Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:17

Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Ruoka 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Ruoka
Mä en oo koskaan ollu oikeen rehujen ystävä. Kurkku ja tomaatti nyt leivän päällä menee, mut auta armias sitä vääryyden tunnetta jos salaatinlehti pitäis laittaa lautaselle! Poikkeuksena mainittakoon sipuli, sitä menee aina pyttipannun kanssa yhtä paljon kuin kaikkea muuta yhteensä.
Hedelmät ei sit lukeudu rehuihin!! Mut ne on niin isoja et en ikinä jaksais syödä semmosta kerralla. ): Omput jää aina puolitiehen ja banaanin saan ehkä pakottamalla loppuun asti.

Minttu käy KAIKEN kanssa!! Jätski, suklaa, nami nam! Saa maistumaan jopa tumman suklaan, jonka muuten kierrän kaukaa.
No ei ehkä leivälle sovi mut.

13 Maalis 2014 00:20
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Mä oon ihan outo. Osaan tehä Runebergintorttuja, mutakakkua, pannukakkuja, hyydykkeitä ja mitähän kaikkea tuommosta, mutta en osaa keittää kananmunia : D

Ite oon itseasiassa melko nirso ruoan suhteen *sad*, mutta kuitenkin syön kaikkea(mykyrokkaa, lammasta ja karjalanpaistia lukuunottamatta). En tykkää puuroista (mannapuuro on hyvää, myönnän), liha täytyy olla täysin putsattu siitä rasvasta ennenkuin sitä suuhuni laitan, leivän kuuluu olla pehmeää, jos se on alkanut kovettua, niin se ei ole enää syötävää jne.
Hedelmien ja salaattien suhteen taas ei mitään mukinoita. Kaikki hedelmät on mun lemppareita (ananas ja kiivikin muuten, mutta en voi syödä niitä :<). Kasviksia/vihanneksia/juureksia syön laidasta laitaan. Paitsi tomaatti. EIEIEIEIEIEI! Se ei ole ihmisen ruokaa. Tekisi mieli oksentaa, jos sitä on vaikka salaatissa. (Siis tietenkin vaikka makaroonilaatikossa, pizzan pohjalla, hamppareissa jne. menee ketsuppina, mutta siis ''raakana''!) Hyyyyyyiii D:

PS. ehdottomasti paras leipä, mitä koko suomesta löytyy, on Ämmänsaaren (tai no nykyisemmin Suomussalmen) leipomosta ostettu rieska. AAAAHHHH! Se on niiiiin hyvää! ; o ;

07 Elo 2014 14:27
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Heittelenpä vaikka tänne topaan... Mitä terveellisiä herkkuja syötte? :D Kaipaisin ideoita, koska en pääse mun naposteluntarpeesta eroon ja valmistujaisiin on vaan pari viikkoa, enkä haluis että naama kukkii hirveesti. Ainaki itellä huomaan että rasva/sokeri jonkin verran vaikuttaa, joten jotain vaihtoehtoja sipseille ja suklaalle? Ei mun iho sillee superpaha siis oo mut en haluis myöskään pahentaa tilannetta lol, ja sipsinkaipuu on ääretön

16 Touko 2015 19:16
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
^Ite tykkään syödä ananasta (ei säilyke). Ja syön aika paljon banaaneja. Ja paahtoleivät appelsiinimarmeladilla on hyviä.

16 Touko 2015 20:18
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^^Komppaan banskuja, mut sellasen vinkin voin antaa, jos vaikka sattuu olemaan sulla sama homma, että mua ainakin helpottaa jotenkin entisestään banaanin syöminen, kun sen on leikannu suuhun mahtuviin palasiin! Ei tarvi kerralla ahmasta ja on kiva nyppiä just silleen napostellen. <: Siemenettömät viinirypäleet on kans tosi jees!
Ja sit jos on mahdollisuus, niin vesimeloni on kans tosi hyvää silleen nyppimisannoksina. Ja näistähän voi yhdessä tehdä vaikka hedelmäsalaatin!
Sipsit on kyllä kieltämättä turhauttavan koukuttavia!

17 Touko 2015 01:44
Profiili
Alfa
Alfa

Vastaa lainaamalla
Cava, mullekin tuli ensimmäisenä viinirypäleet mieleen :D Muistan kun itse yhteen aikaan söin vaan koko ajan viinirypäleitä. Vois ehkä kesällä taas aloittaa sen, koska ne on ihanan raikkaita `u´

17 Touko 2015 12:39
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Oi joku hedelmäsalaatti olis kyllä ihanaa! :D
Siin on kyllä varmasti perää että pilkkoo kaiken sellasiksi suuhun meneviksi, just kun on se naposteluongelma. Pelkkä banaani sellasenaan ei jotenkin vaikuta yhtään niin herkulta tai hauskalta syötävältä :D Oon kans kuullu että pakastetut viinirypäleet olis hyviä (onks kukaan kokeillu?) niin vois samalla testata. Kiitos vinkeistä! Jos tulee jotain suolasia herkkuja mieleen niin niitä ehdotuksia otetaan kanssa vastaan~ uvu

Tänään ostin kyl vikan sipsipussin viel... Antakaa mun kuulla kunniani jos tää ei jää viimeseks ennen kuun loppuu :D:D

17 Touko 2015 18:25
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3