Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:33

Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Mitä keräilet? 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Mitä keräilet?
^ Mun mielestä ne sun sarjisarvostelut siel blogissas oli muute tosi kiinnostavii! : > Et sit jos saat taas etittyy jotai ja jaksat kirjotella niit nii on ainaki yks joka lukis, vaik ei mitää paineita : D

Mä ite en tiiä keräilenks varsinaisesti mitään... postikortteja? Pitää aina ostaa matkoilta itelleenki om(i)a seinää koristamaan : D Ainii ja nää I :heart: *Kaupunki x* -paidat on kans semmonen must have, vaikka onki ilmeisesti myös vähän tyylittömiä : D Vähä sääli vaa et tommoset muistot kuluu pesussa sit. Oh tajusin myös et oon ostanu matkoilt semmosii lumisadepalloja! Mukeja ostasin kans useemminki matkamuistoks mut tilaa ei riitä. Heh vähän krääsäilyä tää ehkä on mutta mutta.

Sit Hopeanuoli-mangan keräsin ja Ao no Exorcistia on kans kertyny semmoset 10 osaa, joitain satunnaisia mangoja kans (SnK, Imadoki...). Ja taiteilijatarvikkeita kertyy nurkkiin paljon, mutta nehän nyt on ihan käyttötavaraa. Nälkäpeli-kirjasarja löytyy myös hyllystä vaikka onkin nyt vähän teillä tietämättömillä kaverilla lainassa, muita kirjoja en ookkaan itelleni keränny kun esim Soturikissoja ja Pottereita oon kavereilta saanu lainaan n_n Jos luette niin kiitos arvostan

21 Marras 2013 23:01
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Yritän olla keräilemättä mitään, koska mulla ei ole tilaa enää millekään turhalle krääsälle. Siitä huolimatta välillä tulee osteltua My Little Pony -juttuja. Mitään älyttömiä määriä näitä poneja en ole hankkinut. Hyllyssä nököttää tällä hetkellä noin 15 poniaiheista juttua. Keskityn Applejackiin, mutta on noita muitakin hahmoja tullut hankittua.

Toinen paheeni on eläinsarjakuvat. Ostan lähinnä mangaa, koska en jaksa nähdä juuri vaivaa sarjakuvien hankkimiseen. Tällä hetkellä ainoa ei-manga, jota hamstraan on Wurr. Sitäkin mulla on vain kaksi osaa, koska ei ole tullut tilaisuutta hankkia lisää. Mangana mulla on Gonia, Hopeanuolta ja Weediä sekä yksi osa Wolfull Moonia ja Neiti Koume, Tiikeriraitaa. Hopeanuolesta kerään muutakin Suomessa helposti saatavaa oheiskrääsää kuten extramangoja, pokkareiden mukana tulevia juttuja ja kavereilta saatuja asioita.

Viinipullon korkit. Hamstraan näitä aina, kun juodaan viiniä ja maalaan niistä sitten Hopeanuoli-hahmoja. Valmiina on vasta Hopsu ja Weed. Kurotora, Akakabuto, Chutora ja Akatora ovat vaiheessa. Muita hahmoja ei ole tullut aloitettua. Muutenkin näitä kertyy hitaasti, kun ei sitä viiniä tule kovin usein kitattua.

Lisäksi kerään asioita, joihin liittyy muistoja. Mulla on mm. jännänmallinen viinipullo mun rippijuhlista, huippusöpö lumisadepallo El Hierrolta ja pikkuauto Ranskasta.

Ava © Cava

30 Marras 2013 19:57
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Tiitu kirjoitti:
Toinen paheeni on eläinsarjakuvat.

Oon muuten kans viimeaikoina ruvennu miettimään, et pitäiskö munkin laskea nää keräilyn kohteeksi! : D
Manganahan näitä on vissiin aika paljonkin enemmän kuin muuten, joista mulla onkin sit Hopeanuoli/Weed/Riki, Gon, Chi's Sweet Home, Warriors, Hamtaro, Neiti Koume, ja itse laskisin myös Pokemonit. Vartijat-nimistä (suomalaista?) mangaa kans pari, koska siinä näkyi pläräämällä kiva kettu! Muuten kyl vähän kökkö. Ja sit Grimm's Mangassa oli kans joitaan elukkajuttuja, hihi.

Muita kuin mangoja mulla on erikseen ostettuna Simon's Cat, Bunny Suicides, Kamala Luonto, Blacksad ja sit lehtinä ja albumeina kaikkia lasten ihanuuksia; Nalle Puh, Bamse, Digimon, Pokemon, Karvinen, Aku/Iines/Roope/Mikki, ja kasa muita. Hevoshulluakin joskus tilasin ihan vaan niiden sarjakuvien takia, vaikka en mikään erityisen heppatyttö ole. Ne kyllä kävi pitemmän päälle tosi samanlaisiksi?? D: : D
Olis ihanaa saada ostettua (ja ylipäänsä löydettyä) enemmänkin hyviä länsimaisia eläinsarjiksia, mut ne on aina heti ihan mielettömän hintasia. Sarjisfestareilla näkyy aina kaikkia yksiosaisia albumihelmiä, ja hintaa on se ~30 euroa. Netissä myytävät omakustanneläpyskät ei sit puolestaan houkuta niin kovasti, en sitten tiedä mikä niissä ei oikein vedä puoleensa.

Haikailen yhä sen Godzilla-sarjakuvalehden perään, jonka näin edellisillä sarjisfestoilla. Eihän sekään läpsykkä maksanut kuin vaivaiset 20 euroa. ; _ ; Rikkaiden harrastus tämäkin ellei mene etsimään kaikkea netistä, hmph.

30 Marras 2013 21:31
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Hupsista tuplausta!
Mutta hiljentynyt aihe, herätellään!

Muistaakos kukaan sellaista asiaa, kuin Pokemon-marmorikuulat? Tai löytyiskö joltakulta peräti kaappien kätköistä?

Sattumalta pari pussia löyty hyllystä, ja nyt yhtäkkiä on hirmuinen hinku alkaa etsimään näitä lisää käsiini. On nimittäin makuuni tosi nättejä, ja lisäksi erittäin korkealaatuisia. Päiväkoti-ikäisenä tykkäsin kauheasti marmorikuulista, ja tulipa todettua, että näihin painetut kuvatkin pysy 10 kertaa paremmin, kuin muissa oheistuotekuulissa. Nostalgiakin tässä siis ehkä vähän potkii näiden perään. ;u;

Pussukat, joissa näitä alun perin tuli, on myös tosi pehmoisia ja niihin painetut kuvat on hienoja. Näissä omissa on Butterfree ja Dragonite.

Ongelmana näiden keräilyn tiellä tosin on just se, että ne on ihan kunnon tasokkaita kuulia - siis ne painaa aika vietävästi kokoonsa nähden, eli postikulut olis sit noin 12345€ per kuula...

26 Tammi 2014 23:57
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
^Aah, minulta löytyy yksi tai kaksi jostain!! Tarkkaa sijaintia en enää tiedä, mutta pidin niistä sen verran paljon, että luultavasti ne ovat turvassa jossain laatikossa :----D
Pussikin löytyy, sekin tosin hukassa atm.

Itse kerään (aktiivisesti) lähinnä mangaa ja useampaa sarjaa kerralla, joita en jaksa alkaa edes luettelemaan. Wonderful Wonder World tosin on sellainen guilty pleasure -sarja, että sen kaiketi voi mainita tässä. Keräilyvimma on iskenyt myös suomeksi dubattuihin Lady Oscar -videoihin sen jälkeen, kun onnistuin hankkimaan kolmosvideon itselleni. Keräsin jossain vaiheessa myös niitä blind pack Mlp: FiM -figuureja ja niitä kertyi aika paljon, mutten tee niillä erityisesti mitään. Niitä oli vain aina välillä kiva ostaa ja jännätä, mitä sisältä tulee. Ja ovathan nuo aika herttaisen näköisiä ja vähän tilaa vieviä, koska pieni koko :'')

Epäaktiivisesti kerään myös Pokemon-kortteja (peli- ja niitä kuvakortteja), tosin keskityn ihan suosiolla vain niihin ihan vanhimpiin. Jos alkaisin kerätä uusimpiakin, keräily alkaisi käymään kukkarolle. Pokemon figuureja kerään myös, tosin niissäkin kiinnostavat lähinnä ne muutaman ekan generationin Pokemonit, kun vielä kumminkin tunnen ne. En ole enää päässyt.... kolmannen (?) generationin jälkeen oikein kunnolla mukaan, mitä nyt kaksi DS-peliä löytyy. Digimon-kortteja löytyy myös, tosin nämä ovat kai vielä vaikeampi hankkia nykyään.

Tietyt fanitavarat, esim. Vocaloid -tuotteet usein tarttuvat mukaan (varsinkin jos Kagaminet!!), tosin mistään aktiivisesta keräilemisestä ei ole kyse.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

27 Tammi 2014 10:25
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Minulla on noita Pokemon-kuulia kanssa, joistakin on myös tuplakappaleitakin. :D Kuuluuvathan ne Pokemon-kokoelmaan ihan nostalgisistä syistä, myös koteloita ja pussukoita löytyy noille sekä muutama kappale Charizard/Blastoise-tykki josta kyseisiä kuulia ammutaan. En osaa käsittää miksi ihmiset keksivät sellaisen kojeen... Kuulathan särkyvät jos niitä ammutaan toisiaan vasten! Dx

Jos olisi jollakin se matto joka tuli tykin mukana vielä...

+ Ask.fm + Twitter +

17 Helmi 2014 03:49
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
^Oh tuplia ANNA MULLE!
Saat toisen mun Golbateista. ; _ ;

Oon ton viestin lähettämisestä lähtien joka päivä kattonu huutonetist ja ebaysta, mut huudossa ei oo ja ebayssa postikulut RÄJÄYTTÄÄ mun tajunnan. ):

Mun on muuten tosi pitkään tehny mieli ottaa sellanen kokoava kuva kaikesta mun Hevisaurus-rojusta, koska tykkään kauheesti katella devassa kuvia kaikista ihmisten kokoelmista. Ongelma on, et sitä krääsää tulee vähän väliä lisää ja sit ärsyttäis ku siit kuvasta puuttuis jotaan. : D Plus mulla on viidestä isosta pehmolelusta neljä, rumpali puuttuu. TÄMÄ EPÄTÄYDELLISYYS RIIVAA. Mut sitä ei löydy mistään muualta ku netistä hintaan 30e, nyyh.

17 Helmi 2014 04:14
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
^Sinulla on Golbat? *koiranpentu-ilme* Sehän on hienoa! =3 Sellainenhan minulta puuttuukin. Olen kysellyt aika monelta ihmiseltä sellaista mutta ei kellään ole kuin niitä kuula-settien tähtimöllejä (mm. Charizard) joita itselläni olisi muutama.

Tuli mieleen myös kysyä ihmisiltä jos kukaan keräisi näitä Pokemon Chipz-kolikoita. Keräilen sellaisiakin ja tietenkin ei olisi pahitteeksi saatta koko setti täyteen (myös japanilaiset kolikot kelpaavat).

+ Ask.fm + Twitter +

21 Helmi 2014 03:28
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Oho, Hei ^MSuetic! Tulit heti mieleen kun nämä ja nämä tuli Ebayssä vastaan! Näkyy meinaan sijaitsevan Suomessa ja ainakin mulle näyttäis, ettei postikulujakaan oo! <:
Luulin muuten aluksi silloin kun tuossa aloit chipeistä puhumaan, että tarkoitit tämmöisiä! Onneksi oli selventävä kuva mukana. Chipuista en siis ollu ees kuullu, ennen ku mainostit tässä, haha.

Mun Pokemon-kuulakokoelmakin on lisääntynyt kivasti! Ihan tietämättäni onnistuin huutamaan Ebaystä muutamia harvinaisuuksia(?) nimeltä tokan genen lasikuulat, jollaisten olemassaolosta en ees tienny, ennen ku ne sattu vastaan. Katoin vaan että, oh, tommosiakin on, hienoja, tahdon, ja sit huusin kilpaa jonkun toisen, ilmeisesti myös innokkaan keräilijän kanssa niistä kilpaa. Enkä nyt oo noihin siis törmänny kuin kerran Ebayssa noiden lisäksi. Olisin toisetkin ostanu, mut mokomia ei haluttu lähettää Suomeen. ;n;
Paljon kyllä vielä uupuu ekaakin geneä, vaanin edelleen huutonettiä ja Ebayta näiden toivossa.
(Mulla ei muuten oo tota charizardiakaan, jota just ylemmässä viestissä osottelit, MSue! :--D)

17 Kesä 2014 04:00
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Keskipä ikuisuus vastata tähän... ^w^''

Ewwie kirjoitti:
Oho, Hei ^MSuetic! Tulit heti mieleen kun nämä ja nämä tuli Ebayssä vastaan! Näkyy meinaan sijaitsevan Suomessa ja ainakin mulle näyttäis, ettei postikulujakaan oo! <:

Pokemon-liigassa käyminen oli sittenkin hyödyllistä... Ainakin nyt on Chipz-setti täynnä. Kaikki puuttuvat hahmot löytyivät vihdoin ja viimein kun kyselin niitä ihmisiltä. :D

Lainaa:
Luulin muuten aluksi silloin kun tuossa aloit chipeistä puhumaan, että tarkoitit tämmöisiä! Onneksi oli selventävä kuva mukana. Chipuista en siis ollu ees kuullu, ennen ku mainostit tässä, haha.

Näitä yleensä tuli teemapakoista ja TCG-lappujen erikoisjulkaisuissa (ne btw kulkee nimellä "flippi-kolikko"). Kuvassa olevat eivät kuitenkaan ole vanhoja Wizards of Coast- settien (Base Set - E: Skyridge) julkaisua vaan niitä uudempia.

Lainaa:
Mun Pokemon-kuulakokoelmakin on lisääntynyt kivasti! Ihan tietämättäni onnistuin huutamaan Ebaystä muutamia harvinaisuuksia(?) nimeltä tokan genen lasikuulat, jollaisten olemassaolosta en ees tienny, ennen ku ne sattu vastaan. Katoin vaan että, oh, tommosiakin on, hienoja, tahdon, ja sit huusin kilpaa jonkun toisen, ilmeisesti myös innokkaan keräilijän kanssa niistä kilpaa. Enkä nyt oo noihin siis törmänny kuin kerran Ebayssa noiden lisäksi. Olisin toisetkin ostanu, mut mokomia ei haluttu lähettää Suomeen. ;n;
Paljon kyllä vielä uupuu ekaakin geneä, vaanin edelleen huutonettiä ja Ebayta näiden toivossa.
(Mulla ei muuten oo tota charizardiakaan, jota just ylemmässä viestissä osottelit, MSue! :--D)

Onhan toisesta generaatiosta tullut myös kuulia, mutta eivät ne myyneet yhtä hyvin kuin ensimmäisen generaation kuulat. ^^ Siksipä ne ovatkin aika harvinaisia. Itse sain omani vaihtamalla tavaroita toisen Pokemon-keräilijän kanssa. Diili oli hyvä koska ihmiset vaihtavat mitä vain tavaraa uusimpien settien TCG-lapuista.

Suomen Pokemon-foorumin ostospalstallakin muuten voi löytyä lisää näitä kuulia. Kannattaa mennä vilkaisemaan sillä ihmiset myyvät niitä jatkuvasti ja melko halvalla.

Sitten yleisesti, vaikka ylempään aiheeseen ei liittykkään... Taisin palata takaisin TCG:n kulta-aikaan, sillä päädyin vaihtamaan eräältä korttipelaajan kasan vanhoja kortteja jotka olivat miltein täydellisessä. Joukossa olivat mm. Shining Celebi ja Shining Kabutops. Vanhan ajan kortit ovat mielestäni hyvin toteutettuja ja ovat myös kauniita, joten miksipä ei voisi etsiä käsiin niistä lähes jokaisen ja selailla kansioita joskus vanhuksena? xD

+ Ask.fm + Twitter +

01 Syys 2014 22:52
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava