Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:13

Vastaa viestiin  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Seuraava
Yleinen urputus 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Yleinen urputus
Leikkasin hiukset liian lyhyiksi ja sen lisäksi etten tunnista itseäni, eivät muutkaan näytä olevan tyytyväisiä lopputulokseen ja achityfobia alkaa potkia taas. Tuntuu, että epäonnistuin jossakin, vaikka eihän se minun syytäni varsinaisesti edes ole :----D

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

07 Helmi 2014 10:57
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Luulin, että mua ei oltu valittu yhteen projektiin mut oli kumminkin ja lentoliput tilattu ja mitä helvettiä ;_; Ei mun kuulemma tarvi sinne mennä, lupasin kyl että se opiskelija voi meille tulla, joka vaikutti tekevän opettajan huojentuneeksi eikä sekään ollu mulle vihanen vaik imo pitäis olla... Mä en tiiä miks mua se ite matkustaminen stressaa nii paljo mut ylipäätää taas karseen noloo ku en vaa oo ite pitäny huolta että mut on otettu listalta pois. Nyt en kyl kehdannu enää kysyy ton saman open kurssin tenttimisest mut eiköhän siin oo mulle ihan hyvä rangaistus. Miks oon niin tyhmä!! Aahhaha tyylii itken tääl käytäväl (y) Ainaki voin ite vihaa itteeni muiden edestä.

07 Helmi 2014 12:13
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
V*tutuksen multihuipentuma. Jostain syystä tiettyjen klippien äänet eivät enää kuulu Vegasilla, vaikka kuitenkin avattuina kuuluvat. Että siinä kun yrittää ratkaista ongelman syytä, kun ohjelma on vieras.. ihanaa.

Blogit - dA - ask

07 Helmi 2014 23:48
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Artblock ketuttaa kun olis niin paljon piirrettävää. Ja piirtopöytäni johto on jostain merkillisestä syystä niin löysä, että se irtoaa koko ajan kaikki muutki johdot on koko ajan vittumaisesti tiellä, ärsyttää vaan niin vietävästi ja ahistaa kaikki. Aaaaaaargh!

dA tumblr Art-tumblr

09 Helmi 2014 18:39
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
En ole nukkunut kolmeen yöhön kunnolla, kun olen stressannut koulua ja heräämistä. Nyt heikottaa, väsyttää ja tuntuu, että vähän kaikki alkaa myös ärsyttää ; v ;''

11 Helmi 2014 17:49
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Huomasin yhden todella v-mäisen asian. Sen lisäksi olen alkanut kaipailla jo uutta ulkoasua blogiin, mutta eihän minulla riittäviä taitoja tai koodausosaamista ole. Ääh..

Puhumattakaan siitä että pääni on räjähtämispisteessä ja tulee kaikki piirtämislupaukset petettyä.

Blogit - dA - ask

12 Helmi 2014 19:30
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Castra kirjoitti:
En ole nukkunut kolmeen yöhön kunnolla, kun olen stressannut koulua ja heräämistä. Nyt heikottaa, väsyttää ja tuntuu, että vähän kaikki alkaa myös ärsyttää ; v ;''

Mulla on sama ongelma, oon mennyt nukkumaan vasta 23:30 jo sen kolmen päivän ajan. Vaikka oon kuinka yrittänyt mennä nukkumaan jo kymmenen maissa niin aina kello kuitenkin lipuu yli yhdentoista. Argh. Väsyttää ja särkee päätä. ;|

12 Helmi 2014 20:15
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tosi huonosti ilmotettu tän päivän aikatauluist D: Jätin nyt sit aamun välii ku luulen et sillo ois ollu vaa abishow, ja mul on seuraava tunti vast iltapäiväl mut koitan ehtii penkkareihin jos onnistuu mut en niistkää järjestelyist tajuu mitää =__= Grrrrr jotai tietoo ollu vaa fb eikä sielkää paljo mitää

13 Helmi 2014 10:54
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
En tiedä olenko oikeasti vain näin uupunut vai tulossa kipeäksi, mutta onnistuin nukkumaan vaikka kuinka monta tuntia tänään koulun jälkeen. Ongelma on siinä, etten koskaan vahingossa nukahda tällä lailla, varsinkaan niin, että ensimmäisen heräämisen jälkeen ehdin vain yhden viestin laittaa kun maailma oli taas jo pimeä. Atm olo on edelleen kuin leikkauksen jäljiltä; heikottaa ja kaikki ympärillä tuntuu tapahtuvan kaikkea mahdollista samalla kun itse olen paikallani

13 Helmi 2014 23:49
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Pelottaa et joudun ottaa ½v lisäaikaa lukioo ku tää fyssa nyt tosiaanki sotki kuviot... Mielummi oisin huomannu et oisin ihan surkea ja vihaisin koko ainetta, mut ei sit. Kai pitää vaa äkkii hipsii opolle hiihtoloman jälkeen ja toivoo et pystyn nyt lomal muutaki ajattelee :S

Plus ärsyttää yks ihminen tekopyhyydessää mutku ei sille voi sanoo mitää ettei nouse kauhee meteli (y)

Ja sanotaa viel ristiriidas ekan kpl:n kans et luulin et tä yks tehtävä ois menny oikei mut ei enkä keksi muutakaa tapaa tehdä >'D grr!

14 Helmi 2014 07:54
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Seuraava