Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:31

Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Mitä unta näit viimeksi? 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Mitä unta näit viimeksi?
Näin ehk maailman sekavimma unen viimeks
Olin mun parin luokkalaisen kans normaalisti tunnilla ja sit mun kaveri käski tulla käytävään kattoo kananmunia roskiksessa. Sitku koskis yhtä kananmunaa nii olinki jossain ihme kaupas jossa myytiin vessapaperia ja ne myyjät asu vessapaperi rullis sit joku heitti mua jollaki vessapaperin palasella ja sit heräsin olin vähä et mitäääääääää ihmettä tapahtu :umm: :lol:

07 Joulu 2013 00:15
Profiili
Hukka
Hukka

Eräs ihminen pyynteli anteeksi sitä, että oli minua muinoin loukannut erilaisilla säädöillään ja käyttänyt minua muutenkin hyväksi. Ehkä tässä oli jotain toiveajattelua, kun jouduin tavallaan hetkeksi aikaa tekemisiin kyseisen, kuvottavan ihmisen kanssa. Kunhan vain moisia ahdistavia unia/ajatuksia ei enää tulisi mieleenkään.

Blogit - dA - ask

14 Joulu 2013 12:55
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Kolme viimeisintä unta tässä näin kivasti, koska olivat kaikki jokseenkin häiritseviä:

Pari yötä sitten unessani olin joukon tuntemattomia ihmisiä kanssa. Seisoskelimme Järvenpään keskustassa ja siinä vieressämme kasvoi puu, joka kaatui keskelle tietä, kun joku nojasi siihen. Puu meni ihan palasiksi, mutta yritimme saada sen korjattua. Lopputuloksena maassa oli valtava kuoppa, jonne heitimme puun kannon ja mätimme multaa päälle, vaikka yritin sanoa, ettei kanto näy sieltä (ihan kuin joku kanto näyttäisi samalta kuin kokonainen puu). Lopulta Bernerin alter ego kaivoi kannon kuopasta ja taputteli sen multakeon päälle. Se näytti hirvittävän rumalta. :'D

Toissa yönä näin unta, että näin unta. Kun heräsin unessani, totesin, että näinpäs tosi outoa unta, vaikkei uni edes ollut mitenkään erikoinen. Aamulla oli sitten vähän häiriintynyt olo, että mitä ihmettä siinä unessa oikeasti tapahtui.

Viime yönä näin unta, että olin Ginga-miitissä. Porukka ammuskeli ilotulitteita keskellä päivää puukatoksessa ja minä yritin suojella pientä koiraa, joka ilmeisesti synnytti juuri siinä kohdassa, minne ilotulitteet lensivät. Jossain välissä päätimme mennä saunaan lukemaan sarjakuvia. Saunassa oli kuitenkin demoneja syömässä ihmisiä. Yksi miittiläisistä oli myös demoni ja hän ihmetteli kovasti, miksi panikoimme. Onhan se ihan luonnollista, että demonit syövät ihmisiä.

Ava © Cava

14 Joulu 2013 20:00
Profiili
Alfa
Alfa

Oon nähny viime aikoina tosi paljon zombi aiheisia unia :D En tiedä mistä johtuu.. Onhan noi zombi jutut muutenki aika pinnalla tällä hetkellä, mutta tosi outoa silti.

Viime unessa olin kotona ja yhtäkkiä zombeja vaan alko vyörymää sisää :D Se oli tosi ahdistavaa, koska oon noissa unissa aina tajuttoman hyödytön enkä osaa ikinä tehä mitää. Nytki koitin vaan suojella mun koiraa ja mietin miten muu perhe pärjää. Ja mietin miten pääsen Saloon Miran luokse.. :D Oli ahdistavaa, kun ovesta ei päässy ulos ja oli vaan jumissa oman talon sisällä. Urgh!
En muista pahemmin yksityiskohtia tai tapahtumia sitten kuitenkaan.

16 Tammi 2014 11:18
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Yllättävää kyllä, minulla on jäänyt mieleen kolme viimeisintä unta. Tämä on harvinaista, ja kaikkia jopa yhdistää Uusi Sherlock sarja tavalla tai toisella. : D

Ensimmäisessä unessa olin siskoni kanssa kotona, äiti oli olohuoneessa katsomassa TV:tä. Minä ja sisko sitten juotiin shotteja (äidiltä salaa tietty) jotka olivat punaisia/pinkkejä väriltään, en saanut niin selvää väristä. Sitten menimme äidin luo olohuoneeseen istumaan ja se sitten huomasi kikatuksestani että olin humalassa. Huomasin sitten jossain vaiheessa että olin jättänyt Sherlockin jonkun jakson päälle omaan huoneeseen ja piti äkkiä juosta sammuttamaan se.

Toinen uni pohjautui sitten kolmannen kauden viimeiseen jaksoon. (Spoilerin alla kohta joka viittaa jaksoon, ei kannata lukea jos haluaa välttyä spoileilta)
Spoiler:
Uni lähti siis siittä kohdasta, kun John saa tietää että Mary ei olekkaan niin kiltti tyttö kun luultiin.
Tämän jälkeen John ja Sherlock lähtivät vanhaan asuntoonasa, ja itse asunnossa Sherlockin ajatukset näkyivät tyypillisesti valkoisena tekstinä ruudulla, (Esimerkki niille jotka ovat ihan pihalla) mutta kaikki teksti oli joko "butt" tai "buttsex". Uni loppui sitten siihen että kaksikko lössähti katsomaan elokuvaa popcornien kanssa.

Kolmannesta unesta en muista ihan yhtä paljon, mutta muistan sen että joku heitti jonkin esineen alas rappusia ja mainitsi jotain Sherlockista samalla, ja Sherlock itse sitten loukkaantui tästä verisesti. Lisäksi serkkuni valitti että häntä ahdistaa käydä facebookissa, ja että hän aikoo sulkea sen tilin vuodeksi.

Anteeksi, minun unet ovat outoja. : D

16 Tammi 2014 23:15
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Näin jotenkin outoa unta ja muistan vaan sen kuinka joku varasti Saana-koirani. Sitten kun se jotenkin tuli takaisin kotiin niin Saana oli muuttunut tosi lyhytkarvaseks ja värikin vaihtunut ruskeaksi. Tai jotenkin eka sen iho oli merle-värityksinen ja sit se muuttu ruskeaksi. Sitten kun luulin heränneeni niin en oikeasti herännytkään. Näin siis unessa unta. Sitten siinä kun olin herännyt unen unesta niin sanoin että "se olikin vain unta". ? :D

Viimeksi muokannut Netsu päivämäärä 17 Tammi 2014 19:07, muokattu yhteensä 2 kertaa

17 Tammi 2014 17:11
Profiili
Kettu
Kettu

Kikatin ihan vääränä ihmisten unille :--D olen pahoillani!

Itse näin viimeyönä unta, että hai söi mun jalkaa. Tai olin jossain surffaamassa ja taisin olla jonkun elokuvan sivuroolissa. Sit hai puri mun jalkaa ja se mumis jotain "minä harjoittelen minä harjoittelen" sillee pikkuoravaäänellä. Sit joku pelasti mut sielt vedestä vetämällä mua ylöspäin ja se hai vaan roikku mun jalassa. Sit mä olin jollai kalliolla keskellä myrskyistä yötä ja otin kännykällä kuvan jostai metsästä vaikkei sitä kuvaa ois ees näkyny ku oli nii pimeetä, ja sit siin kuvas näkyikin valkoinen yksisarvinen. Ei sil kyl ollu sarvee. Sit mä tajusin et nään jotai taikaolentoja mun kännykän kameralla ja silitin sitä heppaa ja sit se haiki oli joku taikaolento.

dA tumblr Art-tumblr

17 Tammi 2014 18:58
Profiili
Beta
Beta

Tällä kertaa olin jostain syystä päättänyt mennä luovuttamaan verta. Sit näin jonkun ennenäyn, että ne unohtaa mut johonkin verenimulaitteeseen ja kuivun. Lähdin pakoon. Päädyin vanhalle ala-asteelleni, jonka sisällä vallitsi kaaos: ulkoavaruuden muukalaiset yrittivät teurastaa ihmiskunnan ja valloittaa maailman. Parkourasin katolle turvaan mutta siellä odottikin Biollante, joka huomattuaan minut yritti saada minusta välipalan. Pakoon juostessani johdatin sen sisälle, jossa se pääsi mukavasti napsimaan kaikkia paniikin vallassa ympäriinsä juoksentelevia ihmisiä suihinsa.

20 Tammi 2014 21:06
Profiili
Kettu
Kettu

Näin viime unta että olin jossain kesäjuhlissa. Paljon siellä oli porukkaa, mutta oikeastaan tunnistin vain isäni. (En tiedä nyt onko välttämättä tärkeä asia mutta isä ei siis ole hengissä enää)
No, juhlissa tuli lipitettyä ties mitä alkoholijuomia, ja jossain vaiheessa tutkin jotain pientä salkkua missä oli shottilasin kokoisia pulloja. Tosi sööttejä, näin btw. Muissa oli alkoholiprosentti jotain 3 tai 5, mutta keskellä nökötti yksi 99 prosentin pullo. : D Oisi mahtanut polttaa.

Miksiköhän minä nykyään näen niin paljon unia juopottelemisesta? ;___;

20 Tammi 2014 22:29
Profiili WWW
Beta
Beta

Viime uni jonka muistan, oli ööh, mielenkiintoinen :D Oltiin jossain ruokakaupassa, ja kyseessä oli kisa. Sitä johti mun YH:n opettaja ja se aina käski meitä hakemaan sille jotain tuotteita, jota sen teki mieli (olisko siinä ollu sit ihmisiä mun ryhmästäkin), ja jotenkin niitä ei millään löytynyt kaupan hyllyiltä! :'D Nyt se halus jotain lohileipää. Menin sit kysymään et voinko leipoa leivän itse ja sit tulikin armoton kisa jotain toista tyyppiä vastaan kun sekin oli keksiny saman idean. Jauhot pöllys ja kananmunat lens. Vähän Masterchef-viboja tässä kans ku leivän leipominen muistutti enemmän pastan tekemistä, ja YH-linkki löytyy varmaan siitä välikokeesta joka on ohjannu ajatukset sinne päin. On meinaan jo toinen uni alle viikon sisällä jossa on tää opettaja... Huhheijaa.

21 Tammi 2014 00:40
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava