Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:28

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Re: Yleinen urputus
Hyvä päivä siihen asti kun tulin kotiin. Kuunteluharjoitus meni pyllylleen ja eiköhän sitä vain kehuta itseään ja haukuta minua. Juuri tätä kaipasinkin, sen viimeisimmän niitin sille että romahdan väsymyksestä ja muusta.

Blogit - dA - ask

14 Helmi 2014 17:22
Profiili WWW
Beta
Beta

Läheisenpuoleinen tuttava soitti juuri ja kertoi, millaisessa pelossa hän joutuu elämään tällä hetkellä. Syy tälle voi myös aiheuttaa vaikeuksia kissan insuliinipiikkien antamisen kanssa, koska hän ei niitä yksin voi kissalle antaa.
Olen kauhean huolissani. Onneksi lukuloma alkoi nyt, niin pystyin tarjoutumaan käymään siellä auttamassa piikin kanssa aamuin illoin. En pysty auttamaan varsinaisen ongelman kanssa, ja se turhauttaa.

14 Helmi 2014 17:52
Profiili
Hukka
Hukka

Ensi vuoden valintakortti pitäisi olla huomiseen mennessä tehtynä? Wtf? Saatiinko tuo nyt viikko sitten.. Nuohan suunnitellaan kaikille kuitenkin kahden viikon päästä hiihtolomalla, että jee. Olisi silti voinut antaa lisäaikaa. Mutta ei. "Minä valitsen sitten teille, jos huomenna ei ole."

Ensi viikon maanantaina on kaksi liikuntatuntia peräkkäin poikkeuksellisesti. Valitettavasti asun kylällä, jolloin se tarkoittaa sitä etten saa suorittaa niitä itsenäisesti. Ei siinä muuten kuin että kahdeksan tunnin päivä.

Iik. Enkä uskalla enää kirjoittaa, kun ihailemani ihminen liittyi blogiini lukijaksi. ;__;

Blogit - dA - ask

17 Helmi 2014 16:25
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Yhyh, ahdistaa huominen psykologijuttu (ei nimittäin mitään hajua, millä nimellä tätä pitäisi kutsua), kun tuntuu, ettei ne ihmiset siellä kuuntele yhtään, mitä koitan sanoa ja sitten ulisee, että mikset tehnyt näin, kyllä pitää pystyä. No jee, en mä kävisi siellä, joos olisin itsevarma ja iloinen ihminen. D:<

Ava © Cava

19 Helmi 2014 11:56
Profiili
Beta
Beta

Skanneri pelleilee jotain eikä suostu toimimaan :< Hmm?? Täytyy ehkä miettiä tarkemmin illalla.

21 Helmi 2014 15:00
Profiili WWW
Hukka
Hukka

1. Odotan innolla että biologian toinen kurssi loppuu. Vihaan erilaisia opetusmenetelmiä juuri näissä aineissa, jolloin mieluummin kuuntelisin ja tekisin tehtäviä.
2. En voinut kuin nauraa luettuani yhden Facebook-tuttavani sivuilta päivityksen Suomen häviöstä. Kommentit olivat tyyliin sitä luokkaa "Ruotsi voitti, siellä on hinttejä!!! - ahhah. Kyllä kuitenkin katsojana näin missä ne heikkoukset piilivät. Tällaiset perustelut vain... ja mitä väliä seksuaalisellasuuntautumisella on?
3. Perussuomalaisten eiliset kommentit tasa-arvoisesta avioliittolaista. *facepalm*
4. Uskonnossa olen saanut erittäin mielenkiintoisen tehtävän liittyen Sleepy Hollowiin, mutta jännitän saanko tarpeeksi tietoa tms. oman muistini ja jaksojen vähäisen määrän takia Katsomossa.

Blogit - dA - ask

21 Helmi 2014 19:22
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Ärsyttää, kun oon jumissa kuvan kanssa, mihin oon tällä hetkellä ihan tyytyväinen.. En uskalla jatkaa, koska pelkään pettyväni :DD Haluisin silti saada sen valmiiksi!

23 Helmi 2014 00:55
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Yleinen ahdistus ärsyttää! Ahdistaa koko ajan ihan kaikki. Huomenna sitten koneidenpalautus, mikä lisää tätä jännitystä entisestään ja tänäänkin oli ihan kauhea päivä, kun piti puhua tuntemattomille. D: Ja kesätöitäkään en ole saanut tahi tilannut hoitojutskiani, mikä ei ainakaan helpota tätä oloa yhtään. Äääääää.

Ava © Cava

23 Helmi 2014 20:22
Profiili
Hukka
Hukka

Silmiä kirvelee ja lukeminen ei kiinnosta yhtään ´A`
Lukemisesta vielä hankalamman tekee se, että tässä uskonnonkirjassa käsitellään tosi INSPIROIVAA ajanjaksoa ja keskittymiskyky herpaantuu heti, kun näkyy inspiroivia vaatteita tai lukee jostain vähänkään jännästä. Huomaan yhtäkkiä ajattelevani omia hahmoja ja pitää lukea kohta taas uudestaan

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

25 Helmi 2014 16:23
Profiili WWW
Beta
Beta

Tein läksyjä varmaan 2 tuntia ja vielä on matikka jäljellä eikä fyssastakaan tullu ihan kaikkia tehtyä.
Lisäks ahdistaa yks koulujuttu ku en oo käyny Wilmas ja nyt mulle on tekstattu ja niidenki viestien kattominen pelottaa voi hemmetti. Vaik tavallaa tilanne on nyt tää eikä se mee ku pahemmaks jos mä en kato + vastaa nyt ja tee mitä pitää tehdä... :( Ihan tyhmää miten must on tullu tämmönen =__= Kaikkii asioita ei vaan voi paeta. Lisäks koulu nyt yleisesti ku suunnitelmat on iha sekas ja voi olla et jotai aikuislukioo tiedos </3 HUOH

25 Helmi 2014 17:21
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Seuraava