Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:42

Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Mistä käyttäjänimesi tulee? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Mistä käyttäjänimesi tulee?
Minä keksin Judzlen ensimmäisenä Kikkiin tunnukseksi! : D Nimeni Juudi oli jo ikävästi viety, niin rupesin siinä sitten miettimään joitain sanamuunnoksia.. Tallini.fissä olen jo pari vuotta ollut Dazzle, joten hyvin omaperäisesti yhdistin nämä kaksi toisiinsa. xD Joten siitä tuli Judzle! Nykyään tämä onkin nettinimeni lähes kaikkialla. :>

30 Joulu 2013 23:02
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Tämä nimimerkki oli alunperin Sobi-Chan, OMAPERÄISTÄ. <3 Sobi nimen olin napannut jostain netistä, ja se kuulosti Sanin lisäksi kivalta lempinimeltä. Jossain vaiheessa kaverini alkoi kutsua minua Sobi Moppiaiseksi, putouksen "moppitukan" innoittamana. Tästä se sitten lyheni SobiMopiksi.
Olipa nyt pitkä kertomus. :'D

31 Joulu 2013 01:04
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Minulla oli aikanaan ihan muu nimimerkki, jota taisin käyttää pari-kolme vuotta. Nimi ei kuitenkaan kääntynyt mitenkään luontevalla tavalla englanniksi ja se oli muutekin lapsellinen ja oikein lausuttavissa lähinnä vain suomalaisille, joten päädyin lopulta Castraan. Castra oli alunperin tallini nimi Tallini.fi:ssä, ja nimi luultavasti tuli eräästä kirjasta, jossa sitä käytettiin sotalinnoituksesta. Tuolloin en kuitenkaan välittänyt muusta kuin nopeasta nimen keksimisestä, joten tämän putkahtaessa päähän otin sen välittömästi käyttöön.

Myöhemmin sitten Castra tosiaan vakiintui nettinimekseni kaikkialla ja tykkään myös siitä, jos Castraa/Cas:ia käytetään minusta irl. En pidä omasta nimestäni yhtään ja oman nimeni käyttöön liittyy muitakin henkilökohtaisia arkuuksia.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

31 Joulu 2013 12:44
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Castra kirjoitti:
Myöhemmin sitten Castra tosiaan vakiintui nettinimekseni kaikkialla ja tykkään myös siitä, jos Castraa/Cas:ia käytetään minusta irl. En pidä omasta nimestäni yhtään ja oman nimeni käyttöön liittyy muitakin henkilökohtaisia arkuuksia.

Heimolainen täällä! Kans ikäviä henk koht juttuja omaa nimeä kohtaan, ja kun vuosia sitten näin ekaa kertaa livenä nettikavereita, niin näiden kutsuessa minua luonnollisesti Eveksi tai Eweksi tuli niin kiva fiilis, et päätin alkaa esittäytymään kaikille uusille ihmisille Evenä. (: Nykyään tuntuu jo ihan kummalta, kun joku käyttää mun oikeaa nimeä!

31 Joulu 2013 15:09
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Joskus muinoin kuljin netissä nimimerkillä Yoshi. Kyllästyin siihen ja halusin itselleni nimimerkin, joka edes jollain tavalla kuvaisi minua eikä tarkoittaisi mitään. Sitten päätin olla omaperäinen ja käyttää lempinimeäni nimimerkkinäni. Melko monissa paikoissa Kride on tosin jo varattu, ja silloin käytän tästä hienoa väännöstä "Kraidei", jota eräs kaverini jopa käyttää minusta ihan livenä. :D En tosin tiedä, miksi täällä ja devassa olen kirjoittanut nimimerkkini pienellä alkukirjaimella. Häiritsevää!

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

07 Tammi 2014 20:08
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
^Jos haluut, niin pystyn kyllä muuttamaan ton käyttäjänimen alkukirjaimen isoks :>

Offia.

08 Tammi 2014 19:06
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Tydii kirjoitti:
^Jos haluut, niin pystyn kyllä muuttamaan ton käyttäjänimen alkukirjaimen isoks :>

Offia.

Se olis kilttiä! ;3; En tosiaankaan tiedä, mikä aivopieru muhun on iskenyt, koska yleensä oon kauhee kielioppinatsi ja mua ärsyttää suunnattomasti tällainen. :D

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

08 Tammi 2014 19:08
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Pyttis on lyhennös Pyttyhännästä. Pyttyhäntä vaan oli pitkä (ja nolo :DDD) nimi joten siitä muovaitui tollanen lyhenne. 8)

08 Tammi 2014 19:35
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Vaihdoin kirjaimen isoks! nvn

Ja voisin tässä samalla selittää oman nimimerkin syntytarinan. Olin 12v ja liittymässä youtubeen, mutta mulla ei ollu mitään nimimerkkiä. Yhdistin sitten vaan jostain kahdesta näkemästäni sanasta kirjaimia ja niistä tuli Tidyy.
Myöhemmin piirtäminen vakiintui harrastuksena ja löysin YouTubesta koirapiirtäjiä ja halusin itsekin laittaa sellaisia videoita sinne. Halusin kuitenkin pitää koirasarjani erossa muista videoista, joten väänsin vaan vokaalien paikkaa, josta tuli Tydii. Aluks toi tunnus oli tarkotettu vaan Nanan jaksoille, mutta lopulta se vakiintui muuhunkin käyttöön, koska mut alettiin tuntemaan sillä nimellä.
Ja niin se sitten jäi pysyväksi, vaikka vähän oon alusta alkaen sitä inhonnut omalla tapaa. Haha :D

08 Tammi 2014 22:07
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ewwie kirjoitti:
Castra kirjoitti:

Heimolainen täällä! Kans ikäviä henk koht juttuja omaa nimeä kohtaan, ja kun vuosia sitten näin ekaa kertaa livenä nettikavereita, niin näiden kutsuessa minua luonnollisesti Eveksi tai Eweksi tuli niin kiva fiilis, et päätin alkaa esittäytymään kaikille uusille ihmisille Evenä. (: Nykyään tuntuu jo ihan kummalta, kun joku käyttää mun oikeaa nimeä!

Mun nimimerkki tulee siitä, kun olin 5 vuotta sitten 4H-leirillä Tanskassa ja mulla oli mukana videokamera japokkari, joissa on molemmissa reilusti zoomia (koska harrastan lintujen kuvaamista) ja tietysti kuvasin siellä leirillä muita porukkamme ihmisiä. Ja koska zoomia riitti, otin kuvia kauempaa, koska sain sillä tavalla kuvista luonnollisempia, kun ihmiset eivät huomenneet, että joku ottaa kuvaa niin kukaan ei alkanut poseeraamaan/pelleilemään/peittänyt naamaansa. Ja kun otin koko ajan "salakuvia" muista, niin minua alettiin kutsua Stalkkeriksi. Siitä eteenpäin olen sitten käyttänyt Stalkkeria nimimerkkinä. Kun tein itselleni tunnukset deviantARTiin, Stalkkeri oli jo varattu niin laitoin sitten siihen perään -wolf (koska en keksinyt muutakaan ja wolf on toooooooosi omaperäinen...). Ja sen jälkeen olen lisännyt aina Wolfin Stalkkerin perään, jos pelkkä Stalkkeri on jo varattu.

02 Huhti 2014 16:46
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 21 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava