Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:11

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kehityskaaria 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Kehityskaaria
Näitä oli mun mielestä hirmuisen kivaa katsella aiemmin, joten otan nyt oikeudekseni tehdä tämän topicin uudestaan!

Voitte linkitellä vanhempia ja uudempia kuvia, voitte tehdä kollaaseja niistä, voitte tehdä "draw this again" -memejä ja linkitellä niitä tänne!
Toki myös oma pohdinta kehittymisestä on tervetullutta!

Ite oon jo pitkään pyöritelly tämmöstä, joka on kyllä oikein kätevä. Näkee hyvin, että mihin suuntaan ollaan menossa!
Spoiler:
Kuva

Tein ton vikan nyt just ihan. Yritin kauheesti saada tätä tänhetkistä tyyliä ja taitoa näkyville, mut kauheen moni kohta meni pieleen (erityisesti pää ; _ ; ) joten se nyt vähän kyrsii tuossa muka "edistyneenä".
Mut vaikeinta oli kyl nyt toi, et miten ihmeessä oon kyenny piirtämään noin pieneen tilaan argh argh!!11 En saanu tolla nykysellä piirto-ohjelmalla yhen pikselin paksuista brushia näyttämään hyvältä, joten tein yhtä isommalla, ja syytän erityisesti tätä pään kehnoudesta.
Ja toi koko kuva oli muuten aika huomattavasti isompi, mut kai se oli liian levee ladattavaks sellasenaan photariin... Noh, en nyt jaksa heittää sitä mihinkään muualle!

Mjaa, noh, näyttää nyt menneen niin että isosta päästä Hopeanuoleen, kirahviin, spagettijalkaan, ja nyt tähän. Ehkä tässä on johonkin suuntaan edetty.

08 Helmi 2014 15:20
Profiili
Kettu
Kettu

Viesti Re: Kehityskaaria
Näitä on oikeesti aivan ihana kattella n_n Voisin itekki lykätä tähän pari kuvakollaasia, toinen vuosilta 2003-2009 ja toinen vähän tuoreempi (2013).

Spoiler:
Kuva

Huomaa kyllä, koska piirtäminen on mua alkanu kiinnostaa enemmänkin eli siinä 13-14 vuoden iässä. Sillon aloin olee tarkempi kuvistani ja säilyttään niitä enemmän/huolellisemmin. Tosin tuntuu, että noissa 2006-2009 kuvissa mun tyyli ei oo pohjimmiltaan paljoo muuttunu, se on vaan hioutunut vähän nätimmäks >'D

Mut on se kyllä jännä miten paljon jo 1-2 vuodessa ehtii kehittymään, vaikka hyvin todennäköisesti se tahti jossain vaiheessa hidastuu. Tuntuu, et mulla alkaa nyt oleen se hidas kehittymisvaihe päällä vaikka en todellakaan usko, että oon ees lähellä omaa "huippuani". Vielä olis niin paljon kaikkee mitä vois oppia, kun jaksais opetella xD Ja tässä tätä "hidasta" kehitystä:

Kuva

Vähä vaikee tässä vertailla, kun oon tehny niin sekalaisia töitä 2013. Mut tosta näkee ainakin sen, että oon ruvennu testaileen varjostustyylejä paljon enemmän, etten aina käytä samaa tyyliä.. En vaan osaa päättää, mikä noista varjostustyyleistä olis paras xD

P.s. Ewwie, toi sun 2012 tekemä kuva on aivan ihana, hahmo on niin liiotellun ilosen näkönen naamastaan ♥

| DeviantArt |Tumblr |

09 Helmi 2014 12:19
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Viesti Re: Kehityskaaria
Tämmösen taiteilin pari päivää sitten n_n Harmittaa, ettei ole enää vanhempia konepiirustuksia tallella :<

http://kirochu.deviantart.com/art/Draw- ... -473888141

08 Elo 2014 20:57
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]