Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:11

Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Joululahjatoiveet + toteutuivatko ne 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Joululahjatoiveet + toteutuivatko ne
Täälläkin on jo vähän puhuttu joulusta ja joululahjatoiveista, joten miksipäs ei laitettaisi tälläistäkin topicia pystyyn. B)

Eli ihan vaan yksinkertaisesti: Mitä toivot joululahjaksi? + Ekstrana niinkuin tän topan nimessäkin, eli sitten 24.12. saa tulla kertomaan, että toteutuivatko toiveet. Topan voi tarvittaessa laajentaa "joulutopiciksi", jos asiaa tulee enemmänkin yleisesti kaikesta jouluun liittyvästä.

Mutta nyt omaa toivelistaani kehiin:
    Canon EOS 70d
    CANON EF 50/1.4 USM
    Lisää koirakirjoja (niitä kun ei ole koskaan liikaa)
    Photoshop / Paint Tool Sai
    Maalauspohja canvas pingotettu
    Akryylivärejä
    Bordercolliekamaa, paitoja yms.
    Lankaa ja muut tarvittavat jutut erilaisten sukkien ja pipojen tekemiseen
    Joku kiva vinkulelu Saanalle

Hmm riittäiskö nää jo, ellei tullut jopa liikaakin toiveita. :D No osan vois jättää toiveiksi ensi vuodelle.

Viimeksi muokannut Netsu päivämäärä 10 Joulu 2013 17:26, muokattu yhteensä 1 kerran

09 Joulu 2013 23:37
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Joululahjatoiveet + toteutuivatko ne
Mitään en toivo, kun kukaan ei anna. Paitsi 2 henkilöä jotka keksii ihan itse aina jotain yltiöhienoa ja mä annan vastalahjaks kasan roinaa. ; _ ;
Hyvästi lapsuus.

Hm, no, toivon, että näiden hyypiöiden tänvuotiset lahjat yltää viime vuoden tasolle, tai jopa ylittää ne! (:

09 Joulu 2013 23:47
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Hmmh, en ole oikeastaan toivonut mitään. Vaikea oikeesti aina sanoa jotain kun joku kaveri/sukulainen soittaa ja kysyy että onkos mulla mitään lahjatoiveita. Tietysti kaikki käyttötavara, raha ja vaatteet tulevat tarpeeseen ja olen niistä kiitollinen. Pidän myös itsetehdyistä lahjoista ja hyvän maun rajoissa myös joistakin koriste-esineistä.

Mä tykkään suunnitella ja ostaa sopuhintaisia lahjoja toisille, ja kaikki joululahjat olikin ostettu yhtä lukuunottamatta jo 2. päivänä tätä kuuta. Paras fiilis on se kun oot tehnyt/ostanut toiselle jotain josta varmasti tiedät että lahjan saaja ilahtuu. :)

edit// +paketointi on parasta! en tiedä mikä siinä on niin kivaa... se vaan on!

10 Joulu 2013 11:26
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Rosatiina kirjoitti:
edit// +paketointi on parasta! en tiedä mikä siinä on niin kivaa... se vaan on!

Ja siihen liittyen myös lahjapaperin metsästys! Terveisin pinkin prinsessapaperin etsijä, koska kuka nyt ei sellaisesta pitäisi! ^_^ Viime vuonna taisin mennä Nalle Puh -teemalla, hihi!

10 Joulu 2013 16:19
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Suklaata!
ja lisää suklaata
Vastavalosuoja
canon ef-s 55-250mm(woop taisin nähä ku mama tilas ton B))
Kaulahuivi lankaa
usb matkalaturi
leivontakirja
ruutupaitoja ;u;

10 Joulu 2013 17:17
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Oon itekki yllättyny siitä kui tyhjä mun toivelista on >'D Mut raha mulle kelpaa aina, voi sit rauhassa miettiä mitä haluaa ja ostaa kun tulee joku sopiva juttu mieleen tai eteen XD Ja rahaa varmaan porukoilta saankin, kun nekään ei keksi mulle mitään :P
Vähän himottas kyllä nuo kolme osaa Loveless mangaa, joita en oo viä kerinny hommaan, mutta siihen ne toiveet sitten aikalailla jää :'D

| DeviantArt |Tumblr |

10 Joulu 2013 21:29
Profiili WWW
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Mä en varmaan toivo oikeen mitään... :D Jotenki vaa lyö pää ihan tyhjää, ei oo semmost erityistä tarvetta ku viime joulu/synttärilahjaks sain tän uuden koneen ja skannerin, ja kännykän vaihtokaan ei ihan heti onnistu. Mut raha ja suklaa kelpaa aina, ja yks pikkujuttu mitä oon miettiny on se "This is not a book" -kirja. Paitsi et ei sitä varmaan sais sanoo kirjaks :D Ehkä joillee vaatteille vois olla tarvetta, mut paremmin menee niin et saan sit niihin rahaa ja käyn ite valkkaamassa, vaikka ajatus oliskin tärkein.

Ite oon muuten ihan kamalan huono paketoimisessa... :D Toisaalt ehkä se menee just siinä surkeudessaan jo hauskan puolelle, ainaki jos kavereille on paketit menossa, koska sit tietää et voi sit yhdessä nauraa. Kortteja on mun mielestä kivempi tehdä, yhtenä vuotena leikkasin suklaabokseista ja toisena liimailin lehdestä leikatuista kirjaimista toivotukset. Kummatkin oli semmosia aika pienikokosia, niin sit pysyy kiinnostus!

10 Joulu 2013 21:39
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
En tänä vuonna toivonut mitään "ylläreitä" oikeestaan paitsi jotain suklaata, mut äiti yleensä ostaa aina jotain pientä :D Sen sijaan oltiin isän kanssa sovittu, että saan uuden läppärin ja se on niinku se "päälahja" haha! Sain ite valita minkä haluun ja näin, että tulee sopiva käyttötarkoituksiini 8) Kävi kyllä sitten niin, että samalla reissulla matkaan tarttui 3DS XL... Oli tarkotus ostaa ite mut tuliki nyt joululahjaksi :DDD en valita haha

11 Joulu 2013 00:13
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ite toivoisin vaan sitä Nintendo DS/DSi:tä. 8< Mutta tuskinpa saan sitä. Pitää varmaan ostaa ite.
Isä mulle lupaili jos saan enkun nostettua seiskaan saan uuden ison läppärin. No eipä se noussut. Ammattistartilla on aika vaikea nostaa numeroita, varsinkaan jos on ollut vaan kahdella enkuntunnilla.. Enkä olisi kuitenkaan saanut kakkosta tai kolmosta siitä valtakunnallisesta kokeesta, lol.

Weedin taidekirjaa toivoin myös mutta se ilmestyy vasta tammikuussa : D Joten siinä meni sitten sekin lahjaidea. Eipä mulla mitään hajua ole. Rahaa tietysti. Mutta ei sitä anneta, kun en kuulemma osaa käyttää järkevästi.

Ainiin, pitäisi yrittää keksiä mitä haluaisin lahjaksi joka on arvoltaan noin 200 e. Vuosi sitten kuolleen mummikultani veronpalautusrahoja kun ei haluaisi antaa käteisenä. Enkä saa niillä sitä DS:ää ostaa. Elämä on niin vaikeaa.. :--D

11 Joulu 2013 20:04
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Omalta listalta löytyypi;

x Owl City: All things bright and beautiful
x Pokémon Y
x Super Smash Bros. Brawl
x Akryylimaaleja
x Maalausveitsiä
x Promarker tusseja
x Erillaisia lankoja, Novitan Huurre-langat prioriteettina
x Muumimukeja

Eiköhän se ollut siinä. Ainakin jotain pitäisi listalta saada. Sen näkee sitten. :>

12 Joulu 2013 17:42
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava