Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:20

Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
YouTube 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti YouTube
Elikä siis, keskustelua YouTubesta!

Itse haluan nyt puhua siitä, miten huonoon suuntaan kyseinen nettisivu on menossa. Harmittaa ajatella niitä omia YouTuben kultaisia aikoja, millon tein Nanaa ja en vielä ollut Devassa. Nykyään kaikki on menny niin vaikeaksi..
YouTube on tappanu mun videoiden tekemisinnon, koska copyright säännöt on niin tarkkoja nykyään. Ymmärrän kyllä, että copyrightit on syystä, mutta tottakai se täältä näkökulmasta harmittaa. Saan usein ideoita kuunnellessani musiikkia, mutta tiedän etten voisi julkaista videota sitten kuitenkaan missään, koska en sais käyttää sitä musiikkia.
Suurempi ongelmia siellä on tämä kauhistus nimeltä Google +. YouTuben pahin lasku lähti sillon, kun sen omistus siirtyi Googlelle ja se menee vaan koko ajan huonompaan suuntaan. Raivostuttaa suorastaan, ettei siellä voi mitään tehdä ilman, että Googlen ilmoituksia tulee. Pitäisi yhdistää tilejä ja tehdä omasta tunnuksesta tyyliin joku Facebook videomuodossa. Kuka sellainen ihminen, joka ei elä YouTuben rahoilla, tahtoo olla siellä nimimerkillä Etunimi Sukunimi? |D
Muutenki tunnusten luominen on menny vaikeaksi enkä uskalla kirjautua sieltä enää ulos, koska pelkään etten pääse enää sisää. Harmittaa, että mulla on muita tunnuksia siellä, mitkä on nyt täysin mun ulottumattomissa, koska Google.
Ihan yleisesti menny tosi huonoksi koko systeemi siellä. Kyllä noihin uudistuksiin on perjaatteessa tottunu. Ulkoasuun esimerkiksi, mutta pelkään pahoin että kohta en voi käyttää mun tunnusta enää, kun pitää tehä jotai Google tilejä sun muuta. Ja antaa puhelinnumeroa ja kohta varmaan kaikki henkilötiedot koko suvun tilinumeroa myöten.

Eli perjaatteessa olis kiva tietää, onko muilla ongelmia sen kanssa? :> Mitä mieltä muut on? Mutta keskustelun ei siis tarvitse olla vain youtuben analysoimista, voi keskustella ihan yleisesti aiheesta!

03 Marras 2013 02:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: YouTube
Mun mielestä se ulkoasu oli käytettävyydeltään kaikkein mukavin, joka oli silloin kun liityin tubeen. Kaikki nappulat ja härpäkkeet oli just siellä missä niitä tarvitsi ja missä niiden oletti olevan, mut nyt ne pitää piilottaa ihme symbolien ja valikoiden alle.

Kommentointi on häirinny mua kyllä ehkä eniten vuosien saatossa. Ekana mua häiritsi suuresti, kun kommenteissa ei enää yhtäkkiä näkynykkää kommentoijan avataria. Mun on jotenkin heti paljon helpompi suhtautua, kun näkee avatarista, että henkilö onko piirrustelija vai ei. Noi on nyt kuitenkin näköjään tullu takas, joten kiitos siitä kuitenkin.
Mut sit kanavan kommentointi on nykyään niin piilossa metsän hämärässä, et siinä missä sain ihan alkuaikoina viikoittain sinne viestejä, niin nyt tulee varmaan pari kolme vuodessa. : D Mä tykkäsin noista kommenteista niin paljon enemmän, kun ne ei keskittyny vaan yhteen videoon, vaan sai ihan koko kanavan ulkoasusta ja videoiden kokonaisuudesta yms. palautetta.

Ja sit nää skippaamismahdollisuudettomat mainokset videoiden alussa... >_>

Mulla on muuten jollain tapaa ikävä sitä aikaa, kun kaikki teki niitä kahden minuutin jakson mittaisia koirasarjoja. :'D Mun mielestä niitä oli niin kiva katsoa, ne inspiroi kovasti tekemään omia juttuja.

03 Marras 2013 12:32
Profiili
Alfa
Alfa

Muaki harmittaa noi profiilin kommentit. Koko profiili ylipäätää! Ennen sen sai tehdä ihan omanlaiseks ja kaikilla oli persoonallisia profiileja ja pelkkä sinne tuleminen kerto ihmisestä jotain. All gone now. Kaikki painettu samaa muottii eikä mitää mahdollisuutta enää tuoda itteää esille. Ja kommentteja itse en taida saada profiiliin enää ollenkaa... Tosin empä pahemmin youtubessa käy, että yksityisviestitki jää aina huomaamatta. Ja nyt en voi kommentoida videoitakaan, koska Google +.

Mullaki on ikävä sitä YouTuben aikaa, kun ihmiset oli keskittyny sinne ja oli hieno yhteishenki ja kaikki oli tavallaan kavereita keskenää. Deva on hajottanu porukan pienempii ryhmii eikä siellä enää oo sitä samaa fiilistä. Tosin johtuu varmasti siitäkin, että ikää on niin paljon niin ei tuu enää naiivisti vaan tehtyä jotain niinkin originaalia kuin Nana. Yhy.

03 Marras 2013 15:16
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Sanoisin että youtube oli parhaimillaan joskus vuonna 2008. Ei mulla muuta oikeen 8D

03 Marras 2013 15:57
Profiili WWW
Beta
Beta

Tydii kirjoitti:
Mullaki on ikävä sitä YouTuben aikaa, kun ihmiset oli keskittyny sinne ja oli hieno yhteishenki ja kaikki oli tavallaan kavereita keskenää. Deva on hajottanu porukan pienempii ryhmii eikä siellä enää oo sitä samaa fiilistä. Tosin johtuu varmasti siitäkin, että ikää on niin paljon niin ei tuu enää naiivisti vaan tehtyä jotain niinkin originaalia kuin Nana. Yhy.

Yks teksasilainen kaveri koirapiirtäjäpiireistä joskus sano mulle vapaasti käännettynä ton youtuben koirasarjojen kulta-ajan tienoilla, että "Te suomalaiset olette niin kuin yksi valtavan iso sisäpiiriryhmä". Mun mielestä toi oli kyllä silloin tosi kuvaava, kun jotenkin kaikista oli aina joskus kuullu jossaan tai sit jokainen oli aina joku kaverin kaveri.

Devan osalta tuntuu kyl et oon jo ihan eriytyny koko yhteisöstä, ja tubessakin saan nykyään 90% kommenteista ulkomailta. Mihin tää suomiryhmän yhteisöllisyys on kadonnu? ; _ ; Vai oonko vaan ite menny ja ulkopuolistunu, haha.
Mut musta ehkä vaikuttaa siltä, et ne nuoremmat, sen ikäset kun me silloin niitä sarjoja tehdessä, muodostaa nykyään ihan oman yhteisönsä. Ja et me vanhat konkarit ollaan vaan jääty sen ulkopuolelle. Ainakin tubessa siis mä oon saanu vähän tämmösen kuvan!

03 Marras 2013 16:33
Profiili
Beta
Beta

Nyt meni kyllä munkin osalta liian pitkälle tän Googlen kanssa. Olin kirjautunu sisään Google Driveen yhtä esitelmää varten, ja ku meinattiin näyttää youtubesta yks juttu niin siihen pomppas se helvetin "kumpaa tiliä haluat käyttää". Eli nyt noin 20 ihmistä näki mun youtubenimen enkä ees kännykällä löydä mistä voin muokkaa kanavan kuvausta niin, et saisin mun dA-tilin linkin pois sieltä >_< Koneelle pääsemisee kestää kuitenki viel 45-50 minuuttia. Ehkä pitäis vaan poistaa koko tili kun koko ajan menee huonommaks ja huonommaks. Tää oli oikeest ihan viimene pisara. Melkee menis valitustopaa paremmin!

12 Marras 2013 14:22
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 6 viestiä ]