Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:11

Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Turhimmat ostoksesi 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Turhimmat ostoksesi
Oletko joskus tullut ostaneeksi jotain täysin turhaa, jota et oikeastaan edes halunnut ostaa, tai hetken mielijohteesta jotain sellaista, jonka ostamiseen et kertakaikkiaan osaa antaa käypää syytä?

Penkingin karttaopaskirja taitaa yhä kukoistaa mulla tän listan kärjessä.
Toissakesänä ostimme hetken mielijohteesta kaverini kanssa puoliksi ison täytettävän uima-altaan. Hyvä ostos sinänsä, saatiin tosi halvalla, mutta kun se ei ole tullut käyttöön vielä ainoatakaan kertaa. :'D

27 Loka 2013 23:47
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Turhimmat ostoksesi
Mulla jotkut vaatteet on ollu tälläsiä. Kaupassa on sovittanu ja sillon on näyttäny ihan kivalle, mut sit ku olis pitäny laittaa päälle esim kouluun nii ei oo enää ollukaan niin kivan näkönen :D Muutenki aina suuri kynnys laittaa uusia vaatteita kouluun, koska se aina huomataan..

Sit on tullu ostettuu eläimille jotain turhaa, esim Elvikselle heijastinliivit ja marsuille valjaat >'D Ja Detille kaikkee krääsää, millä se ei edes tee mitään. Ja tietysti ruoka heräteostokset, mitä katuu jälkeepäi!

Ja mä haluun täytettävän uima-altaan! Lainaa sitä mul ens kesäl :::DDDD Istun siinä takapihal.

31 Loka 2013 21:48
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mulla on kans jotkut vaatteet, joita oon sit kotona käyttäny tyyliin kerran ja sen jälkee jääny lojumaan... Ei ookkaa näyttäny niin hyvältä tai onki ollu jotenki epämukava tai muuta ahdistavaa, vaik oon kaupas ollu eri mieltä.

Ja yks Tsukicon oli kyl ihan pohjanoteeraus! Ostin sairaasti jotain Death Note -krääsää, ja arvaa vaan teinkö niillä sit loppujen lopuks mitään? No en. Pari pinssiä, penaalia, koru, ja juliste ja kaikki lähes käyttämättömiä :S Julisteen tosin sain myytyä eteenpäin onneksi, ihan jo sillä ilahduttaa että toisaalla arvostetaan enemmän, ku ite en koskaan saanu seinällekää asti. Toisaalta tää kyllä sit oli oikeesti kans hyvä opetus, ja nykyään en coneista ostakkaa paljon mitään ylipäätään.

Kieltämät joskus kesähelteil tommonen uima-allas kuulostaa aika kivalta... :D Mut ite en varmaa kotona viittis ku nyt tuol pihal juoksentelee ihan kamalasti uteliait lapsii ja tuntuu ettei takapihalkaa olis tarpeeks suojas >'D Ja okei kuinkaha paljo muutenkaa käyttäsin.

31 Loka 2013 21:59
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Itse ostin pari vuotta sitten erään suht tuntemattoman miesartistin levyn hetken huumassa ja tulinkohan sitä kertaakaan kuunnelluksi. Rehellisesti sanoen tiesin, ettei innostukseni nouse siitä mihinkään tai pysy vastaanlaisena edes jatkossakaan. Olipa järkeä, kun itseni kumminkin tunnen..

Vastikään minulle ostettiin viidellä eurolla suhteellisen hyvännäköiset ja ohuet aurinkolasit, jotka kyllä jälkeenpäin tuntuu vähän turhalta ostokselta. Varsinkin kun laseissa on edessä yksi osa, joka häiritsee. Mutta ehkä niihin tottuu.

Vaatteiden kanssa käy tosiaan helposti niin, että vaatekappaletta jääkin sitten käyttämättä. Muuten kuitenkin pyrin välttelemään turhia ostoksia ja myisin niitä vain helposti eteenpäin. Sain ne sitten keltä tahansa tai ihan itse ostamana.

Blogit - dA - ask

30 Marras 2013 17:11
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Eniten on tainnut tulla ostettua turhia vaatteita, joita olen onneksi sitten antanut eteenpäin :´D Monesti ne näyttää hyvältä päällä, tai ajattelee, että kyllä minä tätä käytän! Mutta sitten ei olekaan mitään, mikä sopisi vaatteen kanssa yhteen.

Anime/manga/Japani-tavara on aika turhaa. Ja pahin viholliseni. Minulla on todella, siis todella monet syömäpuikot enkä edes muista mistä ne on. Fruits Basket-aiheinen kangasjuliste oli turha ostos, en edes saa sitä seinälleni kun huoneeni katto on sellainen vino. Ja muutama viuhka on ylimääräisenä :´D Mitä sitä monta viuhkaa omistamaan?
Coneista tulee myös sotettua kaikkea turhaa. Viimeksikin ostin GNG julisteen, jota en ole saanut seinälle. Ja pikkukrääsää: figuureja, kännykkäkoruja. avaimenperiä... huoh. Toisaalta, en haluaisi luopuakaan näistä :´D

Kirjat. Näitä tulee ostettua tai saatua lahjaksi. Osa kirjoista on sellaisia "ihan kiva"-tyyppisiä, joita ei sitten tule luettua. Mutta mangoistani en luovu! Joistain kirjoista kyllä, esimerkiksi hevoskirjoista, joita en enää edes lue u_u

05 Maalis 2014 22:19
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Joskus on hetken mielijohteesta tullut ostettua kirjaston poistomyynnistä jotain mangaa/kirjoja tai jostain kirpparilta, jos on halvalla saanut. Yleensä ne on jotain mitä en ole edes lukenut/joista en kauheasti välitä mutta kun EUROLLA... TAVARAA....

Ostin about vuosi sitten Gamestopista 4 Hack //sign DVD:tä ja en ole katsonut niitä vieläkään. Sama pätee muutamaan leffaan ja Supernaturalin ekaan kauteen, jota en ole vielä tainnut edes avata niistä kääreistä :-----D Se kyllä pitäisi katsoa, mutten vaan saa aikaiseksi.

Final Fantasy 13 on myös yksi tällainen. Ostin aika hetken mielijohteesta kun suhteellisen halvalla sain mutta sitten en tykännyt siitä kauheasti (ja pleikkarin muistikortilla on jotain sitä vastaan, kun joskus se hukkaa sen savefileni ja en voi pelata ja JOSKUS se savefile sitten ON siellä #2spooky) ja sen pelaaminen on muutenkin vähän epämieluista niin se on... jäänyt tuonne pölyttymään. Saa nähdä tulenko koskaan pelaamaan sitä läpi.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

06 Maalis 2014 14:34
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^ Tulee mielee ku ostin jostain 3 leffaa kympillä tyyliin Social networkin ja The Ring 2:n enkä oo kattonu kumpaakaa vaik aikaa tästä on ehk 2 vuotta (y) En muista mikä kolmas oli... ehkä se meni kaverille! Ringin eka osa sentään nähty tv:stä mutta joo kuuluu kyllä tähän topaan silti :D

06 Maalis 2014 20:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Arr kehtaattekin luetella lehvoja turhimpien sekaan!!
Mulla on vissiin vähintään 100 kpl itse ostettuja leffoja joita en oo ikinä kattonu, yleensä pidän kyseiset muoveissa mahdollisimmän pitkään et sit kun tulee se hetki et NYT katson ni se tunne ku uuden leffan kuoret on niin... Niin... SILEÄT.
PALJON LEFFOI MULLE.

Mulla on kyl alkanu käymään niin, et ostan kasan kangasta kun tule yllättävä halu tehdä joku pehmolelu. Mut jos sille ei oo mitään deadlinea tai varsinaista erityistarkoitusta kuten myyntipöytä, niin enhän mä ees alota. : D Kuchipatchin vihreetäki on ollu ny jo yli puol vuotta.

07 Maalis 2014 06:12
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 8 viestiä ]