Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:25

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kulunut vuosi 2014 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Kulunut vuosi 2014
Tällainen topik on ihan pakko luoda, koska näitä on vaan niin mukava lukea! `u´ Pientä yhteenvetoa kuluneesta vuodesta, parhaimmat ja miksei huonommatkin hetket, asiat jotka haluaa jakaa muiden kesken, sana vapaa!

Itseltäni on jäänyt tänä vuonna ainakin mieleen se, että tämä on ollut hyvä vuosi. Keväällä ja nyt syksyllä on toki masennuksenpoikasta ja vähän pahaa mieltä ollut, mutta ehdottomasti vähemmän kuin nyt kahtena edeltävänä. Tuntuukin siltä, että olen saavuttanut jotain! Olen tutustunut muutamiin uusiin ihmisiin ja olen päässyt miitteilemään ja coneilemaan ensikertaa, mitkä huomasin tosi mukavaksi. Sain myös koulupaikan, kun aiemmin pyörin vain kymppiluokalla ja ammattistartilla.

Olen nyt muuttamassa juuri pari päivää ennen vuodenvaihdetta pois kotoa mikä on tosi positiivinen asia sekin! ;u; myös tämän vuoden ältsin suuri Gay Pride ja tasa-arvoisen avioliittolain hyväksyminen on suurimpia kohokohtia. Olen saanut selvästi edistystä piirtämisessä ja olen saanut paljon uusia ideoita niin piirtämisen kuin kirjoittamisenkin varalle. `u´

Erityisen huonot jutut olen ilmeisesti haudannut jonnekin teille tietämättömille, joten mitään huonoa ei ole jaettavana. Kai ihan hyväkin niin!

11 Joulu 2014 17:08
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: Kulunut vuosi 2014
Ääh tämmöset on must aina nii hankalii mut jos nyt yritän kerranki!

No ekana tulee mielee et muutin ylppäreiden jälkeen itekki kultani kaa saman katon alle ja en oo kyl hetkeäkää katunu! Jos oisin asunu äiskän kaa viel sillon ku toi umpilisäke tulehtu ni äiti ois reagoinu samoin ku minä et "ota vaa buranaa, ei se kipu mitää vakavaa oo" ja sit se olis possahtanu ja olisin ollu ihan kuolemankielissä. : D Kiitos rakas kun pelastit minut siltä väkisin vänkäämällä että lääkäriin heti.
Ja meidän vuosipäivä oli kans paljo parempi ku viimevuotinen. ouo Hyvää kiinalaista syötiin eikä ees meiän tarvinu ite maksaa haha!

Sit koulun väkisin pierasin päätökseen ku en olis siellä kestäny enää yhtään enempää, ja oon nyt vähän jo rauhottunu tän puolen vuoden kotona istumisen aikana. Ehkä tän kuntoutusryhmän jälkeen alkaa tapahtuakin jotain?

Huonojakin asioita on ollu, mut ne tota umpparia lukuunottamatta on vähän liian arkaluontoisia täällä julkisesti höpöteltäviksi.

Ja elämäni keskipiste Neopets vaihtoi omistajaa, ja tämä on minulle iso asia. u_u Iloa ja surua tämä edelleen käynnissä oleva muutto sisältänyt, mutta en viitsi lähteä erittelemään kun lienen kuitenkin ainoa, joka mitään niistä ymmärtäisi!

Näin nyt tältä istumalta tuli mieleen!

11 Joulu 2014 17:57
Profiili
Kettu
Kettu

Viesti Re: Kulunut vuosi 2014
Katsotaanpa kuinka paljon oikeesti muistan. Hah. : D

No keväällä pääsin ylioppilaaksi, ja sitä juhlittiin isoin pirskein. Järkkärikameran sain tällöin, ja siittä on ollut myöhemmin paljon hyötyä, kiitos siittä äiti.

Syksyllä sain sitten koulupaikan, ja pääsin opiskelemaan audiovisuaalista viestintää. Koko koulu tuli vähän puun takaa, kun sain kesäloman lopuilla tietää jatkohausta ja ei muuta kun sinne sitten. Ja kyllä olis kaduttanut ellen olisi mennyt. Tää koulu on ollut niiiiiin kivaa ja mielenkiintosta. Harvempi päivä on huono, ja nekin menee useimmiten väsymyksen piikkiin. En myöskään ole sairastellut yhtä paljon kun lukion aikana, luultavasti koska sairauden lähestyessö tulee mieleen ajatus "voinhan mä silti mennä kouluun?", eikä "voinko mä tän takia jäädä kotiin". : D

Ja sitten tehtiin myös ensimmäinen "kunnon" ulkomaanreissu. Ennen tätä olin ollut vain ruotsissa ja virossa ja vaikka nekin oli jänniä niin... ne on niin samanlaisia kun suomi. Mutta Rodoksella oli siis erittäin mukavaa, menisin mieluusti uudestaan. Jospa tällä kertaa ei sairastettaisi. Ja nyrjäytetä nilkkoja.

Tänä vuonna pääsin myös pitkästä aikaa Happoradion keikalle. Aivan upea maaginen kokemus, jonka jälkeen vielä hipsittiin juttelemaan bändin pojille kun kaikki muut oli suunnilleen lähtenyt. Ja siittä seuras jatkoille-pyyntö! Ei me kamalan kauaa baarissa istuttu, mutta kuitenkin vähän aikaa. Ja kaikille jäsenille päästiin jutteleen oijoi.

Huonoja juttuja en nyt keksi, muuta kun sellaisia jotka ei mun omaa elämää sinäänsä koske, kuten esim. Fergusonin tapahtumat. Eli mulle on kyllä sinäänsä ollut todella hyvä vuosi. Ensi vuotta siis odotellessa.

11 Joulu 2014 20:04
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]