Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 02:08

Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Mitä unta näit viimeksi? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Mitä unta näit viimeksi?
Kerro unestasi, jonka näit viimeksi.

Viimeöisessä unessa ajoin autolla kotiini. Ajaessani ajoin jopa kaksi kertaa naapurini pihalle, mutta mitään onnettomuutta ja vahinkoa ei tapahtunut. Sitten pääsinkin omaan kotiini. Unestani muistan ainakin sen elävyyden tunteen autoa ajaessa.

Uni varmaankin liittyy autokouluun, jota yksi kaverini suorittaa tällä hetkellä. Itse käyn sen ensi vuonna, kun tämän vuoden jaksot ovat niin h*levetin täyteen ahdettuja muun stressin lisäksi.

Blogit - dA - ask

28 Loka 2013 09:13
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: Mitä unta näit viimeksi?
Näin toissayönä unta, että istuskelin viettämässä rauhallista iltapäiväpiknikkiä puistonpenkillä kaverini kanssa. Jossain vaiheessa huomasin, että taivaalta lähestyi kaksi valtavan suurta ohjusta, jotka räjähtivät maahan aika lähelle. Oli aika iso pamaus ja hieno tulinen sienipilvi hihi!
Mut hätähän siitä tuli, riensin äidin luo ja sanoin, että pitää pakata kaikki leffat autoon ja lähteä turvaan. Äiti oli vähän että onko ne leffat nyt tosiaan elämää tärkeämpiä, mutta suostui hommaan. Sitten köröttelimme metsikköön poikaystäväni kämpille, johon päätimme jäädä kriisimajoitukseen.

Kuulostaa aika traagiselta, mutta itseasiassa ton unen näkeminen oli aika kivaa! : D Nään suhteellisen usein tollasia katastrofiunia, haha!

28 Loka 2013 17:33
Profiili
Marsu
Marsu

(Älkää pitäkö minua kaksimielisenä perverssinä tämän jälkeen D: )

Näin muistaakseni toissayönä unta, jossa olin jossain vaateliikkeessä (näytti eniten varmaan Kappahlilta). Siellä oli keskellä myymälää sellaset sovituskopit, joissa oli molemmilla puolilla avattava verho. Menin sinne sovittamaan jotain yläkropan vaatetta, en muista mitä. Yhtäkkiä huomasin että kaks mun luokkalaista (jotka on kiusannu mua eikä edelleenkään kovin hyviä kavereita olla) avas mun sovituskopin verhot molemmilta puolilta ja suhteellisen täydessä myymälässä kaikki ihmiset näki mut vyötäröstä ylöspäin täysin paljaana, menin ihan paniikkiin ja sitten (onneksi) heräsin.
Kauhein näkemäni uni aikoihin.

29 Loka 2013 16:30
Profiili
Marsu
Marsu

Tapasin mun unessa jonkun tytön, jonka nimi oli Vedenkeitin. En muista yhtään minkä näköinen se tyyppi oli, mutta olin niin innoissani siit nimestä, että lupasin nimetä mun esikoisen Vedenkeittimeksi. Muistan vaan niin elävästi kuinka iloseksi mä tulin kun kuulin sen tytön nimen ja kuin ajattelin että sillä oli maailman kaunein nimi ikinä.

Pieni wtf -fiilis kun heräsin. :D Joku saa tulkita et mitäköhän tääkin kertoo mun alitajunnasta

08 Marras 2013 00:24
Profiili
Kettu
Kettu

Näin lyhyesti sanottuna, näin unta että olin Roope Ankka jolla oli taikavoimia.... Etsin rahaa taikavoimillani :')

08 Marras 2013 01:58
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Unessani olin menossa jonkin koulujutun takia Helsinkiin, kai Kiasmaan. Koulun eteen oli tilattu bussi ja juna (wtf?) ja sai itse valita kummalla menee. Juttelin kaverini kanssa siinä koulun edustalla ja odottelimme bussia. Jotenkin onnistuin kuitenkin myöhästymään bussista eikä minulla ollut rahaa junaan. Päätin sitten ajaa itse Helsinkiin. En tiennyt reittiä, mutta päätin seurata junaa, joka kulki tiellä. :D

Jossain vaiheessa näkökulma muuttui johonkin randomiin junamatkustajaan ja mut lempattiin ulos mun unesta. :D Kai eksyin? Ainakaan mua ei näkynyt enää sen jälkeen unessa. Junamatkustaja jutteli sitten loppu-unen jotain mun biologian opettajan kanssa, joka myös oli tulossa Kiasmaan.

Ava © Cava

08 Marras 2013 16:15
Profiili
Hukka
Hukka

Näin siinä mielessä ihmeellistä unta, että minua haukuttiin julkisesti jollakin sivustolla. Kyseiset ihmiset olivat jossain määrin tuttujakin, mutta eivät kuitenkaan minua mitenkään erityisesti tunne. Heti aamulla oli tarkistettava, että mitä oikein löytyy netistä omalla nimelläni..

Blogit - dA - ask

13 Marras 2013 20:06
Profiili WWW
Kettu
Kettu

En tiedä miksi, mutta yllättäen näin unta siitä että olisin ollut mukana Hopeanuoli!musikaalissa. En toisin muista mitä osaa olen esittänyt, mutta hahmo vaikutti nimenomaan sellaiselta joka oli puuttunut tarinasta jo alusta alkaen. o.O

+ Ask.fm + Twitter +

14 Marras 2013 14:39
Profiili
Alfa
Alfa

Näin niin sekavaa unta, missä tapahtu ihan kamalasti kaikkea pientä.. Mutta pääpointti oli siinä, että Isla oli kuollu.
...mutta jossain vaiheessa suurimmaks ongelmaks osottautuki zombie maailmanloppu. Olin kyseisen unen kaikki hahmot aika-ajoin |D Se oli kyl ahdistavuudesta huolimatta aika kiva uni!

14 Marras 2013 15:08
Profiili WWW
Beta
Beta

Näin unta et olin tulos koulusta, ja otin itestäni kännykäl kuvaa ja sit siihen tuli joitai tyyppei mun äikän esitelmän ryhmätyöst, ja ne oli sillee et hei Cava mitä ihmettä sä teet, me otetaan sulle se kuva! Sit ajattelin et juoksen junaan mut mul oliki vaa pari minuuttii aikaa, niin en juossutkaan...? Sit kotona viel suunnittelin lähteväni jonnekin junal mut en ehtiny siihen niin kävelin ja sit se paikka minne olin menos oli ilmesesti joku outo Tydiin miitti meidän lähikaupan paikalla, eli ei olis junaa tarvinnutkaan. Hämärää.

14 Marras 2013 18:40
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava