Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:43

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Re: Yleinen urputus
Oon jotenki laiminlyöny matikan täs jaksossa ja en tiiä pitäskö mennä huomen tukiopetuksee iha vaa laskee muuten vaan tehtävii jos kehtais apuuki pyytää vaikeis kohdis mutku fgdhfdhfg. Olipas tyhmä päätös olla enää viittaamatta ite tunnil tehtävii käytäväks läpi, oli vaa liian traumaattista viime kurssilla ku kaikki käänty kerran tuijottamaan mua vaik pyys hitto ite ihan yhtä helppoja välil tarkastettavaks. >_<

+ Mul on perjantain hammaslääkäri ja oon ollu ihan helvetin tyhmä ku en oo käyttäny mun hammaskiskoja tarpeeks, pystyn jo ite sanoo että ne ylähampaat on tippunu alaspäin ja hyvähän se täs vaiheessa on katua, kun asialle ei enää oikeen voi mitään. Auttaakin ihan sikana että käytän nyt viikon ajan niitä? Mut miettikää kuinka tyhmää ihan ite kusta terveyteen liittyvä asia... Alkaa kehittelee kaikkii kauhukuvii et mitä jos nyt täytyyki vetää koko hampaat pois tai jotain :S Tekis mieli skippaa koko lääkäriaika, mut ku ei se asia miskää muukskaa muutu ja tota on jo siirretty useemman kerran. Pitää kestää seuraamukset kans.

Edit// En viitti tehä uutta viestii, mut eipä menny hissan essee kovin hyvin, ihan keskinkertaisesti mut tavallaa jos toisen opettajan kurssil tämmöstä ei ollu, nii onpa tyhmää jos vaikuttaa sit koko kurssin arvosanaan. Sit kaveri joka koko hiton ajan vinenny kuinka ei pysty esseeseen, vetää 6/6, nii kyllä taas on ihanaa. Vähä sama ku sanoin sille et mun ruotsin essee ei menny hyvin, nii samaa hengenvetoo hän kysyy että vastaako eräs arvosana kymppi miikkaa...

19 Marras 2013 00:40
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Oon unohtanu ilmottautuu kevään ylppäreihin |D Pitää huomenna muistaa, tai huonosti käy.

19 Marras 2013 00:48
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Cavachon kirjoitti:
+ Mul on perjantain hammaslääkäri ja oon ollu ihan helvetin tyhmä ku en oo käyttäny mun hammaskiskoja tarpeeks, pystyn jo ite sanoo että ne ylähampaat on tippunu alaspäin ja hyvähän se täs vaiheessa on katua, kun asialle ei enää oikeen voi mitään. Auttaakin ihan sikana että käytän nyt viikon ajan niitä? Mut miettikää kuinka tyhmää ihan ite kusta terveyteen liittyvä asia... Alkaa kehittelee kaikkii kauhukuvii et mitä jos nyt täytyyki vetää koko hampaat pois tai jotain :S Tekis mieli skippaa koko lääkäriaika, mut ku ei se asia miskää muukskaa muutu ja tota on jo siirretty useemman kerran. Pitää kestää seuraamukset kans.

Itellänikin on purentakiskot ja mun on tällä hetkellä pakko pitää niitä "ensiapuna" (tosin en osaa enää nukkua ilman niitä. :D) koska oikojan mielestä todella paha purentavika. Ihmetyttää ettei kukaan ole mua aikaisemmin tonne oikojalle laittanu, kun keväällä tulee jo 18 vuotta täyteen... Olisi ollut paljon helpompaa kasvuiässä vääntää nää suoraksi eikä vasta nyt. :D Saa nähä kiskovatko koko leuan irti...

Kyrsii kun vieläkin tuntuu olevan liikaa hommaa vaikka tuntuu että oon tehny koulujuttuja pois alta käsittämättömät määrät. Onneksi ensi jaksossa on vähemmän kursseja, tosin ovat paljon vaikeampia. Kuitenkin kannatan tätä koeviikotonta järjestelmää, arvostelu vähän oikeudenmukaisempi.

Jos meillä joutuu englannin 6. kurssissa lukemaan romaanin englanniksi ja tekemään siitä kirjaesitelmän englanniksi, niin kuristan itseni (ja todennnäköisesti myös jonkun muun!)

20 Marras 2013 20:15
Profiili
Beta
Beta

Jo-jo kirjoitti:
Cavachon kirjoitti:

Itellänikin on purentakiskot ja mun on tällä hetkellä pakko pitää niitä "ensiapuna" (tosin en osaa enää nukkua ilman niitä. :D) koska oikojan mielestä todella paha purentavika. --

Joo siks mä just pidänki itteeni näin jälkikätee tosi tyhmänä, ku jos vaan oisin sinnikkäästi koittanu aluks alkaa niitä käyttää, nii varmaa oisin tottunu ihan samal taval >'D Vaik no jos taustoi enemmän kattoo nii kyl mä ite ymmärrän miks mä en halunnu niit käyttää, mut ois silti vaa pitäny olla _järkevä_... Huomenna sit tosiaa tuomiopäivä, vähä jännittää ku en oo ite ikin käyny siel paikas yksin!

+ Ois pitäny lukee enemmä mantsaa
+ En uskalla kattoo Wilma-viestejä :D:D:
+ Pitäs kirjottaa yks hakemus yhyy miks jätän kaiken viime tippaan (+ Itsensä kehuminen on niin vaikeaa... Pelottaa et menee ihan överiks tai et syyllistyy liioitteluun, en myöskään haluu viedä kenenkään paikkaa kuka olis vielä innostuneempi ; ; Mut en haluu jäädä poiskaa vaa jänistämisen takii tai ittensä lyttäämisen. HYH)

21 Marras 2013 23:03
Profiili WWW
Beta
Beta

Tuntuu, että avun hakeminen ammattiauttajalta oli väärä valinta.

21 Marras 2013 23:07
Profiili
Kettu
Kettu

Olo on hyvin tukalaa, sillä nuha tukkii kaikki hengitysreitit. ;___;

+ Ask.fm + Twitter +

23 Marras 2013 22:15
Profiili
Beta
Beta

Harjotuskokeet on ihan kauheen vaikeita tai sit oon vaan ite roskaa... Joteki matikkaa on aina yhtä hankala harjotella, keskityn ihan vääriin asioihin ja lopulta vaan tuhlaan aikaa >:(

24 Marras 2013 22:51
Profiili WWW
Kettu
Kettu

MSuetic kirjoitti:

Niin täälläkin ._.

| DeviantArt |Tumblr |

24 Marras 2013 23:50
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Juma, että unohin äidinkielen kokeessa vastata yhteen pikkujuttuun, jolloin menetin kaksi pistettä. Ei tuolla väliä, jos saan hyvän numeroa. Muuten kyllä ARGH.

Blogit - dA - ask

25 Marras 2013 15:47
Profiili WWW
Kettu
Kettu

neonspaidaa kirjoitti:
MSuetic kirjoitti:

Niin täälläkin ._.

Liityn ryhmään. :C

25 Marras 2013 18:29
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Seuraava