Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:58

Vastaa viestiin  [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Hehkutustopic 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Hehkutustopic
Mainitsinkohan jo täällä jossaan, että puolison vanhemmat anto joululahjaks sadan euron budjetin kissan kiipeilypuuta varten?
No nyt se meidän valikoima puu saapui, kasattiin heti ja se on NIIN ISO, ja kissa on NIIN ILOINEN! ;u; Tässä tulee pakosti itekki hyvä mieli ku kattoo miten sen koko olemus muuttu ku se pääs tonne korkeuksiin!

Ja toki ostin itelleni nyt sitten Gameboy Advancen, siitäkin olen innoissani. ouo Että hyvää joulua vaan kaikille teillekin!

23 Joulu 2014 18:57
Profiili
Kettu
Kettu

Sain tällaset. uvu Omin kätösin (ja jalustoin) kuvattu video, eli juurikin tasan tuollaiset. Näillä on nyt sit tosi kiva kuunnella musiikkia ja kattoa kun vesi roiskuu. Ja tietysti veden solina tuo kans kivan lisäplussan musaan.

Muutenkin joulu on ollu tosi mukava. Toivottavasti muillakin. <3

24 Joulu 2014 23:58
Profiili WWW
Beta
Beta

Maksoi ihan liikaa julisteeksi, mutta tässä viime viikolla löysin netistä viimeinkin yhden lempparileffani julisteen. ;u; Mulla on telkkarin takana olevalla seinällä aina 2 julistetta kehyksissä, ja oon koko täällä asumisen ajan oottanu, että saisin tohon toiseenkin kehykseen jonkun mun lepparilehvan. Toi Planet Terrorin juliste on kyl hieno, mut se leffa ei ollu riittävän hyvä, että se ansaitsis pysyvän sijan tossa kunniapaikalla. u_u

20 Touko 2015 20:35
Profiili
Marsu
Marsu

Hehkutan sitä, että piirustusintoni on nyt pysynyt yllä jo pari viikkoa. Sitä ennen minulla oli vuosien tauko, jolloin piirtäminen ei yksinkertaisesti kiinnostanut yhtään. Siis ei yhtään, ihan pieniä piirtointoputkia lukuun ottamatta.

Kun vain tämä into nyt pysyisi. :D Ainakin sain jo yhden kauan kesken olleen susikuvapohjan tehtyä, mikä onkin ensimmäinen piirros moneen kuukauteen, vaikka se aika yksinkertainen onkin. Ja on minulla nyt työn alla yksi yksityiskohtaisempikin työ, lisäksi satunnaisesti piirrän joitain muita kauan kesken olleita kuvia.

[√] Deviantart
[√] Instagram

03 Kesä 2015 23:08
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13