Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:28

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Yleinen urputus
AAAAAAAAARGHH Mozilla Firefox oli aamulla vielä ihan ok, mutta nyt äsken, kun avasin koneen, niin se oli päivittynyt aivan kamalan näköiseksi ja sekavaksi! No, nyt sain kuitenkin asennettua takasin edellisen version (en tosin löytänyt sitä suoenkielisenä, mutta kyllä tuo edellinen on parempi vaikka sitten englanninkielisenä).

10 Touko 2014 19:02
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Stalkkeri kirjoitti:
AAAAAAAAARGHH Mozilla Firefox oli aamulla vielä ihan ok, mutta nyt äsken, kun avasin koneen, niin se oli päivittynyt aivan kamalan näköiseksi ja sekavaksi! No, nyt sain kuitenkin asennettua takasin edellisen version (en tosin löytänyt sitä suoenkielisenä, mutta kyllä tuo edellinen on parempi vaikka sitten englanninkielisenä).
Ei noin >:( , selaimesta on tietoturvasyistä aina käytettävä uusinta versiota. Siihen uusimpaan versioon saa vanhan käyttöliittymän tällä lisäosalla ja pienellä säädöllä.

11 Touko 2014 11:21
Profiili
Kettu
Kettu

^ ite aina odottelen jonku aikaa ennen ku päivitän selaimeni, koska ei ne uudetkaan versiot aina ihan aukottomia ole.

| DeviantArt |Tumblr |

11 Touko 2014 11:53
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Tietenkin tuo laite sitten meni äänittämään Euroviisut ilman ääntä.<3

Blogit - dA - ask

11 Touko 2014 13:45
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Deviantart ei toimi kolmatta päivää putkeen. Kellään muulla samaa ongelmaa, vai onko se vaan mulla?

11 Touko 2014 14:04
Profiili WWW
Beta
Beta

^Mulla alko sama alkuviikosta, mut eilen alko taas toimimaan?

Urputan vaikka nyt sellaista, että oon ollu nyt jo tunnin jumissa Pokemon Mystery Dungeonissa, koska en osaa päättää, minkä nimen antaisin Furretille.

11 Touko 2014 14:29
Profiili
Marsu
Marsu

SobiMoppi kirjoitti:
Deviantart ei toimi kolmatta päivää putkeen. Kellään muulla samaa ongelmaa, vai onko se vaan mulla?
Minulla ainakin toimii Deviantart ihan OK. Kokeile jollain toisella selaimella, esim. Chromiumilla tai Operalla.

neonspaidaa kirjoitti:
^ ite aina odottelen jonku aikaa ennen ku päivitän selaimeni, koska ei ne uudetkaan versiot aina ihan aukottomia ole.
Totta, mutta ainakin Mozilla(Firefoxin kehittäjä) on nopea paikkaamaan aukot jos niitä löytyy. Itse päivitän selaimeni(Firefox) sitä mukaan kun siihen päivityksiä tulee, Ubuntussa kun sitä ei edes tarvitse tehdä erikseen, koska siinä käyttis ja asennetut softat saavat päivityksensä keskitetysti pakettienhallinnan kautta.

11 Touko 2014 14:50
Profiili
Beta
Beta

SobiMoppi, mulla eilen takkuili deva aika kovasti ja tänäänkin aamulla, mutta nyt taas toimii ihan ok. Mozilla Firefoxia käytän.
(Itekin olin vähä "eeeh" ku näin tän päivittyneen version mut oikeestaan esimerkiks noi pyöristetyt välilehdet on aika tyylikkäät. Hehe)

11 Touko 2014 15:27
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Ei kyl menny ihan nappiin tää päivä,ainakaan tää alku. Junamatka ouluun meni ihan mutkitta, vaikka jalkan sattukin välillä huonon asennon takia. Mut sitten koululle kävellessä hankin itselleni rakon isovarpaaseen ja jouduin nilkuttaa takaisin juna-asemalle jonne oli semmoiset 2,6 km kumminkin matkaa. No saan sitten ostettua lipun, ja varmistan että on aikaa käydä fantasiapeleissä joka on ihan tässä aseman vieressä. No, mun tuurilla tietenkin fantsu aukeaa kahdeltatoista, eli neljä minuuttia sen jälkeen kun juna lähtee. Ja minä kun aattelin että pieni shoppailurunda siellä piristäisi. ;___;

Ei auta muuta kun kinua että mennään sinne sitten kun kesällä taas käydään oulussa, tai jos ehdin käydä jos pääsen kokeiden toiseen vaiheeseen....

Toivottavasti sisko sentään ehtis kattoo mun kanssa Gleen tänään, muuten masennun.

14 Touko 2014 11:26
Profiili WWW
Beta
Beta

Tulin just koeviikoks nyt sitte kipeeks. Ärsyttää ku pitäis lukee mut nytki on semmone olo et ois pakko päästä nukkumaan...

16 Touko 2014 13:03
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava