Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:35

Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Mitä keräilet? 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Mitä keräilet?
^En oo ainakaan nähny noita tokan genen lasikuulia siellä päin, ellei nyt puhuta eri foorumeista... Liityin ihan ostopalstaa varten ekaan vastaantulleeseen Poksu-foorumiin, joka vaikuttaa kyllä suhteellisen aktiiviselta. Kortteja siellä lähinnä vaan myydään, osa myy figuja myös. Oon myös Livejournalin Pokemon-collector-ryhmää seurannu, mut ei oo nyt vielä osunu sielläkään silmään Euroopassa sijaitsevia kuulasia. Amerikasta jos tilais, niin postikulut on vähän liian huimat mulle. ono

01 Syys 2014 23:04
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
@Ewwie: Ei kannata tilata lasikuulia Jenkeistä (ihan hyvänä neuvona). Ne kuulemma menevät herkemmin rikki postissa matkustamisen jälkeen. Euroopassa julkaistut kuulat olivat yleensä kestävempiä (molemmissa sukupolvissa). ;>

+ Ask.fm + Twitter +

01 Syys 2014 23:38
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Multakin löytyy sattumoisin yks tommonen pokemon-kuula, kun joskus ihan randomisti sain äidin kaverilta pussillisen kiviä ja kuulia. :--D tänään päätin viimein vähän tarkemmin kurkkasta sisälle. Ja tuommonen Machamp löytyi.
Itse keräilen lähinnä mangaa ja tv-sarjoja, ja kuppeja aina sillon tällön. Mä tykkään kauheesti keräilemisestä, ja oiskin mukavaa alottaa joku uus keräilyharrastus. Tollaset lasikuulatki näyttää tosi kivoilta!

dA tumblr Art-tumblr

07 Syys 2014 18:57
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Leffajulisteet on mun ehkä aktiivisin ja tosi rakas kohde. En muista kyllä nyt et montako niitä kaiken kaikkiaan on... 13? 134? Piti kirjoittaa 14 mutta 134 on kyllä aika hyvä lukumäärä, antaa sen olla. Yhdestäkään en ole maksanut eli haaskailtu aina kaupoista tai leffateattereista. Eniten mulla on kaikenlaisia Hobitti -julisteita! Mut ihan laidasta laitaan kyllä.

MLP -vinyylifiguurit MIKÄ NIISSÄ ON en oo todellakaa poni-ihminen. En kato sarjaa. En tykkää siit. Mut tykkään niist isoist figuureist... Mulla on nyt 5. I need to stop. ;-;

Kallot on mun passion. Aika uusi keräilykohteena mut oon aina niistä tykännyt. Nyt vaa raha ja netti on mahdollistanut tän ~toteuttamisen~ lmao. Mulla on tällä hetkellä kaksi kojoottia, Theodore ja Wentworth (kuvei löytyy https://www.instagram.com/kaenragek/) jja nyt joululahjaksi itelleni on matkalla metsäpeura..kauris...mikä se on. `w´ Ihanaaa! Tosi nätti sekin.

Lisäks ei-niin-aktiivinen mutta palavalla vimmalla eteenpäin porhaltava kokoelma Sylveon -kamaa AAAAAA. Sylveon bebe. Mun kokoelman ylpeys on big-ass käsintehty pehmo.

03 Joulu 2015 21:02
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3