Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 02:17

Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Yleisiä kysymyksiä 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Viesti Yleisiä kysymyksiä
Ajattelin, että tällainen aihe olisi tarpeen jos kaipaa johonkin kysymykseen apua/neuvoja. Kannattaa kuitenkin ensin yrittää etsiä esim. netistä, jos suinkin on mahdollista.

Oma pulmani on seuraavanlainen. Omistan tällaisen DVD-laitteen, mutta en ole oikein vielä netissä surffaillessani löytänyt laitteen aluekoodia. (Nimimerkillä ohjelappuset ja muut hukassa sekä en uskalla 100 % luottaa vastaukseen, että todennäköisesti se on Euroopan ja Japanin). Olen näes piakkoin saamassa yhden normaalin levyn Japanin puolelta, jolloin haluan olla varma laitteen aluekoodista. Euroopalla ja Japanillahan se on 2.

Toinen omistamani laite on tämä ja tuolta voikin lukea aluekoodin sopivuuden levylle. Mutta haluaisin tosiaan tiedon tuosta Panasonicin laitteesta.

Voi taivas tätä tunnollisuutta.

Edit: Eipä enää mitään.

Blogit - dA - ask

Viimeksi muokannut Kiatsu päivämäärä 21 Joulu 2013 17:26, muokattu yhteensä 1 kerran

02 Joulu 2013 19:06
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Viesti Re: Yleisiä kysymyksiä
Kysyn tätä täällä vaikka voisihan tää mennä "Piirto-ohjelmat ja niiden käyttö" topiciinkin. Ainakin tulee tälle töpölle nyt käyttöä. :')

Mistä / miten saa ostettua Paint Tool SAIn? Kun olen aika avuton maksullisien piirto-ohjelmien kanssa.

21 Joulu 2013 16:52
Profiili
Hukka
Hukka

Itse en ole ostanut omaa ohjelmaani, vaan olen saanut sen laittomana versiona yhdeltä kaveriltani erilaisina tiedostoina tms. Ja ainakin omista kavereista/tuttavista nelisellä ihmisillä on ohjelma hankittuna juuri tällä tavalla. Varmaan useammallakin.

Blogit - dA - ask

21 Joulu 2013 17:27
Profiili WWW
Beta
Beta

Täällä SAI:n virallisella sivulla on lopussa Purchasing "Software License". Kokeiluversion voi ladata laillisestikin ilmaiseksi, mutta se toimii vain noin kuukauden ajan.

21 Joulu 2013 19:00
Profiili WWW
Hukka
Hukka

^ Kiitti. :) Vois ehkä ladata ensin kokeiluversion niin näkee miten SAI toimii.

21 Joulu 2013 22:10
Profiili
Hukka
Hukka

Voisiko joku suositella Wacomin piirtopöytiä? Mielellään linkkien muodossa ja maksaisi sen 50-100 €. Kiitos jo etukäteen.

Edit: Pöytäni on jälleen toiminnassa, mutta saa silti suositella. 8)

Blogit - dA - ask

22 Joulu 2013 18:12
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Osaisikohan joku auttaa deva-amatööriä? Yritän kirjoittaa journal entryn deviantArtissa, mutta kun klikkaan "Write a Journal Entry" -painiketta profiilini etusivulla, päädyn tämän näköiselle sivulle.

Spoiler:
Kuva
Ja vaikka klikkaisin mistä, en pääse kirjoittamaan! ;__; Jotain toi sivusto selkeästi nyt lagaa, ja samalle sivulle heittää myös, jos yritän valikon (siis tuossa sivun ylälaidassa palkki, jossa lukee "Profile, Gallery, Prints, Favourites, Journal) kautta mennä journaliin! Pääseekö journaliin kirjoittamaan jotain muuta kautta vai pitääkö mun nyt vaan odotella, jos tuo lopettaisi vammilun jossain vaiheessa?

En tieädä, olisiko jonkinlaista apua löytynyt dA:n sivuilta, mutta koska olen aika huono englannissa, ajattelin kysyä täällä.

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

09 Tammi 2014 21:39
Profiili
Kettu
Kettu

^ Juu, sivusto lagaa eikä lataa oikein. Tapahtuu aina sillon tällön ja mulla ainakin menny aina odottelemalla ohi. Ikinä ei osa sanoo kauan kestää, että lähtee toimiin normaalisti, mut eiköhän tuo tuosta.

| DeviantArt |Tumblr |

09 Tammi 2014 21:56
Profiili WWW
Kettu
Kettu

neonspaidaa kirjoitti:
^ Juu, sivusto lagaa eikä lataa oikein. Tapahtuu aina sillon tällön ja mulla ainakin menny aina odottelemalla ohi. Ikinä ei osa sanoo kauan kestää, että lähtee toimiin normaalisti, mut eiköhän tuo tuosta.

Okei, hyvä tietää! Kiitos avusta. :cute:

Tuotevastuulaki suojaa sähköisempää viestintuojaa
Sinä olet siivet minulle

09 Tammi 2014 22:02
Profiili
Beta
Beta

Onkos jollakulla ideaa siitä, että mistä löytyisi helpoiten näiden kuvien tapaista pehmoista, semikarvaista kangasta inhimillisin hinnoin?
Löysin ekaa kertaa Eurokankaasta tommosta vaaleanpunaisena, mut ei kyllä ihan selvinny ees et mikä tollasen kankaan virallinen nimityskään on. (englanniks ainakin joku minky fleece on tuommosta? -> Oon ettiskelly fleece-osastoilta tuloksetta)
Ja olis siis kiva, jos löytyis jostaan liikkeestä Helsingistä tai vähintään pk-seudulta, postikulut ei houkuttais. >_< Kukkaroni ei veny ulkomaiden laatuputiikkeihinkaan.

25 Tammi 2014 17:48
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 14 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava