Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:16

Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Saavutuksesi/ylpeydenaiheet itsessäsi 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Saavutuksesi/ylpeydenaiheet itsessäsi
Niin, mistäs olette erittäin ylpeitä itsessänne (ihan pienetkin asiat käy ((kuten vaikkapa minulla))? Jotain, millä olette/voisitte jopa leveillä muille?

Itse olen erittäin ylheyksissäni siitä, että olen syönyt kokonaisen Lemondropin samalta istumalta.
Sisko ja tämän sulhanen siis kasvattaa chilejä ja siellä käydessäni minulle työnnettiin Lemondroppi käteen, että se pitäisi syödä. Mikäs siinä? Vedin täysin ajatuksissani kokonaisena, vaikka voisin paskoa tulta sen jälkeen, kun syön jotain tulista : D
Selvisin onneksi pienellä yskinnällä sen syönnistä ja sainkin jälkeenpäin tietää, että tämä siskon sulhanen, joka muuten laittaa kaikki mahdolliset chilit ja tabascot yhteen ruokaan, oli syönyt itku silmässä sitä :o (siinä siis syykin, miksi olen niin ylpeä itsestäni)

10 Elo 2014 16:12
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Saavutuksesi/ylpeydenaiheet itsessäsi
Mä oon ylpeä siitä, miten paljon oon erityisesti viimesen vuoden aikana pystyny olemaan tukena ja apuna yhdelle vanhalle perhetuttavalle! Viime viikolla kuulin, miten se oli vielä kehunu mua ihan kauheesti mun selän takana, ja siitä tuli ihan hirmusen hyvä mieli. ;u; Lähinnä siis olen ollut kissavahtina ja hätävarana lahdössä vaikka viiden minuutin sisällä klo 11 yöllä avuksi antamaan kissalle insuliinia, jos kanssa-asuja ei ole tullut ajoissa kotiin.

Ja sit oon kans ylpee siitä, miten pitkän odotuksen jälkeen ja kaiken sen vaivannäön ja yrittämisen jälkeen pääsin vihdoin pelaamaan tota Neopets-peliä, josta intoilin jo tuolla keskustelutopassa. <:

Nii ja sit seki et mun animaatio oli ylivoimasesti paras lukion animaatiokurssilla! Koska se oli pidempi ja paremmalla frame ratella eikä sisältänyt yhtään motion tweeniä ymsyms. Ja vaikka palautin sen ihan keskeneräsenä nii sain kympin kurssilta, siitäs saitte! Paras olen!

10 Elo 2014 18:01
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mä tulin iloseks ku sain viime keväänä fyssankokeesta kympin :'> Tai ku oli ollu itel semmost epäilyst omist taidoista ja kurssi oli ollu muutenki vaikee, nii tuntu hienolta ja vieläkin välil tulee hyvä mieli tosta.

Kiva tämmönen hyvän mielen topa kyl! Toivottavast keksin viel jotai muutaki ku koulujuttui.

12 Elo 2014 01:26
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Sain muutettua ensi jakson kurssivalintoja niin, että sain yhden kivan opettajan ylimääräisen matematiikan kurssin ja samalla bilsan ryhmäkin vaihtui epäkivasta kivaan, vaikka jouduinkin lähettelemään ihan liikaa Wilma-viestejä opolle ja opettajille ja yyhh.

Edit: Ahdistun siis jo ajatuksesta, että joudun kysymään lupaa johonkin ja lähettämään viestejä opolle.

Ava © Cava

09 Syys 2014 12:13
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Olen tässä vuoden aikana kehittynyt tosi paljon savitöiden tekemisessä. Voisin kesällä hankkia itelleni jotain laadukkaampaa massaa ja tehdä siitä jotain figuureja (savotöiden polttaminen oli vähän ongelmallista kotona). Super Sculpey voisi olla kokeilemisen arvoista, mutta se maksaa aika paljon.

16 Touko 2015 17:25
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 5 viestiä ]