Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:48

Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Ewen juttui 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Ewen juttui
Tehkää nyt muutki sit taas näitä niinku edellisellä palvelimella, pliis! ;-; Hävettää, jos tää jää ainooks!

Löydätte mun juttui parhaiten Devasta ja YouTubesta, joten en niistä tänne sen erityisemmin jaarittele. Päivittelen sit tänne vaikka näit isompii protskuja, joista haluaisin ehkä kertoa ja kuulla hiukan enemmän! (:
Tietysti myös mun devaa ja tubea saa kommentoida, nami nam!

Pikkuisen esimakua devasta, ettei jää ihan tyhjän näköiseksi tämä!
Kuva

Mutta siis: Kuvataiteen lukiodiplomi
Ideana on mölli, bakteeriksikin kutsun, joka edustaa alitajuntaani. Hän maalaa silmääni kuvaa unesta, jota näen. Uni perustuu muistoihini ja minulle tärkeisiin asioihin, joista otuksella onkin mallikuvia pepun alla.
Maalauksen pyrin saamaan näyttämään ala-asteella maalatun näköiseltä teokselta, jossa on tasaisia väripintoja ja selkeitä muotoja. Kuvista ei erotu, mutta myös impressionistista maalaustekniikkaa yritin hyödyntää.

Hahmo on paperiveistos, joka on kasattu kierrätetystä sanomalehdestä ja teipistä ruttaustekniikalla. Päälle ommeltu kankaat ja Fimo-massasta tehty silmät, nenä, kieli ja jalka-anturat.

Tässä kuvia kännykkäkameralaadulla!
Spoiler:
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

26 Marras 2013 19:59
Profiili
Beta
Beta

Viesti Re: Ewen juttui
Pitää kyllä sanoa että mun mielestä toi kuvisdiplomityö on tosi hieno! :> Tykkään ideasta eikä toteutuksessakaan ole mitään vikaa, kivasti yhdistelty paljon eri tekniikoita ja materiaaleja ovo

30 Marras 2013 21:14
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: Ewen juttui
Hyvä et tekniikoiden käyttö näkyy hyvin! Tarkoitus kuitenki oli näyttää omat taidot, nii hyvä vaan jos pystyin viestimään monilahjakkuutta! : D
Kiitos kaunis kommentääristä! ^_^

01 Joulu 2013 20:26
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 3 viestiä ]