Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 13:49

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Yleinen urputus
Mulle tuli taas jokasyksyinen ikuisuusflunssa. Perjantaist sunnuntaihin oli kuumetta, maanantaina ei ollu kuumetta ja oli ihan normaali olo, ni menin kouluun. Illalla sitten oli tosi kuumeinen olo. Tänään menin vaan iltapäivän luennoille, ku aattelin, että ehkä lepääminen auttaisi. No nyt on taas kuumeinen olo (mutta mittarin mukaan kuumetta ei ole) ja nenä tukossa. Kolul saa kyl olla klo 23:00 asti tekemässä joko koulujuttuja tai omia projekteja, et ehtisin kyllä tehä tän jakson työt valmiiks vaikka olisinkin kotona sängynpohjalla, mut en silti haluaisi kauheasti poissaoloja. >:(

07 Loka 2014 21:29
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Äiti ehti jo suunnitella ostavansa mulle joululahjaksi Nintendo DS:n jota oon toivonu jo tosi monta vuotta, oltais hyvin saatu isoveljen tyttöystävän vanha DS, mutta tän tytön äiti onkin sitä mieltä että ei saa myydä vaikka tyttö on jo 18 ja saisi jo itse päättää. Voi jee, ehdin jo oikeesti ilahtua, mutta sinne meni sitten sekin ilo. Just nyt on semmonen olo että vittuun joulu, en halua mitään lahjaa.

Enkä kyllä edes tiedä mitä toivoa joka maksais alle 50 e, kun kaikki mitä tarviin on reilusti yli.

13 Joulu 2014 14:28
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Meidän musiikin ope oli kipeänä, joten historian pipovaras piti sen. No täähän tykkää laulaa, ja innostui laulamaan koko tunnin, etten minä ehtinyt soittaa ollenkaan ;_;
Tässä nyt ei muuten ois mitään ongelmaa, mutta kotona olen soittanut kaikkien mahdollisten laulukirjojen kappaleet niin monta kertaa läpi, että alkaa kyllästyttää(koululla taas on monta kärryllistä sellaisia, joita en ole soittanut).

30 Tammi 2015 22:28
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Ranne sattuu jos koitan piirtää! >:'c

07 Helmi 2015 13:52
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Pääsykokeiden haastatteluosio jäi vähän kaivelemaan... : /

[√] Deviantart
[√] Instagram

10 Touko 2015 16:35
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Kun kävelin vessasta ulos, löin lantioluun ikävästi seinään ja nyt tekee kipeää `n´

17 Touko 2015 12:40
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Jatkoin tänään yhtä kuvaa, jota nyt olen jonkin aikaa piirtänyt. Mieleeni palasi sitten ensimmäinen kommentti, jonka siitä kuvasta sain:
''Miks tolla tyypillä on tommonen maski? :O ''

KUKA KYSSYY TUOMMOSTA!? ARGH! Inhottaa tuommonen. Se on kuva. Minä en tiedä. Miks sulla on tätä sitä ja tuota päälläs?

Viimeksi muokannut Kiro päivämäärä 01 Kesä 2015 21:40, muokattu yhteensä 1 kerran

20 Touko 2015 17:17
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Urpututtaa kun en enää jaksa odottaa seuraavan Skylanders-pelin pelaamista. Eli olen tässä siirtymävaiheessa kolmanteen peliin. Ongelma on, et se on vielä sen verran uusi, että niitä hahmoja myydään uutena kaupoissa. Eli niitä ei löydy huutonetistä käytettynä muutamalla eurolla. KAIKKI RAHAT MENEE TAATANA, puuttuu viel kolme hahmoo et voisin pelata sen kokonaa läpi! Pelin kyl ostin jo, mut se on viel postimatkalla. ; _ ;
Enkä tunne ketään muuta, joka niistä tykkäis. Haluaisin hypettää.

Niin ja pelottaa ihan hemmetisti, oli puhe että joudun ehkä kesämmällä päiväsairaalaan, mut sain just viestin että sinne olis mentävä jo ens maanantaina. ):

20 Touko 2015 20:28
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Nyt kyllä tekee mieli toden teolla urputtaa! Kirjoitin tänne yhteen osioon pitkän tekstin ajatuksen kanssa, ja kun painoin esikatselunappia, tulikin ilmoitus, että "sivusto vanhentunut". Ei muuten, mutta kun se pitkä ajatuksella kirjoittamani teksti katosi, enkä saanut sitä enää palautettua.

Suututtaa, en todellakaan aio kirjoittaa sitä enää uudestaan! >:(

En ainakaan nyt.

[√] Deviantart
[√] Instagram

03 Kesä 2015 23:48
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Ärsyttää, kun en ole saanut yhtään mitään aikaiseksi koko kesänä. En ole ommellut, kun en ole jaksanut, ja lopputulos ei yleensä ole sellainen, kuin olisin halunnut, niin en viitsi edes yrittää. Ja en ole piirtänyt yhtään mitään paria A5-kokoista luonnosta lukuunottamatta. Ja en päässyt siihen kouluun, mihin hain, niin olen nyt työttömänä.

11 Elo 2015 17:31
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20