Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Huhti 2019 00:13

Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Lävistykset & tatuoinnit 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Lävistykset & tatuoinnit
Otsikko varmaankin kertoo kaiken! :--D Onko leipäläisillä lävistyksiä ja/tai tatuointeja, missä paikassa, millaisia? Jos ei ole, aiotko ottaa? Pelkäätkö kipua niin, ettet voi ottaa, vaikka haluaisit? Mitä mieltä olet niistä? Tykkäätkö niistä vai etkö? Keskustelua tietysti muutenkin!

Onko sinulla lävistyksiä/tatuointeja?
Minulta löytyy vasemmasta korvasta neljän millimetrin venytys, josta siirryn tässä pikapuoliin vitoseen. Kutoseksi aion jättää, koska mielestäni isot venytykset ovat oikeasti rumia. Haluan, että korvani palautuu entiselleen, jos joskus kyllästyn.. Sitten oikeasta löytyy perus korvis!

Tatuointeja ei (vielä) ole.

Aiotko ottaa? Millaisia, minne paikkaan?
Kumpaankin kyllä. Huuleen aion ottaa kolme (labret & snake bites) ja korviin muutama lisää. Tatuointeja haluaisin muutaman: oikeaan ranteen sisäsyrjään lempibändini logon, vasempaan kissantassun ja toiseen lapaluuhun feeniks-linnun, jonka pyrstö varmaan jatkuu vielä toisen rinnan alle. Vähän vielä mietin laittaisinko pyrstösulat tuleen vai jätänkö ne sellaisiksi.. ´v` Siinä nyt ne, joista olen aivan 100% varma.

Mitä mieltä olet lävistyksistä/tatuoinneista?
Yleisesti ottaen tykkään. Nenälävistykset (niiden isojen venäreiden lisäksi) ovat minulle vähän meh, esimerkiksi en tykkää septumista. Joillekin se voi sopiakin, mutta.. Kulma on toinen jossa en tykkää. unu Sitten on nämä niska-, sormi-, kämmenlävärit joihin suhtaudun lähinnä ajatuksella "......". Tatuoinneista riippuu. Ihan jokaisen oma asia, mitä haluaa ja aikoo kehoonsa tatuoida, mutta jotkut "I love Justin Bieber" -tatskat ovat vähän.. no, sellaisia.. : D

Pelkäätkö ottamisen kipua?
Ehkä vähäsen. Mutta tuttu sanonta pätee tähänkin: "Kauneuden eteen pitää kärsiä!" Kerranhan se vaan nipistää. : D Jälkitulos on kuitenkin (toivottavasti) miellyttävä!

Ei tietenkään tarvitse vetää tämän kaavan mukaan, jos ei jaksa tai halua. :--D Ei tietenkään.

09 Tammi 2014 01:14
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Viesti Re: Lävistykset & tatuoinnit
Mulla on lävistykset nenän sivussa ja navassa tällä hetkellä, sekä normikorvikset 1 x vasen ja 2 x oikea korva.

Ennen mulla oli 5 mm venytykset molemmissa korvissa, mutta otin ne pois lähinnä siitä syystä, että halusin alkaa käyttää taas normikorviksia, koska niitä on helpompi vaihdella useammin ja muutenkin enemmän valinnanvaraa. :D

Vasemmassa korvassa mulla on ollut ylhäällä rustossa lävistys, mutta menin survaisemaan siihen vähän liian paksun korun ja lävistysreikä ei oikein tykännyt. Muutenkin sitä korua piti koko ajan veivata ees taas pois, kun olin Mäkkärissä töissä ja siellä ei saanut minkäänlaisia näkyviä lävistyksiä pitää. Otin koko korun sitten pois, eikä ole tullut laitettua takaisin, vaikka jonkun ohuen korun siihen varmasti vielä saisikin laitettua.

Mulla on myös ollut snakebitet. Aluksi mulla oli vain huulen toisessa sivussa lävistys, mutta otin myöhemmin toisellekin sivulle. Jotkut sanoi niitä ihan söpöiksi, mutta omasta mielestäni näytin ehkä vähän... noh, dorkalta. :D

Tatuointeja mulla ei ole, enkä varmaan tule ottamaankaan. Jostain syystä en ole koskaan oikein välittänyt niistä. Ehkä se johtuu siitä, että tatuointi on kuitenkin paljon pysyvämpi kuin lävistys, jonka pystyy aina halutessaan ottaa pois.

Rustokorun saatan joskus laittaa takaisin, mikäli se ei vaadi uudelleenlävitämistä. Traguksesta (lävistys korvan "nipukassa") olen haaveillut jo pitkään, muttei vain ole tullut hankittua. Vähän karmii, kun monet tutut on sanoneet sen rusahtavan aika ilkeästi.

Tykkään, jos sopivat kantajalleen ja ovat hyvin tehty. Liika on kuitenkin aina liikaa ja näyttää mielestäni epäsiistiltä, jos on naama täynnä rautaa tai kroppa tatuointeja täyteen hakattu. Myöskään hirveän suurikokoiset tatuoinnit eivät ole yleensä mun mieleen.

Tosi monella kaverilla tuli hirveä kiire ottaa tatuointeja heti, kun täyttivät 18. Rehellisesti voin sanoa, ettei varmaan yksikään niistä ole ollut mun mielestä hyvän näköinen, tai ainakaan sellainen, jonka itse voisin ottaa. Totta kai tatuoinneissa ja lävistyksissä tärkeintä on se, että ottaja itse on tyytyväinen, eikä muiden mielipiteillä ole merkitystä. Jos haluat ottaa "I love Justin Bieber" -tyyppisen tatskan, niin ihan sama vaikka koko muu maailma vihaisi sitä, jos vain itse voit kantaa sitä ylpeydellä ja tunnet sen olevan osa itseäsi.

Pelkään. :D Mulla on aika alhainen kipukynnys ja napakorusta jäi pienet traumat, vaikkei se varmaan todellisuudessa edes kauheasti sattunut. Jotenkin tuntui vain inhottavalta, kun oikein tunsin kuinka se neula liikkuu ihon alla.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

09 Tammi 2014 09:20
Profiili
Kettu
Kettu

Juuri nyt ei ole mitään vielä, ei edes perus korvareikiä. : D

Tatuointia mietin hankkivani, kunhan joskus keksin millaisen haluan. Haluaisin että se kuvaisi itseäni voimakkaasti mutta en yhtään tiedä millainen se olisi. Olkavarressa olisi kiva paikka sille, kun sen saisi helposti piiloon tarvittaessa.

Lävistykset taas vähän hirvittää. Ei oikeen minulle sovi. Korvakoruja oisi kyllä kiva käyttää että ehkä joskus sellaiset voisi..

Nättejähän ne on. :> Kohtuunsa tietysti, sellainen täyteenlävistetty ja tatuoitu iho on hieman luotaantyöntävä mutta muuten ne ovat kauniita koristeita ihossa. Yleensä pidän pienemmistä tatuoinneista, mutta jotkut isotkin on upeita.

Voi kyllä! : D Kivun takia olen välttänyt korvareiätkin, ja sitten olen miettinyt mitä tehdä lahjakorviksille.

10 Tammi 2014 20:41
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Tatuointeja ei oo (vielä), mutta ehkä asiaan tulee muutos tänä vuonna *_* Vähän täytyy kyl asioita selvittää ja parannella haluamaani kuvaa ennen kuin mustetta iholleni otan. Lävistyksiäkään ei oo muita ku iha perus korvikset, yks molemmissa korvissa >D

Tähän tulikin jo osittain vastattua eli kyllä, oon aatellu ottaa tatuoinnin. Aattelin sen tohon selkäpuolelle ottaa, lähelle olkapäätä. Tän hetkisessä suunnitelmassa on varis, tatuointi olis muuten musta, mut pieni korostus värillä, joka tulee aika varmasti oleen sininen. Tekis mieli myös ottaa lisää reikiä korviin, mutta ei oikein mihkää muualle.

Mielestäni maailmassa on paljon hienoja tatuointeja ja monet lävistyksetkin näyttää hienoilta, joten pääosin tykkään :D

Juuh XD Mut sitä enemmän jännitän ja pelkään lopputulosta... >'D Aina on se pieni mitä JOS jokin meneekin pieleen :P

| DeviantArt |Tumblr |

10 Tammi 2014 23:13
Profiili WWW
Hukka
Hukka

- Tällä hetkellä ei ole kuin ainoastaan korvanreiät.

- Lävistyksiä en aio ottaa ja niihin suhtaudun erittäin kriittisesti. Tatuoinneista taas pidän jonkin verran, mutta sellaista ei ole välttämätöntä hankkia. Haluaisin kyllä erään hahmon kanjit jalkaani, kun on kumminkin minulle isosta asiasta kyse.

- Lävistyksiin suhtaudun kriittisesti ja minua ällöttää kaiken sortin poski- ja huulilävistykset. Lähinnä sellaiset että rautaa alkaa olla liikaa naamassa, mutta huomaamattomat/sievät eivät haittaa. Tatuoinneista pidän ja niissäkin pätee sama ehto kuin lävistyksiin: kannattaa miettiä oikeasti ottamista, millaista ja minne. Tatuoinnit ovat hienoja ja itse en ainakaan työelämässä kokisi niitä sopimattomaksi. Mutta ehkä käytännölisempääkin olisi jos tatuoinnin saisi jopa tarvittaessa piiloon. Yksilön valinta, enkä puutu ihmisten päätöksiin tatuointien/lävistysten ottamisesta. Ainakin omalta osaltani olen saanut nuhtelua vanhemmiltani mahdollisesta tatuoinnin ottamisesta. Näyttävät vanhempia ihmisiä kammottavan..

- Kyllä. Yh. Kaverillani on jo yksi tatuointi jalassa ja häneltä olen kuullut mm. omasta kokemuksestaan. Kun jalan suunnalle sen erään tatuointinikin haluaisin.

Blogit - dA - ask

20 Tammi 2014 19:13
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Lävistyksiä on ollut useampaakin, vertical labret, bridge, kulmakoru, nenäkoru.. Nyt on enää vain sneikit tallella. Venytykset oli jossain vaiheessa 14mm, mutta toinen sitten otti ja repesi sisäpuolelta, joten luovuin molemmista. Tarkoitus olisi aloittaa venytysprosessi nyt uudelleen.

Tatuointeja löytyy vasemmasta kädestä peukalosta ja käsivarresta, oikeasta kädestä olkapäästä/olkavarresta ja käsivarresta.

Eli jeppis, venytykset takasin, bridgestä en vielä tiedä kun se on pariin otteeseen miulla ollut.

Tatuointeja onkin sitten monenmoista suunnitelmissa! Seuraavaksi olisi tarkoitus ottaa joko nuotteja oikean käden sormiin tai aloitella oikeaan jalkaan puuta, jonka juuret alkavat varpailta ja puu itsessään päättyy polven tietämille. Jotenkin siihen pitäisi sitten tunkea myös kotka, susi ja tiikeri, jotka kuvastavat isoveljiäni. Myös jotain kallokuvaa haluaisin (ehkä lehmän kallo?) ihan vain siksi että sellainen on mielestäni hieno. Omista kissoista on myös tarkoitus ottaa vasempaan olkavarteen pääkuvat joskus.

No siis tykkään. Ei kai tässä voi sen enempää sanoa :D

En. Jos se ei sattuisi, "ei siinä olisi mitään järkeä".

21 Tammi 2014 00:24
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Ei oo mitään tällä hetkellä. Ennen oli tavalliset korvikset ja hevosenkenkä huulessa, mut korvareiät on aikoi sitte umpeutunu ja huulikorusta hävis se kiinnityspallero. :--D Sattui olemaan sisäänkierrettävä ja otin sen ainoosta paikasta suomessa, joka niitä valmistaa. Luovuin siis suosiolla korusta. |D

Haluaisin huulilävärin takasin, oikeestaan snake bitesit jotka ois väriltään mustat. Mutta ei ne kuitenkaan sopis mulle. :D
Tatuointeja oon miettiny enemmän ja aika varmasti aion ottaakin pari. Haluaisin lapaluun kohdalle Hopeanuolen, koska Hopsu on jo pitkään ollu tärkee osa mun elämää. Se on vaikuttanu muhun ihmisenä myös paljon. Siitä on mm. saanu alkunsa mun piirtäminen. 8> Tuskin tuun katumaan jos sellasen otan, enhän mä oo sen naamaan kyllästyny kaheksassa vuodessakaan. 8D Sit mä haluaisin pienen tähden. Se olis väriltään musta, ja vaikka paikkaa vielä mietinkin niin haluaisin sen ehkä alavatsan sivulle. Tai kylkeen. Tai tohon kohtaan kädessä, mikä on tuossa peukalon ja etusormen välissä. Tai olkapäähän. Tai johonkin kaulan lähelle. |''D
Muitakin ajatuksia on, kuten täysin musta, yksinkertainen kissa joka istuu.

Hienoja ovat! uvu vaikka pitää myöntää, että ihan kaikille ei sovi. On myös aika epämiellyttävän näköstä jos jollain on naama niin täynnä rautaa ettei ihoa erota sieltä seasta.. : D ja facepalm niit 12-vuotiaita lapsia jotka menee tekee ite lävärin jollai maasta noukitulla nuppineulalla ja tunkee siihen korvakorun eiih. Mutta useimmiten ne on tosi siistejä, ja saatan ihan ajatuksissani jäädä tuijottamaan ihmistä jolla on vaikka hieno tatuointi näkyvissä. Heh.

En oikeestaan. Tai toki oon kuullu että tatuointien ottaminen sattuu kauheesti, mut kärsin mielelläni sen kivun jonka sen ottaminen vaatii, jos mä tosiaan haluun jonkun kuvan iholleni. ´v`

dA tumblr Art-tumblr

21 Tammi 2014 19:09
Profiili
Hukka
Hukka

Tosiaan, minä kävin ottamassa tämän kuukauden alkupuoliskolla itselleni kielilävistyksen. Mokoma parantui jo reilussa 1,5 viikossa kokonaan, tosin eipä mikään yllätys, kun minulla on twilightihmissuden parantumiskyky. :D Ensi kuussa menen vaihtamaan korun tähän, voisin ruveta jo pikkuhiljaa ruveta katsomaan jotain kivoja koruja, tosin se ehkä edellyttää netistä tilaamista, hmm.

Seuraavaksi labret, luulisin. Snakeja voidaan katsoa ehkä myöhemmin.

22 Tammi 2015 01:00
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Perus korvikset on.

Olen miettinyt, jos ottaisi lävärit poskiin, muttah.. Mulla on sen verta pyöreät posket, että ne menisi vain sillai vammasen näkösesti.
Tatuoinnin kuitenkin aijon luultavasti ottaa. Olen ajatellut viivakoodia johonkin kohtaan ruumiissa, mutta en vain ole päättänyt mihin.

Hyvän maun rajoissa ne on tosi hienoja n__n (nenän sivuun laitettavia lävistyksiä tosin en siedä, mutta niitä lukuunottamatta)

20 Helmi 2015 22:23
Profiili
Marsu
Marsu

On! Tavallisten korvareikien lisäksi mulla on helix oikeassa korvassa sekä snake bites. Rakastan heitä kaikkia kovin uuhuhu.

Tatuointeja ei ole vielä, odotan musteenkestävää ideaa ja laillista 18 vuoden ikää.

Mun reikä- ja musteseikkailut on vasta aluillaan. Tein yksi päivä listaa, mitä kaikkea naamaan olisikaan kiva tunkea:

* toinen helix (ensimmäisen alapuolelle)
* jestrum
* unicorn
* tragus
* kulmakoru
* venytykset

Huuah, kattoo nyt mitä käy.. Kaikkea tätä ei tule tapatumaan, koska sitten olisi pään alue kovin täynnä, enkä tykkää jos on liikaa rautaa naamassa, itselläni nyt varsinkaan. Kulmakoru ja tragus on todennäköisimmät jotka jää pois. Kulma saattaisi mulla kasvaa ulos sillee naps, eli olisi turha rahareikä, ja traguksessa kauhistuttaa paksu rustokohta. Jo helix sattui niin paljon ja siinä rusto oli OHUT. ;A; Jestrum saattaa olla mulle mahdoton huuleni takia, ja vähän inhottaa ajatella sen tekoa, hyi.
Todennäköisimmät on siis toinen helix (kivusta huolimatta!!), unicorn ja pienet venytykset. Ihan pienet vain, koska isot on rumat ja haluun et mun korva palautuu vielä entiselleen. Unicornista oon aika innoissani, mutta siihenki joudun oottamaan 18 vuoden ikää, eli tässä on vielä aikaa miettiä haluanko sitä todella.

Tatuoinneista sen verran, että niistä tulisi varmaan hyvin graafisia eikä varsinaisesti symbolois mitää. Ne vaan näyttäis näteiltä haha. Ehkä joskus jos olen supervarma asiasta, voisin ottaa jonkun quoten. Maybe.

Tosi kivoja niillä joille ne sopii, ne tuo kantajalleen semmosta pientä persoonallisuutta. :> Mutta liiasta raudasta en tykkää, lisäks kuten aiemmin sanoin isoista venytyksistä en kauheesti tykkää. Ja sit on omia inhokkiläväreitä, mutta eipähän ole oma asia kritisoida kenenkään muun valintoja.

En sanois et pelkään! Olin ekaa huuliläväriä ottaessani ihan kusi sukassa, mutta sitten se ei sattunukaan. Menin ottaa toista kovin itsevarmana ja sitten se sattuki paljon enemmän AHAHa. Jonku traguksen tai jestrumin kipuu saattaisin kyl vähän hermoilla etukäteen, lisäks toi microdermalin tyylisesti ihon alle menevä unicorn on vähän että aaaaaa miten se tehdään, miltä se tuntuu, tulenko kuolemaan. Kipu ei siis varsinaisesti pelota, mutta vähän mietityttää ja hermostuttaa!

16 Touko 2015 16:01
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 11 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava