Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 22 Huhti 2019 01:11

Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Euroviisut 
Kirjoittaja Viesti
Beta
Beta

Viesti Euroviisut
Tiiän että tän vuoden suhteen tää topa tulee vähän myöhässä, ei voi etukäteen enää jännäillä mitään semifinaaleita tai muita, mutta ainakin voittajaa voi puida ja mielipiteitä esittää jälkeenpäinkin... 8D Ja ainahan koittaa ens vuoden Euroviisut kumminkin, joten miksikäs ei~

Eli yleistä viisupulinaa! Jos jollekin Euroviisut on tosiaan vielä tuntematon, niin wikipedia-artikkelin lukemalla pääsee varmasti hyvin alkuun.

11 Touko 2014 13:10
Profiili WWW
Beta
Beta

Viesti Re: Euroviisut
Ainoan kerran katsoin Euroviisuja kun Lordi oli ja meni.
Muuten ei oo oikeen mua vetäny, kun ei oo koskaan mun tyylistä musiikkia. : D Monena vuonna on vaan käyny niin, et kaikki laulaa ja soittaa kännyköistään noita voittajia, ja ne tuppaa olemaan mun korvaan aika päänsärkyainesta.

11 Touko 2014 13:24
Profiili
Hukka
Hukka

Viesti Euroviisut
Eilen olin kavereiden kanssa pitämässä kisakatsomoa Kantsussa, kun viime vuonnakin pidettiin osittain samalla porukalla, joku tapa tästäkin sitten tullut. Harmitti ihan hirveästi kun Irlanti ei päässyt jatkoon, oli meinaan suosikkini! Mutta voin kyllä sanoa että voitto meni oikeaan osoitteeseen, Conchita on vaan niin sympaattinen ja erittäin mukavan tuntuinen ihminen, oikeen idoliainesta! :3 Vaikka tuo biisi ei nyt parhaimpiin kuulunut, ei se nyt huonoinkaan ollut.

Muihin suosikkeihini kuului ainakin Saksa ja Ruotsi. Suomikin pärjäsi ihan hyvin, mistä saadaan olla ylpeitä :--) Itse en biisistä kauheammin välittänyt, todella puolueellisena voin sanoa että meiltä tulee mielestäni aika huonoja biisejä. Lordi nyt oli aivan paras, sitä ei voita kukaan. Muita suosikkivoittajiani ovat Loreen Ruotsista ja viime vuoden Emmelie Tanskasta, ihania naisia! Ja viime vuoden Romanian Disney-pahis Cezar vei myös sydämeni.

Kyllähän näitä tulee katsottua melkeinpä joka vuosi, parhaita biisejä ylistetään ja huonoja biisejä tai maita buuataan. Ensi viisuja taas odotellessa, toivottavasti saataisiin kerrankin joku hyvä edustaja Suomestakin, ettei jäisi tuo Lordi ainoaksi laatuaan. :/

11 Touko 2014 18:42
Profiili WWW
Hukka
Hukka

En ole koskaan ollut järin kiinnostunut Euroviisuista mutta koska suurin osa kavereistani on, menen lopulta itsekin aina siihen hälinään mukaan. Tänä vuonna meitä oli skypessä kolme, tyttöystävä ei aikavyöhykkeiden ja seuraavan päivän juttujen takia päässyt paikalle. Euroviisujen viihdearvo minulle on ehkä enemmän tuo, että saan blogata tumblrssa ja twitterissä siitä ja lukea toisten juttuja ja vitsejä.

Tänä vuonna mikään biisi ei oikein iskenyt kunnolla, mutta tykästyin kyllä tuohon voittajakappaleeseen :----D
Eikä Suomen biisikään huono ollut, tosin valoshow oli parempi kuin itse esitys imo

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

15 Touko 2014 22:46
Profiili WWW
Beta
Beta

Heh, nyt kun tän topan tein, niin kaipa vois itekin koittaa jotakin raapustella. Luulen kyl joo että ehkä tän tähtihetket on sit ens vuonna ku kisat taas koittaa!

Itekää en nyt tiiä onko Euroviisuissa kauheesti mun tyylistä musaa, mut jotenki oon vaa viime vuosin alkanu tykkää kisojen seuraamisest :D Onhan se aika pitkälti showta...

Siks mua ei jaksa Conchitankaa voitto yhtää kiukuttaa, vaikkei se nyt musiikillisesti ehkä ihan paras ollu. Oli se biisi mun mielestä hyvä kumminki ja onhan Conchita hieno ilmestys, lisäks tykkään siitä suvaitsevuuden sanomasta ja piikistä Putinia kohtaan. Venäläistytöille buuaminenki vähän huvitti, vaik toisaalta oli vähän paha mieli niiden esiintyjien puolesta, ku eihän se niiden vika ollu ja toinen näytti jopa olevan vähä itku kurkussa :(

Tykkäsin Suomesta ja Ukrainasta ainaki :D Suomen veto oli parempi ku muistin ja tosi hyvin niiltä nuorilta kavereilta. Kauheesti en kyllä ees enää meinaa muistaa esiintyjiä. Jotenki oli omasta mielestäni vähän pliisu taso, semmosta keskinkertasta ja tylsää löyty, mut vähän tosi hyviä ja tosi huonoja.

Ja niin kuin Castra mainitsikin, niin netin seuraaminen samalla tuo paaaaljon lisää viihdettä viisujen katsomiseen :D Euroopan maailmanvalloitus sosiaalisessa mediassa!! Joskus on ollu tumblrissa kova meno, mut kyllä twitterkin tarjosi hauskuutta iltaan.

Nyt vaa ens vuotta odotellessa sit.

29 Touko 2014 21:23
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 5 viestiä ]