Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:12

Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Uudenvuodenlupaukset 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Uudenvuodenlupaukset
Kohta se on niin että vuosi vaihtuu ja on aika kysellä ihmisten uudenvuodenlupauksia. Tekevätkö ihmiset lupauksia? Luuletteko, että ne pitävät? Jos et tee, onko siihen joku syy? Toki aiheesta voi muutenkin keskustella! uvu

Itse voisin luvata keskiyöllä itselleni että tuli vuoden 2014 aikana mitä tuli niin yritetään pysyä kunnossa. En jaksa enää tapella jatkuvaa masennusta vastaan. Jos jotain tapahtuu, yritän selvitä siitä parhaani mukaan kuin jättää asiaa sikseen hautumaan mieleen. Ja lisäksi lupaan itselleni olla mahdollisimman kiltti kahdeksantoistavuotias! :--D Saa nyt nähdä toteutuuko mikään.

31 Joulu 2013 00:18
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Viesti Re: Uudenvuodenlupaukset
Mä en ole tottunut tekemään uudenvuodenlupauksia joten en tee nytkään. >D

31 Joulu 2013 00:57
Profiili
Kettu
Kettu

Mä ajattelin pitää sen perinteisen tipattoman tammikuun plus herkkulakon. Tammikuun jälkeen herkutella saisi kerran viikossa. Treenaamaan olisi myös tarkoitus alkaa taas säännöllisesti kun tuo liikunta on viimeaikoina jäänyt onnettoman vähälle. Tavoitteena olisi saada kesään mennessä vatsalihakset näkyviin. :)

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

31 Joulu 2013 02:32
Profiili
Beta
Beta

Eipä täälläkään mitään erityslupauksia tehdä. Aina kun päätän jotain, yleensä, etten osta leffoja enemmpää seuraavan parin viikon aikana, niin parhaassa tapauksessa sekin lupaus rikkoutuu alle 24 tunnissa. : D
Vahvat juomat ja namuset ei oo niin mun mieleen. Riittävän harvoin niitä nautin, niin ei ole tarvetta niidenkään vähentämistä lupailla.

31 Joulu 2013 03:13
Profiili
Hukka
Hukka

Teen tätä nykyään joka vuosi lähinnä arttiin liittyviä lupauksia! Listan voi löytää deviantART:ista

Yleensä en saa ihan jokaista lupaustani toteutettua, mutta pyrin yleensä parhaani mukaan siihen, että saisin edes muutaman toteutettua.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

31 Joulu 2013 12:46
Profiili WWW
Hukka
Hukka

En oikein tee varsinaisia uudenvuodenlupauksia. Sen sijaan asetan joitain tiettyjä tavoitteita, joita lähden toteuttamaan. Esimerkkinä voisi olla mm. opetella piirtämään tulevana vuonna karhuja/lintuja/jäniksiä enemmän.

Varmaan myös täysi-ikäisyyden lähestyessä tulee se oma pidättyväisyyteni alkoholia koskien. Muuta sen kummempaa ei tule erityisemmin mieleen. Toki aina on näitä, että pitäisi paremmin yhteyttä ihmisiin ja olisi muutenkin ihmisenä parempi..

Blogit - dA - ask

31 Joulu 2013 20:01
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 6 viestiä ]