Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:23

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Yleinen urputus
Nuha iski taas, ja vieläpä kovempaa kun aiemmin. Toi vielä yskänkin mukanaan. Ehdin olla jo viikon terve niin ei muutakun uusia sairasteluja päin. :C

11 Joulu 2013 15:02
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
En osaa olla mitenkään päin! Vetämätön ja laiska olo ja tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Tietoisuus tästä ja asioista joita pitäisi tehdä sen kuin ahdistaa entisestään. Ei osaa olla paikallaan mutta ei kykene tekemään mitään.

Blogit - dA - ask

14 Joulu 2013 23:40
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Kiatsu kirjoitti:
En osaa olla mitenkään päin! Vetämätön ja laiska olo ja tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Tietoisuus tästä ja asioista joita pitäisi tehdä sen kuin ahdistaa entisestään. Ei osaa olla paikallaan mutta ei kykene tekemään mitään.

Mulla on vähän sama fiilis.

Oon varannut yhden toisen foorumin joulukalenterista luukun 22 tehtäväkseni. Se pitäis lähettää viimeistään 20. päivä luukkujen julkaisijalle. No en ole päässyt luukun ulkoasua pidemmälle. Aattelen vaan, että "kyllä mä huomenna jotain keksin", mutta sitten tuleekin jo 20. päivä ja yritän hädissäni kirjoittaa siihen jotain "sori että tuli tosi tylsä luukkuu jne jne". Nytt mun on _ihan pakko_ huomenna tehdä se valmiiksi, en jaksa enää ajatella sitä. No joo olen kyllä aikaisemminkin sanonut ittelleni, että tänään teen sen ihan varmasti, mutta ee. Mutta nyt teen, keksin väkisin jotain, mietin ideaa vaikka koko päivän.

15 Joulu 2013 01:07
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tänään pitäisi olla tarjoilemassa joulujuhlassa ja ei huvita sitten yhtään. Onneksi toinen tarjoilee kahvin ja saan tarjoilla glögin. Sitä ei varmaan kuitenkaan mene niin paljoa.

Ärsyttää myöskin Facebookissa, Skypessä tai Deviantartissa sellainen, että viestiä/viestejä pitää odottaa päivä tai useampi. Melkein useammankin tunnin odottaminen ärsyttää etenkin, jos asia on tärkeä. No, ei sitten puhuta tai olla muutenkaan yhteyksissä..

Blogit - dA - ask

20 Joulu 2013 17:17
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Tuli kamala hinku roolipelata uudella hahmollani, muttakun ei löydy ketään joka suostuisi ylipäätänsä roolipelaamaan eläimillä. Hankalaa tämä elämä. :'D

26 Joulu 2013 02:04
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Latasin yhden pelin Steamista enkä voi pelata ku en osaa päättää kumpaa käyttäjää käyttäsin :----D Pakkaa sekottaa siis se että luultavasti veljen kanssa koitan jotain co-oppia myöhemmin ja ehh. Kahen välil ei kuiteskaa voi palloilla ku sit ne saavutukset menis ihan tyhmästi eikä edistyis ja bleh. Enkä voi ees alkuun pakoilla ku se peli paljastaa heti steamilaiset jotka pelaa samassa verkossa |D

Nää on taas näitä Cava-ongelmia.

+

Ostin premiumin mut e tiiä mitä teen mun sivulle :O Onhan täs 3 kuukaut aikaa mutq

26 Joulu 2013 22:39
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Taivas että olen väsynyt. Ollut jo kahden päivä ajan, pitänyt kymmenentuntisia tai pidempänkin kestäviä roolipelihetkiä kaverin kanssa. Pitäisi varmaan tehdä muutakin kuin nyt koneella istuskella. Sitä en teekään nyt mielelläni, vaan enempi tarinan kehittely ja juonikuviot vievät mennessään. Mutta se hyvä puoli tästä on ollut etten ole ehtinyt masentua tai itkeskellä..

Taidan availla Skypeäni vähän myöhemmin niin tulee tehtyä vähän muutakin..

Edit: Ja elin tänään keskiviikossa, jolloin olen hukannut yhden päivän.

Blogit - dA - ask

26 Joulu 2013 23:41
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
^ Itsekin nukuin koko eilispäivän enkä viitsinytkään ollenkaan herätä. Kaamosmasennus on tosiaan todella piinaava etenkin näihin aikoihin.

Skanneri on apina. Ei suostu vain toimimaan. Olen yrittänyt saada sen toimimaan mutta se sitten kupsahtelee kokoajan. :<

+ Ask.fm + Twitter +

27 Joulu 2013 08:12
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Meni vähän lipun ostaminen pieleen. Alkaa vasta koulun alkamisesta vaikka meen kyllä Helsinkii aiemminki ja tavallaa ku se kuukauden hinta on kuitenki aina se sama niin... Jos käyn nyt pariki kertaa nii siit tulee jo joku 13 euroo ja oikeestaa jos ostasin aikusen lipun niin ku pitäis ku en oo jaksan hankkii opiskelijakorttii viel, nii sit enemmänki. Aion kyl varmaa vaa luottaa mun babyfaceen. =__=

+ Silmät ei nyt taas oikeen tykkäis koneellaolemisesta mut oisin kovasti halunnu laittaa devasivua kuntoon nyt kun vähän kokeilin koodeja ja tuntuu toimivan ihan ok.

30 Joulu 2013 17:02
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Yleinen heikotus ollut jo muutaman päivän ajan; suussa maistuu jatkuvasti suola. Syynä luultavasti joku puutostila, mutten tiedä mikä ja vanhempia ei erityisemmin kiinnosta. Ei sillä että kaipaisinkaan näiden huomiota, mutta kun minä en ole se, joka tässä talossa ostaa sapuskat....

+ heikotuksen takia olen nyt hirvittävän herkkä alakuloisuuteen ja liioittelen asioita

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

31 Joulu 2013 12:48
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Seuraava