Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Kesä 2019 11:07

Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Tämän hetken lempibiisit 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Tämän hetken lempibiisit
Otsikko kuulostaa todella tökeröltä mutta asdfghj älkää antako sen häiritä. Eiköhän se kuitenkin suurinpiirtein kerro kaiken! :--D Jotain perusteluja sitten mukaan kanssa, mussut ovo

Itse oon kuunnellu nyt Lady Gagaa todella paljon ja häneltä löytyy parikin hienoa kipaletta..

Lady Gaga - Do What You Want
Kauhian kiva melodia tässä, aika rauhallista Gagan musiikiksi. : D Sanoista tykkään myös ja mulle tulee aina joku hinku kirjottaa vähän rajumpia fikkejä kun kuuntelen tätä.

Lady Gaga - Gypsy
Löysin tämän muutama päivä sitten ja oon kuunnellu tätä vähän silleen "miten tää biisi oikeesti menee" kun hyppii vähän miten sattuu. :'D Mutta kertosäkeistöstä tykkään tosi paljon! Gagan ääni. <3

Darin - Can't Stop Love
Artistin biisejä en oo kauheesti kuunnellu, kun ei oo oikeen mun makuun, mut tykkään tästä biisistä ihan hirveesti etenkin lyriikoiden osalta. :> Tuitui.

Mitäs biisejä te jumputatte tällä hetkellä koko ajan? ouo

19 Joulu 2013 17:59
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Tämän hetken lempibiisit
Antti Tuisku - Pysy lähellä mua & Antti Tuisku - Mies.
Molemmat Toisenlainen tie- levyltä. Ymm kauheasti en osaa ikinä mihinkään perustella, mutta näiden perustelu on että täydellisiä. :'D Varsinkin Pysy lähellä mua kappaleen kertosäe mukaansa tempaava niin kuin Mies kappaleenkin ja.. Niin. :D

23 Joulu 2013 23:22
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Maeda Jun x Yanagi Nagi - Killer Song
Tyttöystävä linkitti ja ihastuin heti! Tykkään sekä tarinasta että ihan itse biisistäkin. Varsinkin äänen väreily tietyissä kohdissa nostattaa aina kylmät väreet * v *

アウターサイエンス【男性11人合唱 】 / Outer Science - Nico Nico Chorus
Mukavan nopea biisi ja toimii hahmoinspiraationa! Muutekin tykkään piirtää tämäntyyppisten biisien tahtiin; saan sillä nopeutettua piirtoprosessia.

Frozen - For The First Time In Forever (Reprise) Swedish Soundtrack
Ihastuin Frozeniin jo ihan leffana ja viime aikoina ruotsin maalta on tullut tosi hyviä Disney-dubbeja! Varsinkin Annan äänestä tykkään, se on mukavan kirkas. Molemmilla laulajilla on myös nätti ääntämys. Kuuntelin tätä tosi paljon kun piirsin yhtä talveen liittyvää fanarttia lol

Bastille - Things We Lost in the Fire
Saan tästä hirveästi Star Stealing Prince -feelssejä :----DD

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

07 Maalis 2014 12:27
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Portal 2 - Want You Gone
GLaDOSin ääni on niin koukuttava : D
Myös Silliksen tekemä suomiversio on ihan mahtava, mutta en nyt laita sitä erikseen, koska sama kappalehan se periaatteessa on.

STAM1NA - Puolikas ihminen
Tykkään tosi paljon lyriikoista ja video on kaikessa yksinkertaisuudessaan todella viihdyttävä.

Portal - Still Alive
No, kerta kuuntelen Portal 2:sen loppumusiikkia niin ei voi olettaa, etten kuuntelisi ekaakin : D (tästäkin Silliksen suomiversio)

Passenger - Let Her Go
Olin etsimässä yksi päivä Let It Go-speedpaintteja ja painoinkin väärää (ONNEKSI!). Siinä sitten olikin tuo musiikki, enkä voinut lopettaa sen SP:n katsomista sen takia : D

Avril Lavigne - Smile
Mä en oo ikinä tykänny naisartisteista, enkä etenkään Avril Lavignesta, mutta tää jotenkin toimii. Tulee hirveen rento olo tota kuunnellessa :>

Tuota enempää niitä ei olekaan tällä hetkellä n_n

Viimeksi muokannut Kiro päivämäärä 15 Elo 2014 20:26, muokattu yhteensä 3 kertaa

08 Elo 2014 14:18
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
"This Will Be The Day" from RWBY A Cappella cover
A cappella -musiikki on kivaa kuunneltavaa + toimii piirtoinspiraationa

クイーンオブハート 歌ってみた【luz】
Kaveri linkitti tämän kun pyysin jotain uutta kuunneltavaa. En aluksi lämmennyt kauheasti mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen jäin aivan koukkuun ja nyt olen kuunnellut sitä oikeastaan joka päivä viikon ajan, hah. Kylmät väreet joka ikinen kerta tuolla loppupuolella kun "Yes, Your Majesty. I cut my heart for you"

Hitorinbo Envy - luz
Tykkään melodiasta + toimii hahmoinspiraationa

Bowerbirds - In Our Talons
En osaa edes selittää miksi tämä on niin mielettömän kiehtovan kuuloinen kappale * A *
Kai tuo välisoitto vaan iskee niin kovasti + muutenkin biisin tunnelma ja nuo kolinaäänet ovat mielenkiintoisia!!

The Submarines - 1940 (Amplive Remix)
Välisoitto hnhnghh

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

10 Elo 2014 10:36
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 5 viestiä ]