Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:27

Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kerro avataristasi! 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Kerro avataristasi!
Kaikilla ei nyt kuitenkaan satu olemaan sitä itse piirrettyä avataria, joten pistin tän yleiselle puolelle.
Otsikko kertoo kaiken, kertokaa, mitä avatarissanne seikkailee ja miksi. Linkkejä isompiin kuviin.

No nyt oli kamala kiire saada ihan_mikä_tahansa avatari, koska en millään halunnut kirjoitella ekoja viestejäni ilman kasvoja!
Mut tää ärsyttää niin paljon, kun tää on mulla jo tubessa ja muutenkin, koen sen itseltäni niin mielikuvituksettomaksi teoksi, jos vaan laitan oman alterini naamakuvan avatariin, vaikka tykkäänkin katsoa muiden vastaavanlaisia avatareja!
ON PIAN TEHTÄVÄ/LÖYDETTÄVÄ UUSI ennen kuin kiehahdan kiukusta! D:

//edit koska uusi avatar!
Tässä viestissä oli puhe tällaisesta aiemmasta yksilöstä:
Kuva

27 Loka 2013 23:55
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Kerro avataristasi!
No sorruin nyt ite vaan nopeasti rajaamaan vanhasta piirroksesta tämmösen! Alko niin nyppimään se avattomuus ja kun en millään malta olla kirjottelemattakaan, niin tällä mentiin. Vähän haen lohdutusta siitä että devassa tästä kuvasta tykättiin yllättävän paljon ;; Tän on tarkoitus olla väliaikainen, mut pelottaa että jämähdän tähän koska olen luuuuusmuuu ja olis vähän muutakin piirrettävänä. Ja se koulu. Se tässä on muuten kans vähän hupsu, että toi posken arpi ei ole mikään virallinen Sumun juttu...

No ainakin musta ja keltanen on mun lempivärit. Aa joo ja tässä on se linkki koko kuvaan devassa.

edit// Ja koska ava vaihtu, niin tässä siis se mistä puhuin Kuva

28 Loka 2013 00:11
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Minulla on toistaiseksi avatarina saksanpaimenkoira, joka minulla oli viime foorumilla käytössä. Avani on erään Murojakin muokkaama ja käytän sitä toistaiseksi, jos vaikka innostuisin piirtämään omankin avatarin. Rotunahan saksanpaimenkoira lukeutuu yksiin suosikkeihini ja olen pitkään kaivannut koira-avataria itselleni. Ennen kaikkea vaihtelun vuoksi.

Blogit - dA - ask

28 Loka 2013 16:34
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Tein avatarin heti rekisteröityäni, koska mäkään en tykkää kirjoittaa mitään ilmaan avataria. En keksinyt muuta kuin että rajasin piirustuksestani koiran pään, muokkasin vähän ja lisäsin varjot avatarin reuniin. Rakastan bordercollieita joten pakkohan mun avatarissakin on olla beecee! :D

28 Loka 2013 21:28
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Nappasin vaan jonkun tänne avaksi sopivan kuvan mun ava-kansiosta ja laitoin sen oikeaan kokoon ja muokkasin taustan :> Kyseessä on Detrahin piirtämä Tydii!

31 Loka 2013 21:28
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
En jaksanut uutta piirtää niin rajasin vaan yhden vanhan piirroksen ja lisäsin hienot reunat :D Tässä hieno alkuperäiskuva!

01 Marras 2013 00:39
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
JESS VIHDOIN nyt vaivauduin penkaamaan itselleni mieluisan avatarin!
En tehnyt itse, anteeksi laiskimus. ; _ ; Mutta jopa ihan luvallista käyttöä, Neopetsista ryöväsin. On niin söpö!

Saa nähdä, kuinka pitkään tähän avatariin totuttelemisessa menee!

04 Marras 2013 19:30
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Äkkiä väsäsin tällaisen minikuvan alteristani. Välineenä Paint ja aikaa 5 minuuttia. Halusin edes jonkinlaisen avatarin, joten en kauheasti välittänyt siitä, millainen tulee. Olen tykästymässä tähän tyyliin, joten kokeilin samalla, miten se onnistuu koneella. Jeejee.

Ava © Cava

04 Marras 2013 19:57
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Aluksi piti vaihtaa ava heti mutta satuinkin tykästymään, oho. :D

Olen sortunut samaan kun moni ylempänä, ja simppelisti rajasin vanhasta kuvasta sopivan. Alkuperäinen kuva on kansi minun ja serkkuni yhteiseen sarjakuvaan (jota tosin ei netissä julkaista), ja kuvassa komeilee hahmoni Elvira.
Alkuperäistä kuvaa voi tarkastella täällä

Edit: Idioottina unohdin tarkistaa onko vanhan avan tiedosto tallessa, eipä tietenkään ollut, vaan se on kadonneella muistitikulla. Lähin minne päästään on kuva johon on rajattu suunnilleen sama alue.

Viimeksi muokannut SobiMoppi päivämäärä 27 Marras 2013 22:42, muokattu yhteensä 1 kerran

04 Marras 2013 21:24
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
No joo tämmösen tein tässä äsken :D Oli tarkotus tehdä ihan "kunnolla" mutta ei siitä sitte tullukaan mitään. Mut kaipa tätäkin tyyliä voi ajatella tietoisena valintana ja en vaan tykänny tosta vanhasta yhtään |D Ainoo et noiden reunojen kanssa kävi jotain hassua ja tosiaan sotkua löytyy mutta menee nyt taas vähän aikaa. Toivottavasti ite hahmossa vaan ei oo mitään virheitä vaikka munhan se parhaiten pitäis tietää :D

edit// Ja koska ava vaihtui taas, niin tässä edellinen Kuva

08 Marras 2013 23:38
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava