Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:46

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Yleinen urputus
No nyt hatuttaa ja raskaasti! Eilen rupesin kesken koneella istumisen tuntemaan kipua rintalastassa (tai mikä alue onkaan tuossa rintojen välissä) ja illalla nieleminen oli jo melko vaikeaa. Yöllä mennessäni nukkumaan kipu ei hellittänyt ollenkaan, puhumattakaan kyljen kääntämisestä, joten heräilin yöllä monta kertaa kipuun kun olen tällainen nukkuja että vaihdan nukkumiskylkeä vähän väliä. Nyt aamulla herätessäni, kipu on levinnyt myös kurkkuuni, kurkku on selvästi turvoksissa ja kuulen oman nielaisuääneni selvästi - karmivaa! Lisäksi en pysty ilmeisesti syömään mitään kiinteää ruokaa ja juomakin menee juuri ja juuri alas, kun sattuu varsinkin ruokatorvessa niin hemmetisti. Äänikin särisee heti kun puhun vähänkään kovempaan ääneen.

Angiinaa tämä tuskin on. Äitipuoli epäili jotain yleistä tulehdusta kurkusta. Toivottavasti ei ole tarttuvaa, sillä tyttöystäväni tulee meille tänään yöksi ja se ihminen on muutenkin puolet elämästään aina kipeänä.. Loistavaa. Hyvää uutta vuotta taas minullekin. Nälkä- ja puhekiellossa..

Toivottavasti tämä lähtee muutamassa päivässä! En kestä tätä kipua ja olisi varmaan ihan hyvä syödäkin jotain joskus, ennen kuin näännyn nälkään. Ruoan mössäämistä nielemiskuntoiseksi tehosekottimessa ei kauheasti innosta..

Viimeksi muokannut Juudi päivämäärä 17 Tammi 2014 22:00, muokattu yhteensä 1 kerran

31 Joulu 2013 13:48
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Äidin töksäyttely ja muu jatkuva arvostelu. Ei myöskään voi tietää, onko mikäkin kommentti v*ttuilua/arvostelua vai lempeyttä etc. sävyn ja puhetyylin takia. Että se niistä hyvistä aamuista, kun tuppaa mielialat muutenkin vaihtelemaan.

Blogit - dA - ask

31 Joulu 2013 14:53
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Mun pitäis oppia etten mä voi mennä rakettien ammuntaan varsinkaan valokuvaamaan (tätäkään ongelmaa ei olisi jos saisi olla nyt Helsingissä mummulla ja papalla), koska yhdeltä tulee suustaan ulos kommenttia että "ei niissä kuvissa mitään näy!!" _nokun.ne.muka.oli.vaan.niin.pieniä."raketteja".ettei.niissä.mitään.kuvattaavaa.ole_. Lopputulos on aina se että mä istun jossain nurkassa mykkänä (ilmeisesti mykkääminen on mun tapa purkaa vihani ?). Sit isoveli on kokoajan ottamassa mun kameraa ja nyt ahdistuin lopullisesti. Tällä kertaa istun pimeässä huoneessa koneen ääressä. Että hyvää uutta vuotta mulle. Ps. älkää mun urputusviestistä välittäkö, pitäkää edes te hauska vuoden viimeinen päivä. :) Tai eipä tässä ole kuin 10 min tätä vuotta jäljellä. Ehkä mäkin kuitenkin palaan taas normaaliksi ennen klo 00:00..

01 Tammi 2014 00:46
Profiili
Beta
Beta

Odotin koko loman et saisin olla yksin kotona kun veljetki jo meni kouluun, mut vielä mitä. Ärsytys on niin suuri ettei sille oo mitään sanoja, ku saan nyt sit taas kykkiä koko päivän tääl omassa huoneessani ja silmät on jo muutenkin ihan raadot. Koitan kyl viel ettii jotain tekemistä, mut ei se silti poista sitä et en nyt sit saanu yhtään lomapäivää jollon oisin saanu olla tääl kotona ihan rauhassa. Eikä mulla oo tarpeeksi kavereita tääl samassa kaupungissa ja taas nous junaliput ja kaikki on pepusta

Lisäks oon vähän pettyny ku en oo jaksanu kirjottaa viime aikoina muualle ku tänne ja pulinoihin, vaik uusia vastauksia kyl löytyy vaikka mistä. No tänään olis aikaa jos ei muuta.

03 Tammi 2014 12:56
Profiili WWW
Hukka
Hukka

H*levetin blogger ja tuo videon laittamissysteemi. Olen saanut tehtyä yhden videon valmiiksi, mutta bloggeriin lataessa tulee aina virhe. Eri tiedostotyyppejä olen kokeillut, mutta ei. Yhden saa melkein laitettua, mutta sitten lyö tuon saman tekstin pöytään. Youtubeen en halua postata vaikka videon saisikin näkyviin vain linkin nähneille. Olen joskus tehnyt sinne tilin ja nimen puolesta se ei ole mikään paras mahdollinen. Ohjelmana olen käyttänyt Sony Vegas Prota.

Kiitos vain Blogger, Youtube ja Google.

Josko tuo olisi vain väliaikaista.. Huoh. Suunnitelmat kaatuvat.

Blogit - dA - ask

17 Tammi 2014 00:30
Profiili WWW
Beta
Beta

Perus vika viikko ennen koeviikkoa, stressaa ja ärsyttää ja yäh. Ei ees nii paljo kokeet vaa ylipäätää se inhotus ku just on tottunu jaksoon täydellisesti ja kaikki on itseasias ihan hyvin ja opettajatki kivoi ja sit taas vaihtuu ja agdfhed ;_; Enkä millää jaksais selvitellä onks mun kurssivalinnat ok ku pakko varmaa mennä taas opolle iha paikan päälle. _ARGH_

21 Tammi 2014 22:46
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Leikkaus takana, kolme päivää pois koulusta ja koeviikko lähenee. Pitäisi saada vaikka kuinka monta kurssia vielä itsenäisesti suoritettua, mutta kuvaamataidon opettaja ei ole antanut mitään ohjeita taaskaan ja stressaa. Kirjoituksetkin on kohta ja eihhh ;_;

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

22 Tammi 2014 13:07
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vedin kuuntelukokeesta pohjat, jolloin henkinen kestävyys romahti lopullisesti. Jälleen kerran stressiä ja unettomuutta valmistautuessani pian koittavaan koeviikkoon. Sitten myös löytyy eräänlaista masennusta aina henkilökohtaisista asioista tulevaisuuteen asti. Kunhan näistä selvittäisiin eteenpäin.

Edit: Asiat pahenivat juuri. Hammaslääkäri huomenna!

Blogit - dA - ask

23 Tammi 2014 16:53
Profiili WWW
Beta
Beta

Tää nyt ei varsinaisesti oo urputusta vaan itkun tihrustusta, mutta menkööt:
Meidän koululla on huomenna avoimien ovien päivä, ja siellä on opiskelijoiden taidemyynti. Päätin sit, että ostan yhden tosi ihanan kankaan (vähän kalliin) ja maksan sen tekemällä siitä ainakin yhden pehmolelun myyntiin.
Koko tän viikon tein aina välitunneilla ja tunneillakin Jigglypuff-pehmoa. Eilen se valmistui, ja olin jo silloinkin vähän murheellinen, koska siitä tuli niin kovin söpö. Oon pienestä asti inhimillistäny kaikkia esineitä, erityisesti pehmoleluja. Toisin kuin muut, en oo kasvanu tästä tippaakaan irti. Tänään ihan kirjaimellisesti itkin puhuessani siitä, miten minua pelottaa, että tuo Jiggly tuntee olevansa ruma tai jotain vastaavaa, koska myyn sen pois. Samoin minua pelottaa, että se joutuu huonoon kotiin, homehtuu kosteudessa tai joutuu koiran puruleluksi.

En nyt kuitenkaan hae sitä takaisin, ellei se jää myymättä. En koskaan tule tekemään työkseni mitään luovaa, taiteellista ja itselleni mielekästä, jos en kykene luopumaan omista teoksistani.
Pistin kuitenkin hinnan omaan makuuni vähän korkeammalle, koska silloin sen ostajan täytyy ajatella, että "Tuon minä todellakin haluan!" jolloin kodin pitiäisi ainakin olla sille mukava. Jos taas kukaan ei noin ajattele, se saa palata tänne luokseni.

Niin kertakaikkisen typerä syy itkemiseen, mut tätä kirjottaessakin tämä syyllisyys sai itkemään. Ihan vakavissani yhä koen, että pehmoleluilla on tunteet.

/end of sob story, ainakin kunnes saan tietää, kuinka myynnissä kävi

24 Tammi 2014 16:06
Profiili
Beta
Beta

Huoh ku ei oo paljon mitään saanu tänään aikaseks, koneelle vaan "pitämään taukoa" joka välissä ja päivittelemään sivuja joilla ei kuitenkaan tapahdu mitään. Kurssin aikana ei tehty muistiinpanoi parist aiheesta joista mun mielestä ois pirun hyvä olla, enkä oo jaksanu väsätä ite tänään ja ois ihan hyvä goal ennen nukkumaamenoo mut no joo. Eli tl;dr miks oon niin laiska ja saamaton !? Tai sit vaan asetan itelleni liikaa tavoitteita tai puoliks kumpaaki x___x

26 Tammi 2014 01:00
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Seuraava