Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Huhti 2019 23:35

Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Mitä unta näit viimeksi? 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Viesti Re: Mitä unta näit viimeksi?
Näin unta että Detrah teki sarjakuvapätkän siitä, kuinka kattoo sängyn sijauspatjan alle ja sieltä löyty 21 000 hämähäkkiä. Sain hirveet traumat siitä ku katoin ja olin 100% etten uskaltais enää nukkua ikinä sängyssä :---D Huh hhuh mikä uni!

16 Marras 2013 16:44
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Näin unta, että ilmeisesti seurustelin Free!n kapteeni Mikoshiban kanssa, mutta oli vissiin aika ykspuolinen rakkaus koska mulle jäi vaa sellane kuva et se vihas mua :D Tässä unessa tapahtu kyllä kaikkee muutaki tosi outoa ja tää oli vaan "sivutapahtuma", mutta ainoa osa jonka muistan. :(

18 Marras 2013 22:23
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Nään koko ajan unta siitä, että meinaan myöhästyä bussista niin kuin oikeassa elämässä. Vaikka kuinka olisi myöhässä niin silti ehtii bussipysäkille. :/ Ärsyttävää. Ja kun siis nään melkein joka yö unta tästä.

18 Marras 2013 22:52
Profiili
Beta
Beta

t1sk1jukka kirjoitti:
Näin unta että Detrah teki sarjakuvapätkän siitä, kuinka kattoo sängyn sijauspatjan alle ja sieltä löyty 21 000 hämähäkkiä. Sain hirveet traumat siitä ku katoin ja olin 100% etten uskaltais enää nukkua ikinä sängyssä :---D Huh hhuh mikä uni!

lolololo. :: DD Hieno uni. <3

18 Marras 2013 23:31
Profiili
Beta
Beta

Näin unta et nukuin pommiin, johonki puol kolmeen :D Tämmöset unet on kauheen ikäviä ku ne vois oikeestiki tapahtua ja sit ku herää nii saattaa olla vähän aikaa ihan pihal et mikä nyt on totta ja mikä ei >'D

20 Marras 2013 22:37
Profiili WWW
Alfa
Alfa

Näin ihan sekavaa unta, jota en enää tarkasti edes muista. Muistan sen, että olin lähössä Lontooseen seuraavana päivänä ja Deti oli tulossa illalla meille. Mun luona oli kuitenki yks mun kaveri, joka alko lähentelemään ja sitten se teki mulle fritsun u-u Minä tietysti siitä ahdistuin, koska olin tosiaan näkemässä Detin ihan vähän ajan päästä ja mietin että miten nyt selitän ton sille.
...ja sitten myöhästyin menemästä sitä vastaan ja se tulikin meille. Sitten mentiin Lontooseen, joka olikin Porvoo, mihin Elviksen omistaja oli muuttanu johki satama-asuntoon??
Käveltiin siellä Detin kanssa, mutta sitten olinki Elviksen omistajan kanssa kunnes olinki yhtäkkii mun perheen kanssa ja veli halus mennä johonki muslimi rukoushetkeen, mutta kielsin. Sitten se sairastu ja joutu lääkäriin ja olinki taas Detin kanssa.
Seistiin sairaalan pihassa ja odotettiin Detin kanssa mun veljeä, mut sit sinne tuli mun muu perhe ja lähettiin ajelemaan, kunnes eksyttiin. Muistan, et mä jouduin ajamaan autoa yhessä vaiheessa Isla sylissä ja jossai vaiheessa tulin dramaattisesti kaapista ulos.

Ja loppu on ihan pimennossa nvn

20 Marras 2013 23:57
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Olin kaimani luona ja katsoimme Hain tarina leffan. Minulla oli sitten näköjään skumppapullokin mukana, mutta en tullut kuitenkaan juoneeksi.. What.

Blogit - dA - ask

21 Marras 2013 18:42
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Itse näin tämän unen kaksi kertaa viime yön aikana. En ole koskaan ennen ikinäikinä nähnyt ficciunta, mutta kerta tämä oli ensimmäinenkin. Ja koska tämä uni oli/on ihan mahtava, minun on aivan pakko kirjoittaa se koneella ylös ja julkaista se Finissä.

Mutta siis. Unessa on yksi poika, vielä toistaiseksi nimetön, juurikin tässä mietin minkä nimen hänelle antaisin, joka lähtee bussilla oman ja rinnakkaisluokkansa kanssa jonnekin kaupungin ulkopuolelle, lähelle järveä taide- ja Nälkäpeli- aiheiselle teemaleirille. Pojalla ei ole ilmeisesti ystäviä, hän on tosi ujo ja arka, ja istuukin bussissa yksikseen.

Sitten on eräs toinen poika, myös nimetön, joka on tämän ujon pojan luokalla, vähän rohkeampi kuin tämä toinen ja melko pidetty tyttöjen keskuudessa, muttei liikaa - tämä poika ei kuitenkaan ole mikään pissapää "I'm sexy and I know it" -tyyppi, vaan rehellinen ja kiltti. Tällä pojalla siis on hyvä ystävä, joka unessani oli ainakin nimeltään Lauri, jonka kanssa he ovat päättäneet nukkua samassa huoneessa - mutta sitten tämän kiltin pojan käy sääliksi tuota ujoa poikaa, ja päättää mennä tuon kanssa samaan huoneeseen, jotta tuo ei jäisi yksin ja tämä Laurihan vetää siitä kunnon kileet. :I Enempää en raaski kirjoittaa, mutta siellä on luvassa kaikenlaisia suhdeongelmia : D Slashiahan tämä ficci on (eli poikarakkautta) ja tulee ikärajaltaan olemaan luultavammin K-15 luokkaa, kun saan sen joskus julkaistua. Ryhdynkin kirjoittamaan sitä jo tänään. ^^' Voi tätä inspiraation määrää kun näki noin herkullista unta!

24 Marras 2013 15:45
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Tästä on jo vähän aikaa, mutta tämä uni häiritsee mua vieläkin:

Olin Citymarketissa, kädessäni pähkinävalkosuklaalevy. Ilmeisesti aioin ostaa sen. Kävelin kassoille, mutta muutin mieleni ja hain vielä lisää ruokaa. (tässä välissä heräsin ja menin syömään, sitten palasin nukkumaan.) Sama uni jatkui. Olin yhä kaupassa ja kai kulkemassa kassoille, kun joku - ei hajuakaan kuka - alkoi puhua minulle. Keskustelu meni kutakuinkin näin:
Tyyppi: "Tiesitkö, että kaikki taikurit on seksikkäämpiä, kun ne syö pähkinävalkosuklaata?"
Minä: "Joo, tiesin."
Tyyppi: "Aika harva tietää."

Herättyä oli vähän wtf-fiilis.

Ava © Cava

25 Marras 2013 22:02
Profiili
Beta
Beta

Näin päiväunilla vaihteeksi aika kummaa unta. Ala-astetuttuni oli päätynyt kauneudenhoitoalalle, joten menin hänen manikyyrisalonkiinsa asioimaan. Ja sit ne rupes tekemään mulle jotain... Kynsitatuointeja? : D Kuulemma niin kivulias operaatio, että tatuoitavat sormet täytyi ensin puuduttaa. Puudutusneula oli ritsan muotoinen jakautunut kaksineulainen laite -> kaksi sormea sai puudutettua samalla kertaa.

25 Marras 2013 23:59
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava