Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 02:01

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Yleinen urputus
En saa cosplayta edes alkuun :/
Jotenkin ei vain kiinnosta ja muutenkin jo pelkästään coneihin meno on vähän mennyt siihen, etten jaksa katsoa etukäteen paikkoja ja aikoja ja miettiä yöpymistä. Jos tuonne A-coniin edes pääsisin, kun kavereilla ainakin oli yksi ylimääräinen lippu

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

28 Kesä 2014 10:12
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Tuntuu että mun ympärillä on vaan koko ajan enemmän huonosti voivia ihmisiä ja kaikilla on jonkinlaisia ongelmia ja oon näiden ihmisten keskellä täysin voimaton auttamaan niitä. Osa kertoo mulle huolistaan, osa taas ei, mutta kaikkien kohdalla murehdin ihan tajuttoman paljon :/ Haluisin vaan niin kovasti pystyä auttamaan mulle tärkeitä ihmisiä, mutta en vaan pysty. En oo pitkään aikaa tuntenu oloani tällä tapaa niin hyödyttömäks. Enkä pysty ajattelemaan, että pelkkä se, että oon tukena on tarpeeks. Mitä jos joku tekee itelleen jotain?

En vaan kestä tätä, miten paljon oikeesti välitän muista ja vietän aikani murehtien muiden asioita. Se vie mun voimat kokonaa ja tunnen iteki olevani niin uupunu ,__, Haluun kyetä taikomaan kaiken pahan pois ~

Niin paljon voimia kaikille ;n; ♥

02 Heinä 2014 23:04
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Tuntuu, et oisin ollu töissä jo vähintää 3-4 viikkoo, mut oikeesti oon ollu vaan kaks ::D Noh, plus viä muutana päivä tohon, mut silti alle kolme viikkoo. Kauhistuttaa, kun aattelee, et tätä on viä 6 viikkoo jäljellä. Tiesin jo ennen ku alotin, et tuun stressaan itteni kipeeks tässä hommassa, mut ryhdyin siihen silti u.u Melkein jo kaduttaa :-D Mutta vaan melkein, koska massii (sitten joskus, koska juuri nyt olen melkein pennitön)

| DeviantArt |Tumblr |

07 Heinä 2014 21:36
Profiili WWW
Kettu
Kettu

En toki olisi halunnut nukkua vapaapäivänäni puoli kahdeksaa pidempään. On taas saanu herätä aamuvuoroihin klo 5:00 ja tietysti just tänään noi päättää trimmailla jotain pusikoita tossa meidän ikkunan alla jollain huutavalla vehkeellä. D:

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

09 Heinä 2014 08:02
Profiili
Kettu
Kettu

Tiistaina pitäis taas jaksaa raahautua kouluun... olin jotenki aatellu, että mul olis vielä ainakin yks kokonainen viikko lomaa. >:(

Ja eilen oltiin 2 tuntia ilman sähköä ja vettä, kun tuli sellanen kiva pikku ukkosmyrsky ja vähän matkan päässä trombi oli kaatanu puita autojen ja teiden päälle.

01 Elo 2014 11:26
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Voisin hieman urputtaa, kun olin saanu varjostuksia vaille kiribanin valmiiks, mut sit olinki vissiin jossai välis poistanu koko kuvan ku ei enää löytyny ja ärrrrrgh. Nyt pitää alottaa alusta. D: noh, hyvä puoli on se, että mulla oli ollu väärä hahmo siinä ekassa kuvassa, et ois kummiski pitäny muokata ihan kauheesti ku olin jo ehtiny värittääki.. :--D

dA tumblr Art-tumblr

03 Elo 2014 00:56
Profiili
Hukka
Hukka

Koulu alkaa jo keskiviikkona ja kyllä muuten ahdistaaa. Menen siis amiksen ykköselle ja tunnen kyllä yhden ihmisen, mutta hän opiskelee sisustusalaa kun minä olen taas maalaripuolella. Kun vain edes yhden kaverin sieltä saisin, niin olisin niin onnellinen...

Kiva muuten aloittaa koulu kun on taas se aika kuukaudesta. Luojan kiitos saan itselleni todennäköisesti minipillerit joten se olisi aikalailla näkemiin kuukautiset tai ainakin kivut!

03 Elo 2014 14:03
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Kesäloma loppuu viikon päästä. Ärsyttää, kun en saanut ranskaa valinnaiseksi... Haluaisin niiiiin oppia ranskaa. :(

03 Elo 2014 16:10
Profiili
Marsu
Marsu

Join liian nopeasti liikaa limpparia. Vattaan sattuu :C

03 Elo 2014 23:44
Profiili
Hukka
Hukka

Minä en kyllä sitten koskaan opi ettei koneen ääressä saisi koskaan juoda ikinä mitään ainakaan suoraan pullosta. Pepsit levisi sitten pitkin näppäimistöä ja mini-Acerhan siitä sekosi ihan totaalisesti enkä kyllä yhtään tiedä tokeneeko tämä ennalleen, nyt pärjää juurui ja juuri isän pöytäkoneen näppäimistöllä ja hiirellä. Onneksi sain kaikki tärkeimmät ficit ja roolipelihahmojen tiedot tallennettua sähköpostiin, eipähän mahdollinen hajoaminen sitten enää ihan niin paljon haittaa..

En tiedä milloin saan isän vanhan roskiksesta tongitun ja jotenkuten korjatun HP:n ison läppärin käyttöön, siihen asti pitää pärjätä puhelimella, kirjaston koneilla ja tabletilla.

Piti sitten tämäkin asia oppia kantapään kautta, mutta vannon etten enää ikinä tuo mitään kosteaa koneeni lähelle.

07 Elo 2014 21:34
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava