Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:19

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Yleinen urputus
Olen saanut jonkun ruoka-allergian. Ärsyttää, punainen allergiaparta<3

Blogit - dA - ask

17 Touko 2014 10:52
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mult loppu vessapaperi. Talouspaperiakaan ei ole, koska en ole koskaan oppinut käyttämään sitä (käytän aina rättiä jos pitää pyyhkiä jotain). Mulla pitäis olla pari käyttämätöntä nenäliinaa repussa.

19 Touko 2014 21:12
Profiili WWW
Hukka
Hukka

^ Vessahätää odotellessa.. :D Ai kauhee, hirvee tilanne! Pitäis jalat ristissä mennä naapuriin lainaamaan rullaa..

Itelle kuuluu sellaista urputusta, että minä hitto vie kuolen kohta tähän kuumeeseeni. Nimittäin käärmekuumeeseen. Oon halunnut ihan pikkulikasta asti käärmeitä lemmikiks, mutta nyt vuoden sisällä mun kuume on vaan kasvanut päivä päivältä, mun puhelimen galleria on täynnä eri käärmeiden eri kuvia ja eri värivaihtoehtoja ja äskenkin käytin tunnin brasilian sateenkaariboien ja viljakäärmeiden värien kattomiseen, kuolaamiseen, ihmettelemiseen ja puhelimeen tallentamiseen..

Näillä näkymin olisin saamassa tänä vuonna käärmeen, varmaan viljakäärmeen, mutta en viittisi poikasta hankkia ennen kuin olen päässyt muuttamaan omaan kämppään. Ja kun kotona on koko ajan rajuja riitoja ja erimielisyyksiä, porukat vaan valittaa ja puhuu musta pahaa sossuille ja vääristelee etten muka osaisi asua yksin. Joo, varmasti tuun tarviimaan apua ruoanlaittoon ja laskujen maksamiseen vielä jonkin aikaa, mutta noi pitää mua niin avuttomana etten osaa edes haarukkaa tiskata ite. Ei pidä paikkaansa! Mun moni perheenjäsen ja ystävä ja entinen psykiatrikin oli sitä mieltä että pärjäisin hyvin yksin, mutta heti kun rupeen edes puhumaan pois muuttamisesta niin heti alkaa porukoilla hirvee valitus ja pistään vastaminen, yhtäkkiä ne haluaakin leikkiä että oon kuusivuotias ja "et sä nyt millään voi yksin asuu kun voisit sä täälläkin olla" ja seuraavana päivänä taas faija uhkaa että heittää kamat pihalle ja saan mennä kadulle asumaan. Ihan hirveen turvaton ja koditon olo koko ajan. Plus noilla kahdella (siis isällä ja (ilkeellä) äitipuolella) on joku parisuhteenkunnostusvaihe menossa ja ne lääppii ja pussailee koko ajan ja hyvä ettei keskellä päivää tee sitä olennaista.. Joo onhan se hyvä että terästää parisuhdetta mutta ei mun kuullen! Oon aina ollut muutenkin vaikeena kun jotkut pariskunnat lääppii ja nuolee toisiaan ihan silmien alla/korvan juuressa.

Mut siis öh, tähän käärmeaiheeseen vielä palatakseni, jos en saa tosiaan sitä kämppää tänäkään vuonna niin sitten jää viljiksenpoikanen ens vuodelle ja mä varmaan kuolen siihen mennessä kun musta tuntuu että mun on vaan pakko saada oma vauva, ja nimenomaan käärmeenvauva! Ehkä oon ollu edellisessä elämässä käärme ja mullon nyt hirvee vauvakuume hahaha. :D Mutku tahtoo! Oikeesti! Haluaa käärmeen! Haluaa hulluksi käärmetädiksi!

...voisin tosissani ottaa selville mihin voisin ottaa yhteyttä ja läpi käydä _jälleen kerran tää mun kurja kotitilanne. Mua ahdistaa muutenkin kaikki muu, kuten se pääsenkö syksyllä kouluun ja mitä teen mun parisuhteen kanssa, etten kaipais enää yhtään kotidraamaakaan tähän päälle. Mutta minkäs teet, kun oot vihannut porukoitas enemmän tai vähemmän viidennestä luokasta ja nyt olet jo kahdeksantoista.

Äidillekään en vois muuttaa koska joutuisin jättää kaikki ystävät ja tyttöystävän tänne Helsinkiin ja Tampereelta on ihan pirun kallista matkustaa junalla pääkaupunkiseudulle monta kertaa kuussa.

19 Touko 2014 23:02
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Joudun mennä katsomaan Godzillan tänään yksin, koska huomasin kauhukseni että tänään on viimeinen esityspäivä kokkolassa ja serkku ei juuri tänään pääse mukaan. ;__; Kyllä kai pärjään yksinkin, mutku seurassa on aina kivempaa.

20 Touko 2014 15:16
Profiili WWW
Kettu
Kettu

^ Ikävää D: Itekki oon tänää menos kattoo Godzillan kaverin kaa~ Toivottavasti on hyvä leffa x3

Kaippa täs itekki pitää sit jostain urputtaa, kun tähän vastailin. Ei huvittas mennä tän viikon lopulla kouluu, ku mulla on hommat tehtynä, oma kone jo pakattu muuttoa varten ja muutenkin tuntuu, että oon jo osani muutosta tehny, mut tää yks opettaja haluaa välttämättä että tuun paikalle kaikesta huolimatta, pyörittelen taas yli puolet ajasta peukaloitani. Me siis muutetaan kesän jälkee uuteen rakennukseen ja joudutaan ite pakkaa noita koneita ja muita tuolta luokasta muuttoo varten. Kiva muutenkin kun tää opettaja on koko ajan, että pakataan, pakataan, mut sit ku alat jotai pakkaa, nii tää on sillee "tai no, ei vielä pakatakkaan sitä" ja sit ollaan vaan ja ihmetellään :I

| DeviantArt |Tumblr |

20 Touko 2014 17:57
Profiili WWW
Beta
Beta

^ ja ^^
Mun oli tarkotus mennä perjantaina ensi-iltaan, mut sit tää penteleen tulehdus ja leikkaus! ): < JUST sinä aamuna piti kaiken alkaa! Siirrettiin sit leffailu maanantaihin mut ehei ei, hyvä ku pääsin ite vessaan asti nilkuttamaan. Nyt on jo jääny ihan auki et millon mennään, mut stadissa sentään onneks varmaan näytöksiä vielä suht pitkään... Älkää sit spoilatko tänne mitää murh!

20 Touko 2014 18:20
Profiili
Beta
Beta

Väsyttää.... Viel pitäis jaksaa kaks koetta läpi ja tänää on pakko jo matikkaa harjotella, vaik se on vasta perjantaina. Huomenna sit äikänkoe joka on kirjallisuusessee jollasta en ees oo koskaa ennen kirjottanu. Tämmöset pitkät kirjotustehtävät kokeina on tosi mälsiä :( Pitkä koeaika tarkottaa kans sitä, et koe alkaa jo kauheen aikasin...

21 Touko 2014 14:30
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Minä täällä taas kitisemässä.
Tulin just nuorimman isosiskon kanssa takaisin sen teatteriryhmän esityksestä, ja kävi ilmi että kaikki siskot oli meillä koolla. Aluks olin vielä ilonen asiasta, mut sitten tämä keskimmäinen rupes selitteleen et mun pitäs hankkii opiskelijakortti ja että ihan turhaan oot maksanu liikaa lipuista ennenki ja nyt herranjumala hankit sen H.E.T.I ja et oo ees tukkaa leikannu en sit pääse sua huomenna kuvattavaks ja mitennii toi kortti on hankala MAKSA SIT LIIKAA.
Tolleen yksinkertaistettuna sen ajatusmaailmaa... Pysyttelen hetken koneella rauhottumassa, en mä voi itku kurkussa kumminkaa mennä takasi kahvipöytään. .__.

21 Touko 2014 18:46
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Heräsin kaksi tuntia liian aikaisin kun tässä talossa ei osata olla meluamatta edes kuudelta aamulla.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

31 Touko 2014 08:46
Profiili WWW
Beta
Beta

Cosplay ei menny ihan ku Strömsössä... Harmittaa :| Ei se ehkä ihan käyttökelvoton ole, mutta nyt kun "muu" ei oo täydellistä, niin kyllä varmaan se peruukki ois pitäny olla. Huomenna värjään kuitekin hiukset joka tapauksessa ja katotaan sitten. Voi olla ettei Desucon ainakaan oo paikka tälle, ehkä myöhemmin jossain sitten.

06 Kesä 2014 01:50
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava