Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:26

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Yleinen urputus
Tää on jo pari vuotta vanha tapahtuma, mutta kaivelee edelleen

Sovittiin luokkalaiseni kanssa, että tutustutettais meidän koiria joskus toisiinsa. Sovittiin päivämäärät, ajat ja paikat. Kuitenki tän kaverin äitee oli jostsin kuullut huhun, että meidän koira ois purru naapurin paimenkoiraa (näin ei todellakaan ole ikinä käynyt), ja on tämän huhun myötä ruvennut välttelemään myös minua.
Todellisuudessa se hurtta, joka naapurin koiraa oli näykännyt oli vain hieman meidän koiraa muistuttava, mutta eri rotua jokatapauksessa.
Sitten halusin oikaista väärinkäsityksen ja selitin sekä luokkalaiselle että tämän äidille tapshtuman, mutta eihän se sitä uskonut.

Näinollen olen luultavasti hänen silmissään valehteleva aggressiivista tappajakääpiöpinseriä puolusteleva selittäjä.

10 Elo 2014 13:17
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Meni ruotsin kotiaineet tosi huonosti (ainakin omaan tasoon nähden), ne virheet siel oli niin kammottavan yksinkertasia ja noloja ettei niitä voi ees mainita.. Lisäks veikkaisin et aika iso osa tuli siinä vaiheessa ku väsyneenä koneelta konseptille kopsasin enkä ehtiny/tajunnu tarkistaa enää sen jälkeen.

Jokuhan vois aatella et "nonni hyvä eihän siin sit oo mitään hätää, ku tiiät et pystyt parempaaki", mut mua vaan jää kauheesti häiritsee ku mul on tän open kurssi ekaa kertaa ja tää on eka vaikutelma mun kirjotustaidoista ja siellä on ne perusvirheet :D:D Ei se voi tietää että oon hutiloinu ja että oikeesti tiiän noi jutut. Ei millää opettajan mielipiteel pitäis olla hittoakaa väliä täs vaiheessa ku yo-kirjotuksiin harjotellaan ja itteää varten sillee tehään, mut jäi vaan niin huono fiilis ja muutenki kaduttaa tää et ees ruotsin nyt otin kolmanneks aineeks syksylle. Mulla tavallaan vaan laskee lukufiilis vaik oikeesti tästä pitäis ottaa kunnon tsemppiasenne ja varmistaa että seuraavalla kerralla menee putkeen, korjata vääryys >'D

Olin kyl aatellu et täs viikonloppun kirjottasin nyt sit jo kunnol ne ruotsin aineet mut ei saatukkaa toista yo-vihkoo viel eli ei aiheit missää <33333 tACk.. Ite viikol mul on niin paljon läksyy et pitää sit laiminlyödä kaikkee muuta.

23 Elo 2014 14:25
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Moarmoarmoar!:

Tekisi mieli käyttää koiraa ihan kunnon lenkillä, mutta tuossa matkalla asuu niin monet aggressiiviset päälle hyökkäävät koirat, ettei oikein hotsita tuommosen pienen hauraan fuffen kanssa lähteä sinne :<

+ Lasit tippuu nenältä. Saatana sentään! D:<

25 Elo 2014 19:02
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Olin tänään kirpparilla, ja olin ehtiny jo kerätä syliini vinon pinon leffoja. Sittenpä joku arviolta ala-asteen aloittanut miehen alku tulee siihen ja yrittää sanoa jotain, en ihan ymmärtänyt mitä. Kuulosti siltä, että hän olisi yrittänyt kieltää minua ostamasta "poikien juttuja", minkä jälkeen hän sanoi "etsineensä tätä" alkaen samalla kiskomaan sylissäni olevan pinon keskeltä Pokemon 2 -videokasettia.
Tiuskaisin vain, että se on mun, minkä jälkeen vekara ymmärsi häipyä - ajelemaan pienellä pyörällään hyllyjen väliä.

Pisti niin ärsyttään, et päätin jakaa. >_>

25 Elo 2014 20:22
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
^Voi elämä, alkoi ihan itseänikin ärsyttämään kun luin tuon :''D

Koululla ei lämmitys vielä ole päällä t. herään jääkauden keskeltä joka aamu ja patteria en voi laittaa päälle
Ärsyttää muutenkin tämä jatkuva kylmyys, luulin että näin etelässä olisi oikeasti lämpimämpi mutta ei näköjään asdf

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

02 Syys 2014 12:13
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
No nyt kyllä, tulin viikonloppuna kipeeks jonka seurauksena makasin vaan sängyssä. Eihän tämä mitään, mut nyt vihdoin kun alkaa olla terveempi olo, niin Neopetsin vähän aikaa sitten ostanut yhtiö on eilen illalla tiedottanut, että yks mulle kivoimpia ja kenties tärkeimpiäkin pelejä ei tule siirtymään heidän tietokantaansa, kun koodit siirretään tämän viikon lopulla tai seuraavan viikon alussa. Noh, tiedän ainakin mitä teen sit koko tän viikon... /:

Kylläpä on luuseri olo, kun kohta tasan kakskytvee ja tekee niin pirusti mieli itkeä jonkun tyhmän pelin takia. : D Onneks en oo ainoo, kyseisen pelin keskustelualue Neossa räjähti.

09 Syys 2014 17:55
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Missasin koulukuvien vahvistuksen netis ja en nyt tiiä lähettääks ne ollenkaa mitään :( Harmittaa, ku meil oli kiva twisti luokkakuvas täl kertaa ja ääh. Ottaa päähän ku tää piti jättää mun vastuulle vaik olin vähä sillee äidille et miks minä yksin, mut oma vikahan silleen. Toisaalt ärsyttää ku kyl nyt pitäis jo näiden tietää kui huono oon hoitaa mitää velvollisuuksii ja et mul on täs aika pirusti kaikkee muutaki tekemistä, kyl äiti ois sen ite paljon nopeemmin ja kätevämmin tehny vaikka ois jonku konetta joutunu lainaamaan. >_<
Tietty yks mahis ois et toi on vaan tilauksen muutteluu varten et se muuten tallentuu sellasenaan, mut en mee vannomaan. peba

09 Syys 2014 18:44
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Oon varmaan kauhean riippuvainen seurustelukumppanistani, koska minua ärsyttää ja surettaa ihan älyttömästi että hän lähtee vaellukselle luokkansa kanssa keskelle korpea missä ei ole mahdollisuutta ladata puhelinta yms. joten joudun olemaan peräti kaksi yötä ja keskiviikkopäivän ja perjantaiaamun saamatta ollenkaan yhteyttä yhyhy. Huomaa, että sielunkumppanuus ja kiintymys on kasvanut kovasti varsinkin tämän vuoden aikana, kun revin tapetit seinästä. : D Noh, sunnuntaina nähdään taas ja perjantai-iltana saa höpötellä niin paljon kuin sielu sietää.

Rakkaus tekee ihmisestä hupsun, sanotaan. Samaistun täysin t. entinen yksinäinen kylmäkiskoinen välinpitämätön susi.

09 Syys 2014 21:08
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Läppärin laturi sano sopimuksensa irti tänä aamuna ja uutta laturia sai ettiä melkeen 4 tuntia erilaisista nettikaupoista. Toivottavasti se, minkä mä nyt ostin, tulee nopeesti perille. Jotain hyötyä siitäkin, että asun vielä kotona, voin käyttää koko perheen yhteistä pöytäkonetta, että en kuitenkaa joudu olemaan kokonaan ilman nettiä.

Kännykällekin kävi tänä aamuna huonosti. Äiti pudotti sen lattialle ja nyt takakuori ei enää pysy kiinni muuten ku teipillä.

13 Syys 2014 18:41
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Romaani:

Ensinnäkin, on taas yksi syy lisää olla pitämättä veljestäni. Sen naisystävä (tuore äiti) soitti mulle toissapäivänä ihan hädässä, ettei mun veli oo käyny kahteen päivään niiden kissan luona, eikä aikonu käydä vielä seuraavanakaan päivänä. Ja siis tää sen puoliso ei pystynyt siellä käymään, koska synnytyksestä seurasi vakava sairaus ja kaiken lisäksi lääkkeet pistivät vatsan sekaisin. Tällä välin veljeni hiihtää teillä tietymättömillä, eikä edes sitä kissaa ole hoitanut. Toisinsanoen kissa oli ollut jo pari päivää heitteillä, eikä kukaan pystynyt sitä hoitamaan.

On tässä ollut puhetta muutenkin, että me otettais se kissa, mutta ei ennen ens kuun loppua ainakaan. Meidän kämppä ei nimittäin ole mikään maailman kissaystävällisin tällä hetkellä. (Lähinnä se, että kissan täytyy päästä korkealle voidakseen olla itsevarma "omistamalla" alueen) Oli tarkotus, että oltais just sillon toissapäivänä käyty ettimässä hylly meidän konsoleille, koska en halua ottaa riskiä, että kissa turhautuneisuuksissaan pureskelee niiden kalliit johdot. Johtoviidakko ja 5 konsolia on nyt yhä lattialla.
Ainoa ratkaisu oli, että veljeni puolison ystävä menee kissan luo, pakkaa hiekat ja ruuat mukaan ja tuo kissan tänne. Enkä tietenkään halunnut kieltäytyä, sillä toinen vaihtoehto olisi ollut HESY.
NOH, kyseinen kissa on kuulemma aina ollut tosi seurallinen ja rapsutuksia kaipaava, mutta tänne saavuttuaan se käyttäytyi yhtä hirviömäisesti kuin yksi edesmennyt kissani alkuaikoina. Ja tuon edesmenneen kissan kauhuaikoina olin niin pieni, että pelkäsin sitä kovasti. Ja jotenkin se sama pelko heräsi nytkin, vaikka olen ollut aina kissojen ystävä ja varma niiden läsnäollessa. Ja koska kissa aistii pelkoni, stressaan siis sitä että stressaan, ja että kissakin stressaantuu.

Me kuitenkin onnistuttiin jotenkin jäljittämään se aggression juuri, ja se oli juurikin se, että kisulla oli yhä tosi kova nälkä. Se on siis elänyt pääsääntöisesti raksuilla, joita on nytkin ollut koko ajan saatavilla. Kuitenkin, kun haimme lähikaupasta märkäruokaa, se sekosi täysin. Juoksi edestakaisin ja murisi, sähisi ja hyökkäili jalkoihin. Ja ilmeisesti siis oli kyse siitä, että se yritti vaatia meiltä ruokaa. Päätimme nimittäin antaa sille niin paljon märkäruokaa, kuin se jaksaa syödä. Ensimmäiset annokset se hotki kuin viimeistä päivää, mutta sitten tahti laantui. Ja nyt aamupalaa annettaessa se ei enää edes hyppinyt keittiötasoa vasten, vaan odotti kiltisti että sain mössöt kippoon ja kipon lattialle.

Kuitenkin kisu on vieläkin ahdistunut, eikä anna meidän koskea siihen. Kyllä se jo käy välillä puskemassa jalkoja, ja jos se sormia nuuhkii niin on lupa pistää vähän rapsutellen. Pelkään vaan nyt tosiaan, että sille jäi tosta heitteilläolosta pieni trauma. Veljen puolisokin on ihan ihmeissään, koska kissa ei ole kuulemma ikinä näin käyttäytynyt.

Näiden vajaan kolmen päivän aikana se ei käynyt hiekkalaatikolla kuin vasta viime yönä, ja nyt heräsi seuraava ongelma: eihän meillä ole lapiota hiekkalaatikolle! : D Joten tänään pitää sitten vissiin lähteä sellaisen takia liikenteeseen.

Summa summarum, todella stressintäyteiset pari päivää ollut, ja saa nähdä miten tämä tästä jatkuu. Kissa voi kyllä paljon paremmin kuin tänne tullessa, mutta tilanne ei ole kovin hyvä niin kauan, kun se ei pysty saavuttamaan tarvittavaa itsevarmuutta.
Ja mun osalta tää on taas ollut tosi negatiivinen vaikutus mun omaan mielialaan, joka oli jo valmiiksi aika kehnossa tilassa. Toivon, että kissan olo paranee tästä ja se saa sosiaalisuutensa takaisin, koska sen jättäminen HESY:llekin olisi varmasti myös kolahdus mun mielialalle. Se vain on ainoa vaihtoehto, jos en pysty itsekään olemaan sen seurassa rento.

21 Syys 2014 10:27
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava