Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:12

Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Miitit 
Kirjoittaja Viesti
Alfa
Alfa

Viesti Miitit
Kerta täällä on coneille oma topic niin täytyyhän sitten miiteillekin tehdä `v´ Miitit on vieläpä omaa sydäntä lähempänä kuin conit ni kiva, jos pääsis niistäkin täällä puhumaan!
Eli yksinkertasesti vaan kaikenlaista löpinää miiteistä! Voi kertoa esim omia kokemuksia ja mielipiteitä :>

----

Itse alotin miittailun joskus kesällä 2009. Eka miitti taiisi olla Lemmikki.se:n foorumilaisten järkkäämä miitti Linnanmäellä ja Animeconissakin olin jossain YouTube-piirtäjien miitissä. Kävin myös Tampereella Lemmikki.se miitissä ja eka Turku-miittikin taisi olla 2009 :D Se oli hyvää aikaa ja lämmöllä muistelen noita aikoja, oih voih.
Oon itse pitäny 5 täysin omaa miittiä, joista 4 on ollu kävijämäärältääkin ihan kattavia. Oon myös ollu apujärkkääjänä noissa Turun miiteissä sekä tossa Lintsimiitissäki olin puhelinnumerovastaava uwu ...jonka puhelin hajos sillä hetkellä, kun astuin ovesta ulos (y)

Nykyään miittikulttuuri on vähän vähentyny. Eniten tietysti sen takia, että tuolla Lemmikin foorumilla pyöriminen lakkasi ihmisten kasvaessa ja ihmisten tapaaminenkin jäi sitten siihen. Omia miittejä en jaksa pitää kuin tyyliin kerran vuodessa ja ei kaveritkaan sellaisia niin järjestele enää, mihin vois mennä itsekin mukaan :D

Ite tykkään tosi paljon, jos on tuttu porukka ja sellanen tiivis yhteishenki. Että voi mennä kenelle vaan juttelemaan ja otetaan heti avoimesti vastaan :D Oon kyllä ollu sellasissa awkwardeissakin tapauksissa, missä kukaan ei uskalla puhua kenellekään ja kaikki vaan ujostelee ja on hiljaa.. Mutta omat miitit on aina ollu kovin mieluisia uwu Siitä kunnia ei tietenkään mulle kuulu, vaan ihanille ihmisille!
Koskaan en oo menny tälläsii ns. pieniin miitteihin, mitä Kampissa järkättiin Blippon aikakauden aikana paljon. Ne ei oo tuntunu mitenkää sellaselta omalta jutulta nimenomaan ton takia, että niissä ei sitä yhteishenkeä sitten olis omalla kohdalla niinkään ollu.

19 Kesä 2014 02:29
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Viesti Re: Miitit
Mä en kauheen monessa miitissä oo ollu, mut eka tais olla Jrock-miitti Särkänniemessä. Se oli ihan positiivinen kokemus ekaks miitiks, ryhmäpainostuksen/-tuen avulla uskalsin sillon mennä ekaa kertaa Tornadoonkin xD

Oudoin miitti, missä oon ollu mukana on varmaan lolimiitti :'D Miittiporukkahan oli oikein mukavaa ja ystävällistä sakkia, mut en ite välitä lolita -muodista, joten tuntu hassulta olla siä... Miksi sitten olin siellä? Olin kaverin tukena ja turvana, kun ei millään halunnu mennä yksin ja olin selkeesti helppo kohde houkutella mukaan >'D

Viimesin vierailemani miitti oli tuo Ruen tänä vuonna pitämä miitti, joka oli eka vahvasti piirtämiseen liittyvä miitti mulle :D Hyvin hauska kokemus tämäkin vaikka aina jännitän vähän miiteissä, että tuunko sopeutuu porukkaan vai jäänkö ihan ulkopuolelle :P Tykkään siitä, että miitissä on jo valmiiks tuttua porukkaa, mut toisaalta saatan sit liikaa tukeuta tuttuihin ja jää uusiin ihmisiin tutustuminen tekemättä :0

| DeviantArt |Tumblr |

19 Kesä 2014 09:31
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Ite oon miitteilly aikasemmin vaan tutuissa kaveriporukoissa tai sitten joidenkin riparilaisten kanssa, kaikki rope yms. miitit on usein jääny välistä kun en oo tosiaan mikään maailman sosiaalisin ihminen (vaikka annankin helposti sellaisen kuvan itestäni!) ja ei oo koskaan oikein innostanut mennä miitteihin jossa on paljon vierasta väkeä. Tänä vuonna kävin tosiaan Ruen miitissä ekaa kertaa, kun ensinnäkin Vainaja pyysi kaveriksi ja toiseksi olin saanut pitäjästä hyvän vaikutelman - terveisiä sinne siis, Rue! - ja kolmanneksi halusin nähdä Islan haha. Tykkäsin kyllä tosi paljon, ei mitää väkinäisiä halipiirejä ja ryhmäleikkejä joita niin kammoon. Mulle hyvä miitti on sellainen, missä istutaan ja syödään herkkuja ja jutellaan (plus tutustutaan uusiin samanhenkisiin ihmisiin) ja tää oli just sellainen. uvu Osallistun kyllä seuraavaankin jos ja kun taas sellainen tulee!

Oon huomannut, että miiteissäkin on muodostunut näitä omia kaveripiirejä, mutta sehän on ihan luonnollista, kun osa on tuntenu toisensa pidempään ja sitten on näitä peruskauralaisia jotka on käyny melkeinpä joka miitissä, mutta mitään syrjintää en silti huomaa. Tykkään kuitenkin siitä, että annetaan omaa tilaa ja itse arvostan sellaisia ihmisiä jotka eivät tule iholle kiinni ja raahaamaan johonkin keskusteluun mukaan, sellaisesta tulee vaan ahdistunut olo vähän tällaisena sosiaalikammoisena. Mutta ilokseni oon huomannut, että jos osallistuu mukaan keskusteluun, niin kukaan ei kuitenkaan mulkoilee siihen malliin että häivys sinä siitä meidän porukasta hus hus, vaan ottaa hyvin keskusteluun mukaan. Oikein hyvän ensivaikutelman siis sain, hyvä ilmapiiri!

19 Kesä 2014 18:37
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Mä oon ehtiny muutamassa miitissä piipahtaa, suurimmaks osaks tuolla Ruen armeijassa..! :--D Muistan viel kun ekan kerran hiiviskelin paikalle, ootin vähintään vartin siinä lehtihyllyjen takana "piilossa" kun ujostutti ja äähh. >'D Huomasin kyl parit katseet vilkuilevan mun suuntaan, kun vissiin jotenkin aavistelivat mun kuuluvan heimoon koska astetta jännemmät hiusset, tai jotain. BD
Mutta hyvinhän se loppujen lopuksi meni, vaikka olinkin vähän hiljaisena siellä. :--D ja säikyin jokaista joka tuli sanomaan moi. |D Kerran oon järjestäny itekin pienemmän miitin sellasen roperyhmän kanssa, joka koostui ihan vaan kavereista. 8> Mutta hauskaa meillä oli! Käytiin manga cafessa. Olisin kyl innokas järjestämään noita enemmänkin, mut en usko että kukaan olisi kiinnostunut saati sitten tietoinen koko olemassaolostani, että ehkä ei. >'D SITTEN KUN OLEN KUULUISA.
Viimeksi kävin siellä Bernerin suomenlinnamiitissä, missä oli oikein mukavaa. On paljon kivempaa, kun on jotain seuraa! Oon hirveen huono menee noissa miiteissä mitenkää randomisti tutustuu kehenkään, joten jos oon yksin sattunu paikalle, niin se menee sit yleensä siihen et istun vaan jossain nurkassa ja katselen ihmisiä.. <''D vähän kadehdin sellasia tyyppejä, joiden tuntuu olevan helppoa vaan mennä huikkaamaan moi tuntemattomille hyypille. Tai jotenkin muuten hankka juttuseuraa, vaikka sitten karjumalla sitä Supernaturalia.. 8--D

Nyt odotan kauheesti yhtä leirimiittiä, joka pitäis tässä syksyllä pitää! Oikeestaan oli jo viime vuonna suunnitelmissa tää, mut jotenki ei sit vaan saatu aikaseks. Nyt jos kukaan ei ota asiaa puheeks, aion kyllä ite mennä tonne huutelee ehdotuksia ajankohdasta jne. :--D Viime kesäleirillä oli niin vähän porukkaa, et kaikki oli oikeestaan kavereita keskenään ja oltiin yhessä supussa melkeen koko ajan, niin on ainakin hyvä ryhmähenki eikä pitäis käydä aika pitkäksi. :''D

dA tumblr Art-tumblr

03 Elo 2014 01:19
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 4 viestiä ]