi Madoka Magica; Blues Brothers, Hot Fuzz, Kuolleiden runoilijoiden seura, X-men: First Class, Kaunis mieli, Tie El Doradoon, Notre Damen Kellonsoittaja, Wolf Children Ame and Yuki + tuhat muuta animaatioelokuvaa
videopelit: Okami, Pokemonit, Professor Laytonit, Legend of Zelda -sarja, Journey
muu: kaniinit, peurat, musiikki ylipäätään, sateinen ilma, pehmolelut, luut, historia, myytit, My Little Ponyt, nätit mekot kera viisisataa kiloa pitsiä, pastellivärit ja huonot vitsit

Minut löytää pääasiassa tumblrista ja deviantartista

29 Loka 2013 20:40
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava